Dankje, ik zal dat als compliment opnemen in mijn complimenten lijst.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:57 schreef DaFan het volgende:
En om eerlijk te zijn is dit het kutste topic ooit. De kwaliteit is ver te zoeken sinds jslavenburg er is
Ik ben dus te laat gekomen? Praten jullie ook wel eens serieus over seks eigenlijk?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:57 schreef DaFan het volgende:
En om eerlijk te zijn is dit het kutste topic ooit. De kwaliteit is ver te zoeken sinds jslavenburg er is
T is gewoon focking irritant met die lapo's/fipo's elke keer. Ben vast niet de enige die dat vindtquote:Op maandag 21 mei 2007 14:58 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dankje, ik zal dat als compliment opnemen in mijn complimenten lijst.
En als je niet tegen een grapje kan![]()
agreedquote:Op maandag 21 mei 2007 14:57 schreef DaFan het volgende:
Ik wil er wel best serieus over praten, maarja, er zijn hier van die koters die er gaan om lopen lachen enzoquote:Op maandag 21 mei 2007 14:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik ben dus te laat gekomen? Praten jullie ook wel eens serieus over seks eigenlijk?
Laat mij lekker mijn gang gaan, heb toch niets beters te doen vandaagquote:Op maandag 21 mei 2007 14:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
T is gewoon focking irritant met die lapo's/fipo's elke keer. Ben vast niet de enige die dat vindt![]()
Pubers en seks gaat eigenlijk nooit goed om over te praten:')quote:Op maandag 21 mei 2007 14:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik ben dus te laat gekomen? Praten jullie ook wel eens serieus over seks eigenlijk?
Dude je bent 19quote:Op maandag 21 mei 2007 14:59 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik wil er wel best serieus over praten, maarja, er zijn hier van die koters die er gaan om lopen lachen enzo![]()
Der kan best serieus gepraat worden over sex denk ikquote:Op maandag 21 mei 2007 14:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Fyi, jij bent de enige met al die extreem-puberale opmerking hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 14:59 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik wil er wel best serieus over praten, maarja, er zijn hier van die koters die er gaan om lopen lachen enzo![]()
[..]
Jij noemt iedereen koters terwijl je volgens mij de jongste bent.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:01 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ooh jij voelt je dus aangesproken...?
haj missquote:
Stage SC en serieus? Sorry, maar als je serieus over sex wil praten, kan je in mijn inziens beter naar SEX-topics gaan..quote:Op maandag 21 mei 2007 15:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Der kan best serieus gepraat worden over sex denk ik
sinds ik een vriendin heb, kan ik echt heel serieus praten over seks, ik voel me dan ook gewoon op m'n gemak en kan alles bespreken met haarquote:Op maandag 21 mei 2007 14:59 schreef Leinonlein het volgende:
Praten jullie ook wel eens serieus over seks eigenlijk?
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:02 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jij noemt iedereen koters terwijl je volgens mij de jongste bent.
Lezen is ook een vak...quote:er zijn hier van die koters
Jammer is datquote:Op maandag 21 mei 2007 15:02 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jij noemt iedereen koters terwijl je volgens mij de jongste bent.
Tuurlijk niet, zjin geen gekke henkie's!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sinds ik een vriendin heb, kan ik echt heel serieus praten over seks, ik voel me dan ook gewoon op m'n gemak en kan alles bespreken met haar
maar zal hier op het forum niet zomaar vertellen over mijn seksleven...
Eenschquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |