ieder geval een van de foto's die hij heeft gemaakt staat in dat topicquote:
Hij is goedquote:Op maandag 21 mei 2007 16:03 schreef Bootje84 het volgende:
vanavond ff die anthonizeus shizzle doorlezen
Google.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:03 schreef Casual-T het volgende:
Iemand een topic over die ijsmeis dan, want die zoekfunctie werkt klote hier..![]()
Tot morgenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:01 schreef Bootje84 het volgende:
jongelui! ik ga lekker naar huis toe. ben het zat. (en kapot)
de mossels!!
Nee toch juist niet want jij bent dan toch al thuisquote:Op maandag 21 mei 2007 16:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Leinonlein, tot strax bij de warschauerstrasse!
Stoerdoenerij natuurlijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee toch juist niet want jij bent dan toch al thuis![]()
Wat flauw om zoiets trouwens op internet te zetten, waarom deed hij dat? (ga niet dat hele topic doorlezen hier haha)
Ach ja zo zijn (een hoop) mannen, stelletje patsers..quote:Op maandag 21 mei 2007 16:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wat flauw om zoiets trouwens op internet te zetten, waarom deed hij dat? (ga niet dat hele topic doorlezen hier haha)
Was zn eerste keer misschien..quote:Op maandag 21 mei 2007 16:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik heb woensdag al weekendquote:Op maandag 21 mei 2007 16:18 schreef Sok41 het volgende:
tell me about it, mss dat ik morgen niet naar stage ga.. zie wel.. ;/
mazzelaarquote:
Nou inderdaad.. t/m donderdag stage, vrijdag tot 6 uur (weliswaar vanaf 2) naar school en van 7 tot 9 werken..quote:
Sterkte d'rmee sok!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:24 schreef Sok41 het volgende:
Yeap ik moet de boel ef aan kant zetten.. bbl, en anders tot morgen mayB !
Toe maarquote:
Triest geval, ik kan daar echt niet bij, je weet toch dat het negatieve gevolgen heeft als je zoiets gaat doen. Nou goed, het is wel duidelijk dat iedereen daar anders over denktquote:
Toedelsquote:Op maandag 21 mei 2007 16:26 schreef Casual-T het volgende:
Ik ga ook afsluiten.. gegroet en tot morgen..![]()
Tot morgenquote:
Prima dat die jongen blij is met zn nieuwe vriendinnetje, ik zou er ook blij maar zijn maar niet zo'n ontiegelijke idioot zijn er om er tijdens je stage een topic over te openen...dan weet je hoe het af gaat lopen (helemaal op Fok!).quote:Op maandag 21 mei 2007 16:25 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Triest geval, ik kan daar echt niet bij, je weet toch dat het negatieve gevolgen heeft als je zoiets gaat doen. Nou goed, het is wel duidelijk dat iedereen daar anders over denkt. Maar stoer is het, in mijn ogen, niet.
ja.. en dat is het gevaar met social networking / Web 2.0..quote:Op maandag 21 mei 2007 16:32 schreef DaFan het volgende:
[..]
Prima dat die jongen blij is met zn nieuwe vriendinnetje, ik zou er ook blij maar zijn maar niet zo'n ontiegelijke idioot zijn er om er tijdens je stage een topic over te openen...dan weet je hoe het af gaat lopen (helemaal op Fok!).
Maar zo leert ie het wel![]()
fokquote:Op maandag 21 mei 2007 16:37 schreef Leinonlein het volgende:
Precies zo denk ik erover, maar ook na de stage zou ik zoiets noooit op internet zetten. Zulke dingen zijn gewoon privé en ook voor toekomstige sollicitaties is het misschien niet zo handig haha. De meeste relaties op de werkvloer he? Ik vraag me altijd af of collega´s onderling ook zitten te "viezerikken" ofzo
Nog 1,5 uur. Hoe kom ik de tijd door?
Ja, ik kwam mijn eerste dag op stage en ze hadden mijn hele weblog gevonden en vertaald naar het duits. Gelukkig ben ik netjes geweest op mijn weblogquote:Op maandag 21 mei 2007 16:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja.. en dat is het gevaar met social networking / Web 2.0..![]()
Dat meen je nietquote:Op maandag 21 mei 2007 16:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja, ik kwam mijn eerste dag op stage en ze hadden mijn hele weblog gevonden en vertaald naar het duits. Gelukkig ben ik netjes geweest op mijn weblog. Maar met zulke dingen moet je wel oppassen ja..
Jawel, ik ben uiterst serieus. Maar goed, ik werk nu ook in die branche dus misschien dat dat scheelt. Maar toch stond ik raar te kijken.quote:
ik denk dat hierover ga afstuderen.. er zijn genoeg voorbeelden waarbij het goed fout is gegaan.. Bedrijven kijken tegenwoordig ook op Hyves..quote:Op maandag 21 mei 2007 16:37 schreef Leinonlein het volgende:
Precies zo denk ik erover, maar ook na de stage zou ik zoiets noooit op internet zetten. Zulke dingen zijn gewoon privé en ook voor toekomstige sollicitaties is het misschien niet zo handig haha. De meeste relaties op de werkvloer he? Ik vraag me altijd af of collega´s onderling ook zitten te "viezerikken" ofzo
Nog 1,5 uur. Hoe kom ik de tijd door?
Ja ik denk daar ook over na, vind het onderwerp echt ontzettend interessant. Ergens snap ik het wel van die bedrijven, maar het geeft niet altijd een goede indicatie van een persoon, zeker niet over het gedrag op de werkvloer natuurlijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik denk dat hierover ga afstuderen.. er zijn genoeg voorbeelden waarbij het goed fout is gegaan.. Bedrijven kijken tegenwoordig ook op Hyves..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |