preciesquote:Op maandag 21 mei 2007 15:29 schreef OldJeller het volgende:
Post eens normaal, seniele zak.
Dit is nu wederom precies datgene waer ik zojuist op doelde, jij guitige schavuit, een beetje meer neerbuigzaamheid zou je niet misstaan, jongeman!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:29 schreef OldJeller het volgende:
Post eens normaal, seniele zak.
Zelf was je vroeger ook zo.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dit is nu wederom precies datgene waer ik zojuist op doelde, jij guitige schavuit, een beetje meer neerbuigzaamheid zou je niet misstaan, jongeman!
Hij is waarschijnlijk 15, hooguit 16, en heeft het boek Van den vos Reynaerde tijdens de Nederlandse les klassikaal gelezen.quote:
en wie bedoel je daarmeequote:Op maandag 21 mei 2007 16:02 schreef Oviedeee het volgende:
Oja voor ik het vergeet. Waren het geen "mede"landers?
Snotneus, jij kent hoogstwaarschijnlijk slechts Woefdram de vos uit den Fabeltjeskrant?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:59 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk 15, hooguit 16, en heeft het boek Van den vos Reynaerde tijdens de Nederlandse les klassikaal gelezen.
Je poging tot humor is barslecht, deze topic is dan ook van het kaliber zielig.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:53 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Snotneus, jij kent hoogstwaarschijnlijk slechts Woefdram de vos uit den Fabeltjeskrant?
Bedoelt u daarmede den indischen menschen van de Molukse eilanden die momenteel sedert een aantal jaeren in Westerbork verblijven in afwachting van de oprichting van hun staat RMS?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:02 schreef Oviedeee het volgende:
Oja voor ik het vergeet. Waren het geen "mede"landers?
Teer lekker effe op met jouw verkrapte oude Nederlandsche taalquote:Op maandag 21 mei 2007 17:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Bedoelt u daarmede den indischen menschen van de Molukse eilanden die momenteel sedert een aantal jaeren in Westerbork verblijven in afwachting van de oprichting van hun staat RMS?
Overigens had ik het genoegen nu al sedert eenige dagen enkele van dien gekleurde medemenschen hun in den stoptrein naar het hoge noorden te verwelkomen. Zouden ze iets in hun schild voeren?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:06 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Teer lekker effe op met jouw verkrapte oude Nederlandsche taal![]()
Wat vraag je me?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:47 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Verdeurie zag, nou heeft het rapalje vannacht ook nog belletje staan trekken. En veldwachter Bromsnor kon niet komen want die was occupant met zijn ontaarde geraniums, nou vraag ik je.
Vanwege deze redenen zou ik het persoonlijk schoonmaken.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:11 schreef SuperRogier het volgende:
Persoonlijk verwacht ik dat het er enigszins onhygiėnisch uitziet en daarenboven de representativiteit schaad van het optrek. Vanwege deze redenen zou ik het persoonlijk schoonmaken.
Houd je me nu voor het lapje, schelm?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:00 schreef jap85 het volgende:
Wat een walgelijk topic! door het gebruiken van dit soort taal kun je niet verbloemen dat deze startpost alle randvoorwaarden voor een goed topic mist..
Neen, meest waarschijnlijk doelt hij op mohammedaanse medelanders, wier wandaden in groten getale onze Frontpage verluchtigen. Dit lijkt mij een onwaarschijnlijke situatie, gezien de toch meestal wat minder ludieke kwajongensstreken die deze schoffies plegen.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Bedoelt u daarmede den indischen menschen van de Molukse eilanden die momenteel sedert een aantal jaeren in Westerbork verblijven in afwachting van de oprichting van hun staat RMS?
Wis en waarachtig!quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Overigens ben ik zeer betreurd om de huidige stand van zaeken daar waar het aangaat de normen en waerden van de actuele maatschappij danwel de jeugdige exponenten hiermede van. Dit land gaat langzaam of wellicht rap naar den donder, dames en heren.
Jongeman! Naast het onwelvoeglijk gebruik van een woord voor het vrouw'lijk geslachtsdeel, vergeet u een afsluitend leesteken aan het eind van uw uiting. Mijn voorstel zou zijn om een punt of een uitroepteken hiervoor te bezigen. Ook zet u een spatie tussen 'kut' en 'taalgebruik' die daar helegaar niet behoort te staan!quote:
Indische menschen en den Molukse eilanden in ener zinquote:Op maandag 21 mei 2007 17:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:50 schreef EricT het volgende:
[..]
Indische menschen en den Molukse eilanden in ener zin![]()
Ja hallo gij padjakker, in gallop terug de kokosnootboom in!!quote:
Jeweetzelluf aaaaightquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:55 schreef EricT het volgende:
[..]
Ja hallo gij padjakker, in gallop terug de kokosnootboom in!!
Het weurd "verkrapt" is in mijne vocabulaire slechts aanwezig in een uitsluitend economische context, mijn waarde, zoiets als een verkrapte arbeidsmarkt. Zodoende is mij niet helemaal zuiver waar u in dezen op aan stuurt.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:06 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Teer lekker effe op met jouw verkrapte oude Nederlandsche taal![]()
Helaes moet ik constateren dat Uw gedrag een illustratieve exponent van uw generatie is. Het zij zo.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:34 schreef OldJeller het volgende:
Ga je nu maar weer bevredigen boven een Van den vos Reynaerde boek, ouwe boklul.
En jouw gedrag wijst op een kindje die zojuist een verhaal in het oud Nederlands heeft gehoord toen het voorleesuur was in de klas óf simpelweg een seniel mantelzorgbehoevend figuur die wonderbaarlijk genoeg weet hoe hij in dit forum kan posten.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:38 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Helaes moet ik constateren dat Uw gedrag een illustratieve exponent van uw generatie is. Het zij zo.
Onderschat u de digitaele qualiteiten van mensen op leeftijd niet heur. Toen jouw vader nog in de luiers lag was ik reeds op grote mainframes met ponskaarten aan het programmeren.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En jouw gedrag wijst op een kindje die zojuist een verhaal in het oud Nederlands heeft gehoord toen het voorleesuur was in de klas óf simpelweg een seniel mantelzorgbehoevend figuur die wonderbaarlijk genoeg weet hoe hij in dit forum kan posten.
Heel leuk en schattig, maar met die enkele extra 'e' overal tussen wordt het niet echt spannend. Heb overigens wel het idee dat dit jou enorme opwinding oplevert.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Onderschat u de digitaele qualiteiten van mensen op leeftijd niet heur. Toen jouw vader nog in de luiers lag was ik reeds op grote mainframes met ponskaarten aan het programmeren.
U bent een literatuurbolleboos?quote:Op maandag 9 juli 2007 17:03 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Heel leuk en schattig, maar met die enkele extra 'e' overal tussen wordt het niet echt spannend. Heb overigens wel het idee dat dit jou enorme opwinding oplevert.
En aangezien je verwoede, wanhopige, doch bijvoorbaat kansloze pogingen om jezelf hier in oud Nederlands uit te drukken falen, wijs ik eens te meer op het boek Van den vos Reynaerde om enigszins wat kennis op te doen en je behoefte te bevredigen.
Dag hoor, dwaas.
Bent u dan van mening dat ik tot nu toe met mijner tenen heb zitten typen? Och heremetijd dan.quote:
Ik kan mij geheel vinden in uwer lezing. Driewerf hulde daarveur.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:16 schreef Rasing het volgende:
Bij de baard van de profeet, welk een critiek krijgt den ouderen medemensch over zich heen gestort, als hij zich in correct Nederlands uitdrukt. Niet alleen gaat dit boven den pet der jongere generatie, men vindt het noodzakelijk krachttermen als 'boklul' en 'dwaas' te bezigen.
Ik meende nochtans dat de huidige generatie het 'respect' hoog in het vaandel heeft staan, zoals een korte bezichtiging van televisiezenders als TMF aanschouwelijk maakt. Wel, daar is alhier niets van te merken!
Correct Nederlands?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:16 schreef Rasing het volgende:
Bij de baard van de profeet, welk een critiek krijgt den ouderen medemensch over zich heen gestort, als hij zich in correct Nederlands uitdrukt. Niet alleen gaat dit boven den pet der jongere generatie, men vindt het noodzakelijk krachttermen als 'boklul' en 'dwaas' te bezigen.
Ik meende nochtans dat de huidige generatie het 'respect' hoog in het vaandel heeft staan, zoals een korte bezichtiging van televisiezenders als TMF aanschouwelijk maakt. Wel, daar is alhier niets van te merken!
U richt uw pijlen op het in uw ogen archaļsch gebruik van de letter 'c' in het woord critiek? Welk een wangedrocht heeft bedacht dat wij dit woord heden ten dage met een 'k' moeten schrijven? Waerschijnlijk dezelfde vlegels die de tuin van TS op zo een grondigen wijze hebben verkorven.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:25 schreef OhEcht het volgende:
Correct Nederlands?
10 eeuwen geleden misschien?
Het doet mij deugd op dit virtuele trefpunt, welke gedomineerd lijckt te wurden door recalcitrante adolescenten, toch nog enen medestander te vinden. Mijn dank is dan ook groot.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:31 schreef Rasing het volgende:
[..]
U richt uw pijlen op het in uw ogen archaļsch gebruik van de letter 'c' in het woord critiek? Welk een wangedrocht heeft bedacht dat wij dit woord heden ten dage met een 'k' moeten schrijven? Waerschijnlijk dezelfde vlegels die de tuin van TS op zo een grondigen wijze hebben verkorven.
Dat ook ja maar dat soort fouten zou ik zelf ook kunnen maken(en ik twijfel er geen moment aan dat ik dat ook doe), meer dingen zoals "lijckt te wurden"...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:31 schreef Rasing het volgende:
[..]
U richt uw pijlen op het in uw ogen archaļsch gebruik van de letter 'c' in het woord critiek? Welk een wangedrocht heeft bedacht dat wij dit woord heden ten dage met een 'k' moeten schrijven? Waerschijnlijk dezelfde vlegels die de tuin van TS op zo een grondigen wijze hebben verkorven.
Dit kunt u gewoonwag niet menen heur. Eeb beetje meer respect voor de qualiteiten en de overtuigingen van ouden van dagen zou u niet misstaen jongeheer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:57 schreef OhEcht het volgende:
[..]
Dat ook ja maar dat soort fouten zou ik zelf ook kunnen maken(en ik twijfel er geen moment aan dat ik dat ook doe), meer dingen zoals "lijckt te wurden"...
Dat is dus mooi geen correct Nederlands, dit wel: "lijkt te worden".
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dit kunt u gewoonwag niet menen heur. Eeb beetje meer respect voor de qualiteiten en de overtuigingen van ouden van dagen zou u niet misstaen jongeheer.
Goede genade, is dat het eenige wat u als repliek laat dienen? Welk een verschraling der discussiecapaciteiten stelt de jeugd hier weder ten toon.quote:
Neuj ik keek daarvoor naar zijn post historie en hij praat alleen hier zo vaagquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:39 schreef Rasing het volgende:
[..]
Goede genade, is dat het eenige wat u als repliek laat dienen? Welk een verschraling der discussiecapaciteiten stelt de jeugd hier weder ten toon.
Post is een foto van je ervaringquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wel saldrement, kan een lid van de sterke arm nu weldra in actie komen tegen deze schobbejakken of niet? Het euvel is nog steeds niet ten einde!
Jezus vent neem dit niet serieus..het is leuk om zo oud Nederlandsch te praten...voor de rest, rot uit dit topique.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:07 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Post is een foto van je ervaring
Wablief? Wilt u gaarne niet zulke prietpraat uitkramen, jongeman?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jezus vent neem dit niet serieus..het is leuk om zo oud Nederlandsch te praten...voor de rest, rot uit dit topique.
Maer di vermaledijde duivelse rekels toch niet, mogen wij hopen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:02 schreef Shitonya het volgende:
Dit topic krijgt de gouden eikel award
Jongeheer, toen ik nog in de bakermat lag wisten de dienstkloppers wel raed met zulke onbeleefde schelmen, die gingen subiet in het cachot!quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:42 schreef OldJeller het volgende:
Ach, houd je bek toch eens dwaas.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:58 schreef DRNKnHGH het volgende:
Teevensch pleite ik veur den invoering van ene deaudstraf jegensch deeze dekselsche vleegelsch
Heeft u het hier over menschelijke uitwerpselen? Welk een onsmakelijk idee, doch ik vrees dat tegen dergelijk rapalje alleen zulke maatregelen afdoende zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik kom er wel laat mee, maar TS moet een supersoaker gebruiken met een smerige substantie (waarbij modder nogal meevalt).
Waarlijk, het is na den welverdiende vacantie ondoenlijk, daar den rekels ende schobbejakken nog steedsch blijk geven van hunner vervelingszin. Moge hel, donder ende vagavuur nederkomen op de hoofden van dezen jeugdige balorige blagen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:52 schreef Kreupelhout het volgende:
Zeer vermaekelijck topic!
Maar TS, hoe is het voorts met uwen tuyn gesteld?
Die topic ies vuil mang!quote:Op maandag 21 mei 2007 17:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je poging tot humor is barslecht, deze topic is dan ook van het kaliber zielig.
to·pic (de; topics)quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 17:37 schreef OldJeller het volgende:
[..]
to·pic (de; topics)
1 onderwerp van gesprek
bron: elk fatsoenlijk woordenboek
Aangezien het de topic is, is het ook deze topic. En niet 'het' en 'dit'.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat niet aan om hier stante pede ter plekke over dezen schaamtelozen zaeken te delibereren, jongeman!quote:
Moet jij es opletten van wel knaap!quote:Op donderdag 3 april 2008 15:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het gaat niet aan om hier stante pede ter plekke over dezen schaamtelozen zaeken te delibereren, jongeman!
Den knaap in deezen kwestie dat zal Uwedeles dan wel zijn gezien uw jeugdigen leeftijd.quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Moet jij es opletten van wel knaap!
Leipe shit ouwe.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Den knaap in deezen kwestie dat zal Uwedeles dan wel zijn gezien uw jeugdigen leeftijd.
Inderdaed! Zoo draegen dezen nietsnutten ook nog hunner steentje bij aan den oeconomischen groei des vaderlandsch.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:47 schreef Frollo het volgende:
Welligt is het moogelijk om voornoemde quajongens zoogeheeten dwangarbeidt te laeten verrigten ende aldusch op deezen wijze dezelve groentenagrariėr financieel schaedeloosch te stellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |