Nee hoor. Hogeschoollaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:19 schreef esjuh het volgende:
Hee Kuukske, ik dacht dat jij op de Lovensdijk zat... Gaat de C-toren al verhuizen ja?
Min of meer. Kinda. Sorta.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
hebben jullie wel plannen dan?
Nou. Ik heb ze het liefst iedere dag op de koffie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:02 schreef bassieVL het volgende:
Je hebt toch zo een goede band met jullie buren?![]()
Ik ben wel jaloers op zulke buren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou. Ik heb ze het liefst iedere dag op de koffie.
astra van vorige modelgeneratie? al gespot idd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:10 schreef veldmuis het volgende:
Hardrijders, pas op voor een rode opel astra. Gisteren spotte ik 'm en vandaag staat ie tussen de controles op flitsservice.nl.
Waar is de Koraalstraat?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:10 schreef veldmuis het volgende:
Hardrijders, pas op voor een rode opel astra. Gisteren spotte ik 'm en vandaag staat ie tussen de controles op flitsservice.nl.
Zo'n wat ouder ding ja! Vrij donkerrood, met flitslampen op de voorbumper.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:15 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
astra van vorige modelgeneratie? al gespot idd.
Bij de claudius prinsenlaan, maar het is maar een klein straatje, en aangezien er op de claudius prinsenlaan al palen staan gok ik een beetje dat ze op de beverweg staan te flitsenquote:
Heusdenhout, achter Fiat Otten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:16 schreef _krizip_ het volgende:
Waar is de Koraalstraat?
Juist. Kom ik toch niet langs.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:20 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bij de claudius prinsenlaan, maar het is maar een klein straatje, en aangezien er op de claudius prinsenlaan al palen staan gok ik een beetje dat ze op de beverweg staan te flitsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |