Nee nooit.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:18 schreef Viswijfje het volgende:
jullie?
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:23 schreef BrandX het volgende:
sentimentele bui bedoel je denk ik?
niet die met beyonce, deze is zeker meer als een jaar oud !quote:Op maandag 21 mei 2007 15:24 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Nee nooit.
En shakira al iets van vroeger vinden![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:25 schreef yvonne het volgende:
je bent zwanger.
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:31 schreef OldJeller het volgende:
Leer eens eerst fatsoenlijk spellen, misschien dat daarna meer mensen zich met de inhoud kunnen associėren.
Waarschijnlijk niet, want ook de inhoud is bagger.
Gezien je spelling zal je vele aspecten van het leven nooit begrijpen, wat anderen wel kunnen.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:34 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
windje nou niet zo op over spelling hoor!
en de inhoud is niet bagger dat is namelijk me gevoel en dat is echt!
ik merk gewoon dat ik heel veel sentiment voel en wil weten hoe zoiets werkt!!
nee maar ik vind het zo raar dat ik me zo huilig voel terwel ik aan fijne vrolijke liedjes en bevoorbeeld vakantie van 2 jaar terug denkquote:Op maandag 21 mei 2007 16:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik heb het heel vaak, dat het nou om leuke of om minder leuke herinerringen gaat, niks is mee hoor...![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:18 schreef Viswijfje het volgende:
vet raar, heb de laatste dagen ineens een enorme sentimente-bui dat ik bij liedjes van vroeger
Vroeger.quote:bevoorbeeld van shakira hips don't lie
Ik huil van je spelling. Ben je bosmongool?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee maar ik vind het zo raar dat ik me zo huilig voel terwel ik aan fijne vrolijke liedjes en bevoorbeeld vakantie van 2 jaar terug denk![]()
ja die is al een jaar oud tijd vliegt!!!quote:
muiltje dicht jijquote:Op maandag 21 mei 2007 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik huil van je spelling. Ben je bosmongool?
Ik ben assepoester nietquote:
Ik mis een virtuele sterfgroetsmiley. Virtueel dan he, anders is het een doodsverwensing.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:47 schreef Panzer het volgende:
Ik mis een ignore functie...
Momenteel een combinatie van software en hardware... Software = Cubase en vst's,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |