Snij eens een (leuk) vrouwenonderwerp aan dan ofzo, en dan niet weer over TV=series en PB-mannen enzo..quote:Op maandag 21 mei 2007 15:16 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hebben we niet iedereen al enorm zitten irriteren met onze liefde en het daarbij behorende gespam over Berlijn?![]()
Ik moet een formulier laten invullen door mijn chef maar die vent heeft het al een week "te druk"![]()
denk niet dat wij elkaar op msn zullen spreken!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:19 schreef jslavenburg het volgende:
Maja mensen, ik ga er vandoor, misschien dat ik straks nog reageer, maar reken er maar niet op. Ik spreek jullie vanavond (op msn) of morgen wel
Doei doei allemaal![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
denk niet dat wij elkaar op msn zullen spreken!![]()
Doegquote:Op maandag 21 mei 2007 15:19 schreef jslavenburg het volgende:
Maja mensen, ik ga er vandoor, misschien dat ik straks nog reageer, maar reken er maar niet op. Ik spreek jullie vanavond (op msn) of morgen wel
Doei doei allemaal![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan heb jij ook welquote:Op maandag 21 mei 2007 15:22 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik de langste die er zit in deze reeks!![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 21 mei 2007 15:22 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik de langste die er zit in deze reeks!![]()
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja
1. Miss Scofield
2. PieterBas
3. Goover
Weet ik wel zeker van nietquote:Op maandag 21 mei 2007 15:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat maak ik niet meer mee! over een half uurtje vrij!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:28 schreef Teije het volgende:
Laat ook maar, ff door spammen en hij zit over een uurtje weer vol.
kan ookquote:Op maandag 21 mei 2007 15:28 schreef Teije het volgende:
Laat ook maar, ff door spammen en hij zit over een uurtje weer vol.
Denk dat Damzkieee en ik daarna volgen? Of zijn er nog meer gegadigden??quote:Op maandag 21 mei 2007 15:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja
1. Miss Scofield
2. PieterBas
3. Goover
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat maak ik niet meer mee! over een half uurtje vrij!![]()
![]()
![]()
Teije had 125quote:Op maandag 21 mei 2007 15:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Denk dat Damzkieee en ik daarna volgen? Of zijn er nog meer gegadigden??
Ik laat Fok en MSN graag gescheiden!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker van niet!
Heb alleen Damzkieee en Cuckoo in mijn msn list. Die draken ken ik al een paar jaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |