Ik denk dat jij moe bent.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:07 schreef wyccie het volgende:
Echt waar? WIST jij dat, of kan ik gewoon niet begrijpend lezen?
Ik laat m'n kat geen maand met een dik hoofd rondlopen! Het is geen plant!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:58 schreef wyccie het volgende:
Maar Claudia's poes is al een maand dik, is geen spoedgeval. Dus ik denk dat ze morgen belt.
Hehe, natuurlijk niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik laat m'n kat geen maand met een dik hoofd rondlopen! Het is geen plant!![]()
Haar vader?! Of bedoel je het vriendje van het vrouwtje?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:31 schreef Claudia_x het volgende:
En ze heeft zo'n lieve vader, want die komt speciaal voor haar naar huis.
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Haar vader?! Of bedoel je het vriendje van het vrouwtje?
Het is altijd hetzelfde. Ik merk dat er iets is, maar dan houd ik mezelf voor: het is vast niet zo erg, wacht het nou maar even af. De volgende keer ga ik metéén naar een dokter. Bah.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wrom? Jij hebt haar toch niet geslagen?
Hihi.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:47 schreef Lienekien het volgende:
Heeft de spoedkliniek ook een lichtkrant waar we berichtjes voor kunnen inzenden, Claudia?
Natuurlijk. Een tijdje.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:46 schreef Lienekien het volgende:
Broer, kun jij de wacht zo van me overnemen?
Nou, als je de laatste foto met de eerste vergelijkt... Dat zag ik ook echt niet aankomen, hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is altijd hetzelfde. Ik merk dat er iets is, maar dan houd ik mezelf voor: het is vast niet zo erg, wacht het nou maar even af. De volgende keer ga ik metéén naar een dokter. Bah.
De halve marathon is in zicht. M'n longen werken nog niet helemaal mee, maar dat komt wel. Ook nog even langs de chirurg en internist langs de aankomende 2 weken.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:49 schreef wyccie het volgende:
Claudia, je zei een tijdje geleden dat het je wens is om een marathon te lopen of iets dergelijks. Maar ben je lichamelijk al helemaal hersteld? Vergeet je jezelf niet?
Is dat de peptalk die je je kat nu voert?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
Om te voelen dat je leeft moet je soms even doodgaan.
Sophietje voelt zich altijd prima. Het is zo'n vrolijk katje.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:12 schreef broer het volgende:
[..]
Is dat de peptalk die je je kat nu voert?
Dat hebben veel mensen in het begin.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:04 schreef wyccie het volgende:
Ik ben kerngezond, ik rook niet, maar ik kan nog niet eens 1 km hardlopen zonder het gevoel te hebben dat ik doodga.
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik laat m'n kat geen maand met een dik hoofd rondlopen! Het is geen plant!![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:44 schreef Gellius het volgende:
[..]
Is dit niet net zoals Batuwu kijkt als hij rookt?
Tamazight Marokkanen? Turken/Marokkanen?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:24 schreef Gellius het volgende:
tm-ers?
Mwah.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:46 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dit wilde ik ook nog zeggen, maar toen bedacht ik me dat hij waarschijnlijk toch al weg was, en ik neem aan dat hij bij terugkomst geen topics van een week oud terug gaat lezen.
God, jij wordt eigenlijk met de dag ouder, nietwaar?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:28 schreef Claudia_x het volgende:
Sophietje moeten we al-tijd goed in de gaten houden.![]()
Enig idee waar het een allergische reactie op is? Sophie was ook al zo gevoelig voor haar voeding, is het niet?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het oogje is niet beschadigd, en ze heeft geen abces maar een allergische reactie.
[...]
En des te merkwaardiger wanneer je weet dat sommige moslims geen konijnen eten, omdat de broer van de profeet ooit gezegd zou hebben dat het zulke aardige dieren zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:33 schreef Claudia_x het volgende:
Er lag bij de nieuwe Turkse Slagrij - jawel, 'Slagrij' prijkt er in levensgrote letters boven de etalageruit - een konijn in de koeling. Is dat niet merkwaardig?
Kijk, dus een zeug is eigenlijk een hoer, waardoor mensen die varkensvlees eten, en dit vlees tot zich nemen, en dit vlees worden, uiteindelijk vervallen tot sodomie, overspel en prostitutie. Wanneer je dus maar voldoende varkensvlees eet, waarvan het vet rechtsstreeks in je lichaam opgeslagen wordt, transformeer je zelf uiteindelijk in een varken!! Dat wist ik nog niet. Gelukkig vermijd ik zelf het eten van varkensvlees zoveel mogelijk.quote:2) Het is een feit dat varkensvet hoge meervoudig onverzadigde vetzuren heeft. Het menselijk lichaam heeft er geen profijt van. Zij kunnen niet afgebroken worden door de alvleesklier- stoffen en worden geabsorbeerd als varkensvet en als zodanig opgeslagen in het menselijk lichaam.
Dr. EI-Fangary heeft gerapporteerd dat veel mensen die het vlees van carnivoren eten, verdorven neigingen en gebrek aan menselijk gedrag ten opzichte van andere mensen vertonen, snel klaar staan andere mensen zonder reden te doden en van sommigen is het zelfs bekend dat zij mensenvlees gegeten hebben. Als we verder naar het gedrag van het varken kijken, zien we dat het een uniek dier is. De beer (mannetjes varken) vindt het niet erg als zijn zeug voor zijn ogen paart met een andere beer. Deze eigenschap is uniek omdat dieren dit niet kunnen tolereren. Bij het varken kan het niemand wat schelen zolang de zeug maar toestemming geeft aan andere beren, ook op haar eigen beer heeft het geen uitwerking.
Zo fungeert de zeug dus als een prostituée terwijl de beer immoreel handelt door zijn wijfje toe te staan met andere te paren zonder zich daar iets van aan te trekken.
Door het vlees van dergelijke dieren te eten kan het karakter van de mens beïnvloed worden. We hebben gezien dat hormoon injecties die aan kalveren gegeven worden ook de mensen beïnvloeden die dat vlees eten. Daaruit kunnen we afleiden dat eten van varkensvlees ook het karakter van het individu zal aantasten en onzedelijkheid, homoseksualiteit, lesbianisme, overspel en prostitutie zal doen toenemen. De vrije omgang van beide seksen die men in niet-moslim samenlevingen kan zien is ver beneden alle peil gedaald. Er is geen enkel concept van ethiek of moraal meer bij vele mensen, maar alleen nog seksgenot en vrij uitwisseling van seks, zonder daarvoor verantwoordelijkheid te (willen) dragen.
De seksuele relaties voor het huwelijk en het steeds toenemende aantal zwangerschappen waarvan de verwekker onbekend is, zijn overheersende kenmerken van westerse samenlevingen.
Nu denken wij natuurlijk:'Ha! Dat ter land en ter zee slaat helemaal nergens op! Lezen wij echter verder:quote:In de naam van Allah, de Genadige, de Barmhartige
STATISTISCH WONDER IN DE KORAN
Laten we eens even kijken naar een aantal statistische wonderen in de Quran, welk slechts een fractie is van wat het Heilge Boek de mensheid geeft. Dr. Tariq Al-Suwaidan, een bekende geleerde van de Ikhwan Al-Muslimoon, heeft deze studie uitgevoered en kwam tot de volgende resultaten:
Arabisch (Betekenis) Aantal keren vermeld in Quran
Ad-Dunya (Deze wereld) 115
Al-Akheerah (Hiernamaals) 115
Al-Malaa'ikah (Engelen) 88
Al-Shayaateen (Satan) 88
Al-Hayah (Leven) 145
Al-Maout (Dood) 145
Al-Rajul (Man) 24
Al-Mar-ah (Vrouw) 24
Al-Shahr (Maand) 12
Al-Yaum (Dag) 365
Al-Bahr (Zee) 32
Al-Bar (Land) 13
Dat is dan wel weer goed gedaan van Allah toen hij Mohammed de Koran dicteerde!quote:Als we het aantal keren dat de woorden "land"en "zee" voorkomen bij elkaar tellen krijgen we een totaal van 45. En nu voeren we een betrekkelijk eenvoudige berekening uit:
32/45 X 100% = 71.11111111%
en
13/45 X 100% = 28.88888888%
En boven zien we wat we nu kennen als het percentage van water dat de wereldbodem bedekt (71.111..%) en het percentage land (28.888...%). Deze feiten illusteren weer een ander wonder van de koran.
Van tmsa-ers, turken-marokkanen-surinamers-antillianen, een 'vakterm'.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:24 schreef Gellius het volgende:
tm-ers?
Nee, ik weet het niet. Waarschijnlijk toch iets wat ze gegeten heeft, maar we ruimen alles best netjes op en ze krijgt nooit iets anders dan haar dieetvoer. Misschien heb ik toch een keer een schaaltje laten staan waar yoghurt in heeft gezeten ofzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 06:56 schreef Lienekien het volgende:
Enig idee waar het een allergische reactie op is? Sophie was ook al zo gevoelig voor haar voeding, is het niet?
Het ziet er vanochtend zelfs alweer een beetje beter uit.quote:Hopelijk knapt het snel weer op.
Is dat zo? Interessant. Ik had er ook nog nooit van gehoord, moslims die konijnen eten, maar zoveel weet ik niet over moslims.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
En des te merkwaardiger wanneer je weet dat sommige moslims geen konijnen eten, omdat de broer van de profeet ooit gezegd zou hebben dat het zulke aardige dieren zijn.
Haha, ik ook.quote:Gelukkig vermijd ik zelf het eten van varkensvlees zoveel mogelijk.
Ik ben ondertussen wel goed thuis in de islam. Nota bene dat een konijn, mits op de juiste wijze geslacht, uiteraard wel halal is!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is dat zo? Interessant. Ik had er ook nog nooit van gehoord, moslims die konijnen eten, maar zoveel weet ik niet over moslims.
[..]
Haha, ik ook.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:28 schreef Gellius het volgende:
Moslims doen niet aan schrikkeldagen omdat een aangetrouwde neef van de buurman van de Profeet ooit eens terloops heeft opgemerkt dat schrikkeldagen zo saai zijn.
Wat een fantasten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:31 schreef Z het volgende:
Ik heb ook ooit in een reisgids gelezen dat Moslims geen wijn drinken omdat een neef van de profeet na het drinken van grote hoeveelheden de bult van een dromedaris er af gehakt had. Dus geen wijn meer voor de Moslims. (Staat in de Trotter Marokko).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |