dat zei ik ook alquote:
Die gaan toch niet door. Wij winnen zondag met 2-0!! En ik ben dr bij al vind ik de plee-offs niksquote:
AZ FTL.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
AZ FTW
L. van Gaal FTW(persoonlijke mening
)
Groningen!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
AZ FTW
L. van Gaal FTW(persoonlijke mening
)
wordt wel mooie wedstrijdquote:Op maandag 21 mei 2007 15:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die gaan toch niet door. Wij winnen zondag met 2-0!! En ik ben dr bij al vind ik de plee-offs niks![]()
Je 149ste Stage SC topicquote:
Kom maar door met dat handwerk van je omaquote:Op maandag 21 mei 2007 15:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bestaat al. De handwerkclub. Zat mn oma ook bij
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die gaan toch niet door. Wij winnen zondag met 2-0!! En ik ben dr bij al vind ik de plee-offs niks![]()
Zeker, erop of eronder! Spanning sowiesoquote:
Voor ons de 110equote:
excactly my thoughtsquote:Op maandag 21 mei 2007 15:12 schreef Sok41 het volgende:
Niet over voetbal praten toch... ;9
Okey okey, laten we het dan over iets leuks hebben! Berlijn ofzoquote:
Hebben we niet iedereen al enorm zitten irriteren met onze liefde en het daarbij behorende gespam over Berlijn?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Okey okey, laten we het dan over iets leuks hebben! Berlijn ofzo![]()
Lastig... kun je het niet "zelf" invullen?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:16 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hebben we niet iedereen al enorm zitten irriteren met onze liefde en het daarbij behorende gespam over Berlijn?![]()
Ik moet een formulier laten invullen door mijn chef maar die vent heeft het al een week "te druk"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |