preciesquote:Op maandag 21 mei 2007 15:29 schreef OldJeller het volgende:
Post eens normaal, seniele zak.
Dit is nu wederom precies datgene waer ik zojuist op doelde, jij guitige schavuit, een beetje meer neerbuigzaamheid zou je niet misstaan, jongeman!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:29 schreef OldJeller het volgende:
Post eens normaal, seniele zak.
Zelf was je vroeger ook zo.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dit is nu wederom precies datgene waer ik zojuist op doelde, jij guitige schavuit, een beetje meer neerbuigzaamheid zou je niet misstaan, jongeman!
Hij is waarschijnlijk 15, hooguit 16, en heeft het boek Van den vos Reynaerde tijdens de Nederlandse les klassikaal gelezen.quote:
en wie bedoel je daarmeequote:Op maandag 21 mei 2007 16:02 schreef Oviedeee het volgende:
Oja voor ik het vergeet. Waren het geen "mede"landers?
Snotneus, jij kent hoogstwaarschijnlijk slechts Woefdram de vos uit den Fabeltjeskrant?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:59 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk 15, hooguit 16, en heeft het boek Van den vos Reynaerde tijdens de Nederlandse les klassikaal gelezen.
Je poging tot humor is barslecht, deze topic is dan ook van het kaliber zielig.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:53 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Snotneus, jij kent hoogstwaarschijnlijk slechts Woefdram de vos uit den Fabeltjeskrant?
Bedoelt u daarmede den indischen menschen van de Molukse eilanden die momenteel sedert een aantal jaeren in Westerbork verblijven in afwachting van de oprichting van hun staat RMS?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:02 schreef Oviedeee het volgende:
Oja voor ik het vergeet. Waren het geen "mede"landers?
Teer lekker effe op met jouw verkrapte oude Nederlandsche taalquote:Op maandag 21 mei 2007 17:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Bedoelt u daarmede den indischen menschen van de Molukse eilanden die momenteel sedert een aantal jaeren in Westerbork verblijven in afwachting van de oprichting van hun staat RMS?
Overigens had ik het genoegen nu al sedert eenige dagen enkele van dien gekleurde medemenschen hun in den stoptrein naar het hoge noorden te verwelkomen. Zouden ze iets in hun schild voeren?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:06 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Teer lekker effe op met jouw verkrapte oude Nederlandsche taal![]()
Wat vraag je me?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:47 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Verdeurie zag, nou heeft het rapalje vannacht ook nog belletje staan trekken. En veldwachter Bromsnor kon niet komen want die was occupant met zijn ontaarde geraniums, nou vraag ik je.
Vanwege deze redenen zou ik het persoonlijk schoonmaken.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:11 schreef SuperRogier het volgende:
Persoonlijk verwacht ik dat het er enigszins onhygiėnisch uitziet en daarenboven de representativiteit schaad van het optrek. Vanwege deze redenen zou ik het persoonlijk schoonmaken.
Houd je me nu voor het lapje, schelm?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:00 schreef jap85 het volgende:
Wat een walgelijk topic! door het gebruiken van dit soort taal kun je niet verbloemen dat deze startpost alle randvoorwaarden voor een goed topic mist..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |