Juistem.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sinds ik een vriendin heb, kan ik echt heel serieus praten over seks, ik voel me dan ook gewoon op m'n gemak en kan alles bespreken met haar
maar zal hier op het forum niet zomaar vertellen over mijn seksleven...
Voel je niet aangevallen, we proberen je te vormen naar SC maatstavenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:04 schreef jslavenburg het volgende:
En by the way, ik had net een melige bui, maar als je wilt dat ik serieus ben kan ik heel serieus zijn hoor...
volgens mij zit er niet echt een maat op dit SCquote:Op maandag 21 mei 2007 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Voel je niet aangevallen, we proberen je te vormen naar SC maatstaven
Ik voel mij niet aangevallen, ik geef alleen mijn mening hoe ik ervoor sta en hoe ik ben...quote:Op maandag 21 mei 2007 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Voel je niet aangevallen, we proberen je te vormen naar SC maatstaven
Precies, iedereen kan wel eens "puberig" zijnquote:Op maandag 21 mei 2007 15:06 schreef Leinonlein het volgende:
Ja kijk, even is wel leuk, maar op een gegeven moment gaat dat puberale gedrag gewoon een beetje te ver, het verschil is werelds vergeleken met subforum sex inderdaad. Nou goed maakt niet uit, ik heb na een week een beetje een idee hoe het er hier aan toe gaat haha
* Goover heeft geen (sex) levenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar zal hier op het forum niet zomaar vertellen over mijn seksleven...
Idd, gaat gewoon te fúr!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij zit er niet echt een maat op dit SC
Ja maar dit is gewoon gestook en heeft niets met serieus ergens over praten te maken. Maar zoals ik zei: Seksualiteit is daar beter voor. Maar dat wist je vast al welquote:Op maandag 21 mei 2007 15:06 schreef Leinonlein het volgende:
Ja kijk, even is wel leuk, maar op een gegeven moment gaat dat puberale gedrag gewoon een beetje te ver, het verschil is werelds vergeleken met subforum sex inderdaad. Nou goed maakt niet uit, ik heb na een week een beetje een idee hoe het er hier aan toe gaat haha
ik zeg toch niet dat er hier serieus gepraat kan worden?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stage SC en serieus? Sorry, maar als je serieus over sex wil praten, kan je in mijn inziens beter naar SEX-topics gaan..
Vroegah hingen hier nog normale mensen rondquote:Op maandag 21 mei 2007 15:06 schreef Leinonlein het volgende:
Sommige fok!ers echt nietquote:
Dat eerste is gelukt.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:07 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangevallen, ik geef alleen mijn mening hoe ik ervoor sta en hoe ik ben...
[..]
Precies, iedereen kan wel eens "puberig" zijnHet gaat er maar om dat je hier een beetje de tijd kan doden, en plezier met elkaar kan hebben en lekker over van alles kan kletsen.
Bestaat al. De handwerkclub. Zat mn oma ook bijquote:
Breek me de bek niet open over Jumpenquote:
Bingoclub?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bestaat al. De handwerkclub. Zat mn oma ook bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |