Alleen via zijn weblog, de lafaard.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:19 schreef itsme het volgende:
maar nog een keertje vragen.
Blijkbaar tagt Jaap Brian nog steeds niet?
Huub wist vandaag te vertellen dat ze nep zijn. Hij had dat zelf onder de douche gezien en gevoeld.quote:
Dat bedoel ik. Want daar lees ik dan wel wat anti brian stukjes maar zie geen actiequote:
Die verdwijnbug is ZO irritant als mensen nieuwe COSsen aanmaken.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:17 schreef itsme het volgende:
thanks
Ik dacht al is de cos weer zoek maar blijkbaar was hij er nog niet![]()
mag niet van achter.. dan wordt Brian te agressiefquote:Op maandag 21 mei 2007 16:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Want daar lees ik dan wel wat anti brian stukjes maar zie geen actie
Geen Woorden maar Daden!!!!
Tja zal dat het zijn? maar Huub mag het wel?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
mag niet van achter.. dan wordt Brian te agressief
Ik verbaasde me al over het feit, dat ze doucheschuim gebruikte. Normaal spoelt ze zich af met alleen water.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef FdW het volgende:
Zwembroek aan in bad. Loco wil kennelijk dat de luchtjes bewaard blijven om hem op te winden.![]()
Brian mag sindsdien niet meer getart worden omdat het programma van 6 jaar en ouder is en Brian is te agressief.. laatst werden ze ook teruggefloten.. het enige wat kan is een psychological warfarequote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Tja zal dat het zijn? maar Huub mag het wel?
(ruzie avond comes to mind)
Wat is het verschil tussen tarten en psychological warfare?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Brian mag sindsdien niet meer getart worden omdat het programma van 6 jaar en ouder is en Brian is te agressief.. laatst werden ze ook teruggefloten.. het enige wat kan is een psychological warfare
Als je het zo stelt... het eerste beoogt meer een instant effect?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen tarten en psychological warfare?
In de setting van DVK...
het verschilt tussen ransjaap en terror jaap.. totale mayhem gewoon, hel op aarde!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen tarten en psychological warfare?
In de setting van DVK...
en ze heeft pas opgeruimdquote:Op maandag 21 mei 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
Amanda vindt het vreemd dat ze niks kan vinden.
[afbeelding]
Dat mag niet van achter.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:19 schreef itsme het volgende:
maar nog een keertje vragen.
Blijkbaar tagt Jaap Brian nog steeds niet?
Ach, waar maken we ons zorgen over.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je het zo stelt... het eerste beoogt meer een instant effect?
Vind je? Ik snap er allang niets meer vanquote:Op maandag 21 mei 2007 16:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Ach, waar maken we ons zorgen over.
Er is een duidelijk regelboek, en de miljonairs zijn perfect op de hoogte van de inhoud.![]()
Management by exception.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je? Ik snap er allang niets meer van![]()
Cc.. ? copy nog wat ?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:43 schreef beequeen het volgende:
Er is post. Huub zegt dat hij beneden gaat lezen, Lieke vraagt of ze Eric moet roepen. Nu liggen ze met zijn drieen op bed. Wat een Cc gedrag van Lieke. ( NO offense echte Cc)
en zo lief en schattig, een echte engelquote:Op maandag 21 mei 2007 16:24 schreef beequeen het volgende:
Ik vind het net een klein kind zo.
[afbeelding]
Dat laatstequote:
Luisteren bee het ging over Nicolaasquote:Op maandag 21 mei 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
Huub leest een gedeelte voor uit een brief, waarin men vraagt of wifebeater nog langer reclame blijft maken voor de Dela![]()
Bij sommige commentaren, weet je al wie het getypt heeft, zonder naar de naam te kijkenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:45 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en zo lief en schattig, een echte engel![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hhaha dit filmpje moeten jullie echt zien: http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=221586
Geweldig!
Streamen en telefoneren gaat dus niet samenquote:
In Jaap zn topic staat ie helemaal.. (2 youtube linkjes)quote:Op maandag 21 mei 2007 16:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hhaha dit filmpje moeten jullie echt zien: http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=221586
Geweldig!
wat staat erop dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Geweldig!
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Geweldig!
Een paarse jurk, bij de zwarte was, wel opletten Peet.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:57 schreef petraa het volgende:
N: Is boos op Lieke, want ze heeft een jurk gewassen. Ze wordt gek als hij verpest is, wie heeft dat kind leren wassen.
A: Ja, ja
Ehh koken en streamen gaat dus OOK niet samen.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een paarse jurk, bij de zwarte was, wel opletten Peet.![]()
Welke link is dat precies?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:55 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
In Jaap zn topic staat ie helemaal.. (2 youtube linkjes)
De afzender was 'the storyteller' een verhaal met veel waarheden.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:05 schreef Desii het volgende:
Wat een prachtige brief die Huub net voorgelezen heeft.
gaat over Syllie en Huub (en wat hun tweeen sterk maakte)
Ik mis Syl.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:05 schreef Desii het volgende:
Wat een prachtige brief die Huub net voorgelezen heeft.
gaat over Syllie en Huub (en wat hun tweeen sterk maakte)
Tarot kaartje trekken en daarop anoniem zo'n slap Libelle lulverhaal schrijvenquote:
Ik nietquote:
Wat ik mis aan Syl is, dat zij de enige normale in die freakshow was. Een zweefteef, dat weet ik wel, maar ook de enige vrouw met klasse.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Tarot kaartje trekken en daarop anoniem zo'n slap Libelle lulverhaal schrijven![]()
Of is het nivotje boeketreeks?
Er is geen rustpunt meer.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik mis aan Syl is, dat zij de enige normale in die freakshow was. Een zweefteef, dat weet ik wel, maar ook de enige vrouw met klasse.
Nou, klassequote:Op maandag 21 mei 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik mis aan Syl is, dat zij de enige normale in die freakshow was. Een zweefteef, dat weet ik wel, maar ook de enige vrouw met klasse.
Als man zie ik liever 1 Lieke die zich in de strijd werpt, dan 100 onechte achterbakse kastsylvia's.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad overal heel makkelijk gebeuren.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:18 schreef product het volgende:
Tja, wat is er eigenlijk mis met Lieke? En Huub moet niet zo vaag doen. Soms kan het zo zijn dat iemand wordt gedemoniseerd. Mensen zijn napraters... Vind het nu best een beetje engig worden...
Beequote:Op maandag 21 mei 2007 16:43 schreef beequeen het volgende:
Er is post. Huub zegt dat hij beneden gaat lezen, Lieke vraagt of ze Eric moet roepen. Nu liggen ze met zijn drieen op bed. Wat een Cc gedrag van Lieke. ( NO offense echte Cc)
Ik heb vanaf dag 1 Lieke eng gevonden, dus ik hoor bij de massa waarschijnlijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:18 schreef product het volgende:
Tja, wat is er eigenlijk mis met Lieke? En Huub moet niet zo vaag doen. Soms kan het zo zijn dat iemand wordt gedemoniseerd. Mensen zijn napraters... Vind het nu best een beetje engig worden...
allen als je libelle of bouquettereeks leestquote:Op maandag 21 mei 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb vanaf dag 1 Lieke eng gevonden, dus ik hoor bij de massa waarschijnlijk.
Tsja, zielig......, een andere vrouw niet accepteren omdat ze jonger, mooier, sexier ,intelligenter, zelfstandiger en niet angstig is.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb vanaf dag 1 Lieke eng gevonden, dus ik hoor bij de massa waarschijnlijk.
Dat is wat anders maar ik vind dit wel een schoolvoorbeeld van hoe mensen kunnen reageren.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad overal heel makkelijk gebeuren.
Maar ik heb het idee dat Lieke niet sterk genoeg is voor het spel. Ongeacht wat er verder mis aan haar mocht zijn, is het misschien maar beter dat ze er gauw uitgaat.
hahahahahahahahahhahahahahahquote:Op maandag 21 mei 2007 17:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Tsja, zielig......, een andere vrouw niet accepteren omdat ze jonger, mooier, sexier ,intelligenter, zelfstandiger en niet angstig is.![]()
En dat zegt Eric.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
Eric bespeurt twijfels bij Lieke en vindt dat ze positie in moet nemen, niet alleen met mensen maar ook tegen mensen.
Hun holmaten band is uniek in DVK.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:26 schreef Disana het volgende:
Huub: Er is geen band beter dan de band tussen Eric en mij.
Eric: Klopt.
Het hoeft niet per se negatief te zijn, dat algemene gevoel bij anderen over haar. Ze zou ervan kunnen leren zich anders uit te drukken, op te stellen, etcetera. Ik heb steeds het gevoel dat ze lang niet alles zegt en zich verstopt achter een meisjeslachje of een dominante houden... ik weet niet wie de echte Lieke is.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:26 schreef product het volgende:
[..]
Dat is wat anders maar ik vind dit wel een schoolvoorbeeld van hoe mensen kunnen reageren.
Geschiedenis voorbeelden te over (Joden in het interbellum, heksen in de middeleeuwen, communisten in Amerika jaren 50 etc.)
Niemand kijkt meer objectief naar haar lijkt het wel al moet ik wel toegeven dat ik haar vanaf het begin tamelijk onsympathiek vind![]()
Wat Lieke imo zo onsympatiek maakt is idd haar gezeur, haar intolerantie en haar bevooroordeeldheid tov mensen. Ze voelt zich al gauw beter dan anderen...quote:Op maandag 21 mei 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
Huub vindt dat Lieke zich vaag uitdrukt. Hij vindt ook dat ze dingen met een air zegt. Lieke zegt dat ze het zo niet bedoelt.
Eric zegt wel "Klopt", maar je had hem gisteren eens moeten horen in het gesprek met zijn bezoek. Toen haalde hij Huub er helemaal onderuit. Uiterst onbetrouwbaar mannetje is Eric gewordenquote:Op maandag 21 mei 2007 17:26 schreef Disana het volgende:
Huub: Er is geen band beter dan de band tussen Eric en mij.
Eric: Klopt.
Ze kan haar gevoelens van superioriteit niet hard maken. Er staat niets tegenover dat die gevoelens rechtvaardigt.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:29 schreef product het volgende:
[..]
Wat Lieke imo zo onsympatiek maakt is idd haar gezeur, haar intolerantie en haar bevooroordeeldheid tov mensen. Ze voelt zich al gauw beter dan anderen...
Het punt met Lieke is dat ze OVERAL over moet zeuren en dingen achter zoekt en het over gevoel en intenties heeft. Ze kan gewoon niet een normaal gesprek aangaan zonder te zeuren. Heb je haar ooit een leuk gesprek horen voeren over iets wat ze buiten de villa deed, wat haar in het dagelijks leven hezig houdt etc. Daarom ben ik zo moe van haar, en dat is heel objectief kan ik je vetellen.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:26 schreef product het volgende:
[..]
Dat is wat anders maar ik vind dit wel een schoolvoorbeeld van hoe mensen kunnen reageren.
Geschiedenis voorbeelden te over (Joden in het interbellum, heksen in de middeleeuwen, communisten in Amerika jaren 50 etc.)
Niemand kijkt meer objectief naar haar lijkt het wel al moet ik wel toegeven dat ik haar vanaf het begin tamelijk onsympathiek vind![]()
Daarom noteerde ik het ook even. Ik weet niet meer waar hij staat.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eric zegt wel "Klopt", maar je had hem gisteren eens moeten horen in het gesprek met zijn bezoek. Toen haalde hij Huub er helemaal onderuit. Uiterst onbetrouwbaar mannetje is Eric geworden
Klopt. Het enige wat wij van haar zien is het zeiken en het doordrammen.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Het hoeft niet per se negatief te zijn, dat algemene gevoel bij anderen over haar. Ze zou ervan kunnen leren zich anders uit te drukken, op te stellen, etcetera. Ik heb steeds het gevoel dat ze lang niet alles zegt en zich verstopt achter een meisjeslachje of een dominante houden... ik weet niet wie de echte Lieke is.
Ja, daarin valt voor die kabouter nog heel erg veel te verbeteren.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
Wat Huub dus zegt: C'est le ton qui fait la musique.
Dat was hij sowieso al vanaf het begin af aan, een gladde glibberende pisnicht, die de kant koos die hem het beste uitkwam. Maar wil hij verder komen, heeft hij Huub nodig. Het wachten is op de nieuwe miljonair.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eric zegt wel "Klopt", maar je had hem gisteren eens moeten horen in het gesprek met zijn bezoek. Toen haalde hij Huub er helemaal onderuit. Uiterst onbetrouwbaar mannetje is Eric geworden
Heb jij nou het idee dat ze 'underneath it all' sympathiek is? Mijn gevoel zegt me nog steeds dat ze niet zo aardig is (o.a. door dat superieure en dominante gedoe), maar ik kan niets direkt aanwijzen waaruit het blijkt.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:31 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt. Het enige wat wij van haar zien is het zeiken en het doordrammen.
Eerlijk gezegd had ik niets tegen Lieke. De wijze waarop ze zich in de kooi wist te wurmen vond ik inventief. Nu griezel ik alleen al van haar belerende houding. Hoe vaak hoor je haar niet zeggen:quote:Op maandag 21 mei 2007 17:26 schreef product het volgende:
[..]
Eric is een vals nicht, en dat zal alleen maar erger worden.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tas wil alles, een terugkom feestje, en gedagzegfeestje.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:18 schreef Disana het volgende:
Natasia wil een feestje, een shower, als ze terug is van de operatie.
Vroeg in de middag sprak Huub terloops bij de stal met Lieke. Hij zei toen "Laat dingen eens wat los en ga er niet zo diep op in.". Ik denk dat Huub daarmee een kernpunt te pakken.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:31 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt. Het enige wat wij van haar zien is het zeiken en het doordrammen.
Je noemt een aardig lijstje van dingen die tegen haar werken.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik niets tegen Lieke. De wijze waarop ze zich in de kooi wist te wurmen vond ik inventief. Nu griezel ik alleen al van haar belerende houding. Hoe vaak hoor je haar niet zeggen:wat heb je hier nu van geleerd jij moet eens leren om te luisteren daar kan je dan lering uit trekken etc
Verder vind ik haar stemgeluid meer dan irritant worden. Voorts is haar bezitterigheid buiten proporties en wat ik nog het allerergste vind is dat ze zich zo door Huub op haar kop laat zitten. Voor mij is Lieke een stoorzender in het spel geworden ipv dat zij iets toevoegt. Ik heb mij heel erg in haar vergist. Zo gaat Japio mij steeds meer bevallen. Ik hoop dat er een charmante intelligente mooie dame in het spel komt die al de heren gek maakt maar zich niet geeft en er met het miljoen vandoor gaat.
Ik denk dat de andere miljonairs nog doodziek van die borsten gaan worden.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Tas wil alles, een terugkom feestje, en gedagzegfeestje.
Allemaal feestjes met haar als middelpunt.
Dat hij vals is kan wezen maar wat heeft zijn spelstrategie met zijn geaardheid te maken over objectiviteit gesprokenquote:Op maandag 21 mei 2007 17:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Eric is een vals nicht, en dat zal alleen maar erger worden.![]()
Precies. Als je haar hoort praten, heeft ze geen enkele notie.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:35 schreef Day het volgende:
Lieke snapt het écht niet. Ergens is het triest.
Nee, ik vind haar niet sympathiek, en juist om de punten die jij noemt.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij nou het idee dat ze 'underneath it all' sympathiek is? Mijn gevoel zegt me nog steeds dat ze niet zo aardig is (o.a. door dat superieure en dominante gedoe), maar ik kan niets direkt aanwijzen waaruit het blijkt.
Ach, valse nicht is gewoon een uitdrukking. Maar, hij IS vals en hij IS een nicht.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Dat hij vals is kan wezen maar wat heeft zijn spelstrategie met zijn geaardheid te maken over objectiviteit gesproken![]()
Jullie reacties lezende begin ik nog beter te begrijpen waarom dit programma is geflopt.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:35 schreef Day het volgende:
Lieke snapt het écht niet. Ergens is het triest.
Ik had net ook al het gevoel dat ze elk moment in tranen zou kunnen uitbarsten Als dat gebeurd is het echt afgelopen met haarquote:Op maandag 21 mei 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
Zou het helpen als Lieke nu eens heel hard gaat huilen i.p.v. het allemaal maar redelijk tot zich te nemen?
Ja dat zou haar heel erg helpen zich gewoon eens kwetsbaar durven opstellen en huilen en zeggen dat je het ook even niet meer weet........Dan heeft ze meer kans dat de medebewoners haar tegemoet komen ipv steeds de deksel op de neus te krijgenquote:Op maandag 21 mei 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
Zou het helpen als Lieke nu eens heel hard gaat huilen i.p.v. het allemaal maar redelijk tot zich te nemen?
quote:Op maandag 21 mei 2007 17:38 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Ach, valse nicht is gewoon een uitdrukking. Maar, hij IS vals en hij IS een nicht.
OF ze wint Eric juist voor zichquote:Op maandag 21 mei 2007 17:38 schreef product het volgende:
[..]
Ik had net ook al het gevoel dat ze elk moment in tranen zou kunnen uitbarsten Als dat gebeurd is het echt afgelopen met haar
Ze snapt het echt niet he? Ongeloofelijk hoe 'gullible' dat kind is. Ik dacht dat Amanda dom was, maar dit is in en intriestquote:Op maandag 21 mei 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies. Als je haar hoort praten, heeft ze geen enkele notie.
Ja, in die richting dacht ik. Goed gezegd.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ja dat zou haar heel erg helpen zich gewoon eens kwetsbaar durven opstellen en huilen en zeggen dat je het ook even niet meer weet........Dan heeft ze meer kans dat de medebewoners haar tegemoet komen ipv steeds de deksel op de neus te krijgen
quote:Op maandag 21 mei 2007 17:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Jullie reacties lezende begin ik nog beter te begrijpen waarom dit programma is geflopt.
Deborah Flens lees teveel boeketreeks, libelle, margriet etc.![]()
Maar zo leuk als op haar verjaardag zal het niet gauw meer worden...quote:Op maandag 21 mei 2007 17:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Tas wil alles, een terugkom feestje, en gedagzegfeestje.
Allemaal feestjes met haar als middelpunt.
quote:Op maandag 21 mei 2007 17:41 schreef product het volgende:
Volgens mij goeit Huub's ergernis per antwoord van Lieke
dat is niet dom...Amanda IS DOMquote:Op maandag 21 mei 2007 17:40 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Ze snapt het echt niet he? Ongeloofelijk hoe 'gullible' dat kind is. Ik dacht dat Amanda dom was, maar dit is in en intriest
Ze bedoelt dat ze ze niet tot zich door laat dringen en zichzelf er meteen boven steltquote:Op maandag 21 mei 2007 17:42 schreef Day het volgende:
Lieke kan dingen heel makkelijk van zich af laten glijden!
Lieke is de meest normale van het stel.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:41 schreef Day het volgende:
[..]
Ik lees geen damestijdschriften (daar is overigens niks mis mee).
Kom op, FdW, Lieke is toch gewoon een raar wijf!
bij Huub's zaad en der onderbroek houdt het wel opquote:Op maandag 21 mei 2007 17:42 schreef Day het volgende:
Lieke kan dingen heel makkelijk van zich af laten glijden!
Lieke gepest? Het ergste wat ze in haar leven heeft meegemaakt is dat haar vader een keer instortte. Dat vertelde ze op de vraag van Eric wat ze had meegemaakt. Meer was er gewoon niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:43 schreef riri het volgende:
[..]
dat is niet dom...Amanda IS DOM
Lieke staat voor haar vrienden omdat ze een erg rechtvaardigheidsgevoel heeft
Door het pesten wat ze vroeger heeft meegemaakt heeft ze dingen ontwikkelt die anders zijn als bij anderen
ja of lieke is heel erg leuk en dat zien oudere dames die libelle lezen natuurlijk niet omdat ze zo jaloers zijn en zelf wel heel erg graag Lieke in de Gouden kooi hadden willen zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:41 schreef Day het volgende:
[..]
Ik lees geen damestijdschriften (daar is overigens niks mis mee).
Kom op, FdW, Lieke is toch gewoon een raar wijf!
Nou die van Huub lukte en als Natrasha heeft hij geprobeerd die van Nicolaas te bewerkstelligen. Helaas was Nico daar niet zo op gesteldquote:Op maandag 21 mei 2007 17:44 schreef Day het volgende:
Eric je lult. Je hebt je gewoon aangesloten bij de populairste en diens reet heb je maanden gelikt. Verder heb je nog geen reet bereikt!
Jouw vrouw springt direct na de daad onder de douche?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:43 schreef product het volgende:
[..]
bij Huub's zaad en der onderbroek houdt het wel op
Ze is niet dom, maar ze heeft geen clue waar ze mee bezig is. Niet wat Huub en ook niet wat het spel betreft.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:43 schreef riri het volgende:
[..]
dat is niet dom...Amanda IS DOM
Lieke staat voor haar vrienden omdat ze een erg rechtvaardigheidsgevoel heeft
Door het pesten wat ze vroeger heeft meegemaakt heeft ze dingen ontwikkelt die anders zijn als bij anderen
Ik heb een emmer water met een handdoek naast mijn bed staanquote:Op maandag 21 mei 2007 17:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Jouw vrouw springt direct na de daad onder de douche?
Dat van Huub was zo fucking voorspelbaar en z'n Natrasha-act is te triest voor woorden. Waarom denk je dat ze weg is?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:46 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Nou die van Huub lukte en als Natrasha heeft hij geprobeerd die van Nicolaas te bewerkstelligen. Helaas was Nico daar niet zo op gesteld
daWeasel lees jij ook al boeket en libelle soms?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:47 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Ik heb een emmer water met een handdoek naast mijn bed staan
Ze heeft wel eens gezegd dat ze vroeger is gepest. Ik vraag me dan af waarom?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke gepest? Het ergste wat ze in haar leven heeft meegemaakt is dat haar vader een keer instortte. Dat vertelde ze op de vraag van Eric wat ze had meegemaakt. Meer was er gewoon niet.
waarschijnlijk had ze toen ook al zo n grote bek en loensde ze ,maar ja gelukkig is dat later goedgekomen en vinden mannen haar fris en spannend; ze draagt geen onderbroek, claimt, stelt eisen en weet een programma met livestreams te verpesten met haar eeuwig zeikstem. en baai de wee ze leest uiteraard geen libellequote:Op maandag 21 mei 2007 17:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ze heeft wel eens gezegd dat ze vroeger is gepest. Ik vraag me dan af waarom?
Als het erg was geweest, zou je er misschien wel meer van merken... zoals we dat bij Judith wel duidelijk deden.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ze heeft wel eens gezegd dat ze vroeger is gepest. Ik vraag me dan af waarom?
Ik ben het al een hele serie posts helemaal met je eens!quote:Op maandag 21 mei 2007 17:46 schreef Day het volgende:
[..]
Ze is niet dom, maar ze heeft geen clue waar ze mee bezig is. Niet wat Huub en ook niet wat het spel betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |