Die schoot mij ook als eerste te binnen jaquote:Op maandag 28 mei 2007 15:12 schreef D.Rose het volgende:
Of Roger Glover - Love is all?
Die had ook kikkers:P
Abstract Truth - Silver Trees and Totumquote:Op maandag 28 mei 2007 15:54 schreef AnneX het volgende:
Bij de uitzending van de nieuwe Lola's speelt Summertime.
Inmiddels uitgevonden via Uitzending gemist, dat de sax wordt gespeeld door Sean Bergin.
Helaas kan ik niet googelen op welke cd dit nummer staat.
Weet een van jullie beter te zoeken? en te vinden en mij te laten weten?
BVD
@ Chatgirl:quote:Op maandag 28 mei 2007 16:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Abstract Truth - Silver Trees and Totum
Bron
Nope, ik dacht hem te horen, maar nee. Please ik heb hem al 3 dagen in me kop! Hijs al best oud hoor dat liedje, mss als 3 jaar...quote:Op maandag 28 mei 2007 12:58 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Massive Attack - Teardrop
Air - All I Need
Dr komt zover ik weet geen zang in voorquote:Op maandag 28 mei 2007 21:51 schreef kaassouffle het volgende:
Hooverphonic - Mad about you?
http://www.youtube.com/watch?v=F4gMc15bD_0&mode=related&search=
Moby - Porcelain?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:40 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nope, ik dacht hem te horen, maar nee. Please ik heb hem al 3 dagen in me kop! Hijs al best oud hoor dat liedje, mss als 3 jaar...
Ik moet het antwoord schuldig blijven, maar ik kan me voorstellen dat het speciaal voor de gelegenheid is gecomponeerd oid, dus dat het een tamelijk onbekende componist is...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:16 schreef dabadbass het volgende:
Nog steeds niemand die hier de componist van weet?
http://www.youtube.com/watch?v=3pSFp2M9Xeg
1. Slavenkoor Carnavalsesque - Assekruusquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:06 schreef Bikkelmannetje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kYkn067E5Es
Iemand enig idee hoe dat Duitse nummer heet wat op ongeveer 45 seconden inkickt?
Daar is dit topic niet voor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:45 schreef Kersje86 het volgende:
Ben op zoek naar de MP3 van Enrique Iglesias - Somebody is me..... deze zong hij bij de finale van Dancing with the stars
DJ Remy, Speedy J, Miss djax, Joris voorn, Secret Cinema (Jeroen Verheij) en Michel de hey, om er een paar op te noemenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 05:34 schreef Doodkapje het volgende:
Hellluuuupp
Ik loop stage in Japan en volgende week is mijn laatste week. Als cadeautje voor mijn begeleider wil ik dus een CD geven van een Nederlandse artiest. Nou houdt hij van Techno... ik vroeg of hij voorbeelden kon geven, want ik weet bijna niks van Techno en hij noemde Scooter...Nou ja, dat is dus Duits, geen Nederlands... Wat is nou Nederlandse techno en van welke artiesten kan je tegenwoordig nog een cd krijgen?
Mijn vriendin komt volgende week naar Japan en ik zou het haar graag mee laten nemen.
BVD!![]()
Gianna Naninni - Meravigliosa Creaturaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:24 schreef TheClown1 het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer dat gespeeld wordt in de nieuw Fiat Brava reclame. Het is een italiaans nummer maar hoe het heet en wie de artist is weet ik niet. Heeft er iemand een idee?
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:45 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik ben opzoek naar een liedje wat ze bij paardrijden gebruiken, zodra de prijzen zijn uitgereikt draven ze nog een ere-rondje in de bak.
ze gebruiken hiervoor klassieke muziek, vrolijk en snel (minimaal allegro)
weet iemand welke ik zoek?
Het begin lijkt verdacht veel op iets van Therion, 'Black Sun' is de titel die het eerst in mij op kwam. Waarschijnlijk is het van een of andere gothic/blackmetalband.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:16 schreef dabadbass het volgende:
Nog steeds niemand die hier de componist van weet?
http://www.youtube.com/watch?v=3pSFp2M9Xeg
Nie die had ik wel herkend.quote:
Bedankt voor je reply.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het begin lijkt verdacht veel op iets van Therion, 'Black Sun' is de titel die het eerst in mij op kwam. Waarschijnlijk is het van een of andere gothic/blackmetalband.
robert miles - children ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:55 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nie die had ik wel herkend.
Het is zon achtergrond muziekje voor bij een overzicht van iets. Het gaat van:
Ta [even niks] Tadada [even niks] Tá [even niks] Tádádá [even niks]
Als iemand dit iets zegt. Als ik nou een soort van pianootje had ofzo dat ik een minisample ding kon maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |