Nee, ik weet het niet. Waarschijnlijk toch iets wat ze gegeten heeft, maar we ruimen alles best netjes op en ze krijgt nooit iets anders dan haar dieetvoer. Misschien heb ik toch een keer een schaaltje laten staan waar yoghurt in heeft gezeten ofzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 06:56 schreef Lienekien het volgende:
Enig idee waar het een allergische reactie op is? Sophie was ook al zo gevoelig voor haar voeding, is het niet?
Het ziet er vanochtend zelfs alweer een beetje beter uit.quote:Hopelijk knapt het snel weer op.
Is dat zo? Interessant. Ik had er ook nog nooit van gehoord, moslims die konijnen eten, maar zoveel weet ik niet over moslims.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
En des te merkwaardiger wanneer je weet dat sommige moslims geen konijnen eten, omdat de broer van de profeet ooit gezegd zou hebben dat het zulke aardige dieren zijn.
Haha, ik ook.quote:Gelukkig vermijd ik zelf het eten van varkensvlees zoveel mogelijk.
Ik ben ondertussen wel goed thuis in de islam. Nota bene dat een konijn, mits op de juiste wijze geslacht, uiteraard wel halal is!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is dat zo? Interessant. Ik had er ook nog nooit van gehoord, moslims die konijnen eten, maar zoveel weet ik niet over moslims.
[..]
Haha, ik ook.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:28 schreef Gellius het volgende:
Moslims doen niet aan schrikkeldagen omdat een aangetrouwde neef van de buurman van de Profeet ooit eens terloops heeft opgemerkt dat schrikkeldagen zo saai zijn.
Wat een fantasten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:31 schreef Z het volgende:
Ik heb ook ooit in een reisgids gelezen dat Moslims geen wijn drinken omdat een neef van de profeet na het drinken van grote hoeveelheden de bult van een dromedaris er af gehakt had. Dus geen wijn meer voor de Moslims. (Staat in de Trotter Marokko).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |