@ Chatgirl:quote:Op maandag 28 mei 2007 16:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Abstract Truth - Silver Trees and Totum
Bron
Nope, ik dacht hem te horen, maar nee. Please ik heb hem al 3 dagen in me kop! Hijs al best oud hoor dat liedje, mss als 3 jaar...quote:Op maandag 28 mei 2007 12:58 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Massive Attack - Teardrop
Air - All I Need
Dr komt zover ik weet geen zang in voorquote:Op maandag 28 mei 2007 21:51 schreef kaassouffle het volgende:
Hooverphonic - Mad about you?
http://www.youtube.com/watch?v=F4gMc15bD_0&mode=related&search=
Moby - Porcelain?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:40 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nope, ik dacht hem te horen, maar nee. Please ik heb hem al 3 dagen in me kop! Hijs al best oud hoor dat liedje, mss als 3 jaar...
Ik moet het antwoord schuldig blijven, maar ik kan me voorstellen dat het speciaal voor de gelegenheid is gecomponeerd oid, dus dat het een tamelijk onbekende componist is...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:16 schreef dabadbass het volgende:
Nog steeds niemand die hier de componist van weet?
http://www.youtube.com/watch?v=3pSFp2M9Xeg
1. Slavenkoor Carnavalsesque - Assekruusquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:06 schreef Bikkelmannetje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kYkn067E5Es
Iemand enig idee hoe dat Duitse nummer heet wat op ongeveer 45 seconden inkickt?
Daar is dit topic niet voor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:45 schreef Kersje86 het volgende:
Ben op zoek naar de MP3 van Enrique Iglesias - Somebody is me..... deze zong hij bij de finale van Dancing with the stars
DJ Remy, Speedy J, Miss djax, Joris voorn, Secret Cinema (Jeroen Verheij) en Michel de hey, om er een paar op te noemenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 05:34 schreef Doodkapje het volgende:
Hellluuuupp
Ik loop stage in Japan en volgende week is mijn laatste week. Als cadeautje voor mijn begeleider wil ik dus een CD geven van een Nederlandse artiest. Nou houdt hij van Techno... ik vroeg of hij voorbeelden kon geven, want ik weet bijna niks van Techno en hij noemde Scooter...Nou ja, dat is dus Duits, geen Nederlands... Wat is nou Nederlandse techno en van welke artiesten kan je tegenwoordig nog een cd krijgen?
Mijn vriendin komt volgende week naar Japan en ik zou het haar graag mee laten nemen.
BVD!![]()
Gianna Naninni - Meravigliosa Creaturaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:24 schreef TheClown1 het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer dat gespeeld wordt in de nieuw Fiat Brava reclame. Het is een italiaans nummer maar hoe het heet en wie de artist is weet ik niet. Heeft er iemand een idee?
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:45 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik ben opzoek naar een liedje wat ze bij paardrijden gebruiken, zodra de prijzen zijn uitgereikt draven ze nog een ere-rondje in de bak.
ze gebruiken hiervoor klassieke muziek, vrolijk en snel (minimaal allegro)
weet iemand welke ik zoek?
Het begin lijkt verdacht veel op iets van Therion, 'Black Sun' is de titel die het eerst in mij op kwam. Waarschijnlijk is het van een of andere gothic/blackmetalband.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:16 schreef dabadbass het volgende:
Nog steeds niemand die hier de componist van weet?
http://www.youtube.com/watch?v=3pSFp2M9Xeg
Nie die had ik wel herkend.quote:
Bedankt voor je reply.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het begin lijkt verdacht veel op iets van Therion, 'Black Sun' is de titel die het eerst in mij op kwam. Waarschijnlijk is het van een of andere gothic/blackmetalband.
robert miles - children ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:55 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nie die had ik wel herkend.
Het is zon achtergrond muziekje voor bij een overzicht van iets. Het gaat van:
Ta [even niks] Tadada [even niks] Tá [even niks] Tádádá [even niks]
Als iemand dit iets zegt. Als ik nou een soort van pianootje had ofzo dat ik een minisample ding kon maken...
Groove Armada - My Friendquote:Op woensdag 30 mei 2007 04:35 schreef Sai het volgende:
Een meisje zit op kantoor, verveelt zich de tering, vult een plastic bekertje met water uit de watercooler en droomt ondertussen weg naar afgelopen zomer, toen zij en twee lekker heppe vriendinnen de playas onveilig maakten.
Dat was zo ongeveer de clip van een hitje uit pakweg 2005, maar weet er iemand hier hoe het nummer heette?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:32 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wie weet nog een klassiek nummer dat tot een keiharde explosie komt?
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:18 schreef BrandX het volgende:
Waar is dit topic niet voor bedoeld?'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:47 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek het nummer dat voor het nummer ''superfreak'' komt in de Veronica reclame. Ik heb helaas geen filmpje.
Alvast bedankt.
Iron Maiden - Can I play with madnessquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:53 schreef koejoeloek het volgende:
wie weet hoe het liedje heet wat je op de reclame van Sony High Definition hoort? enige van de tekst wat ik onthouden heb is het woord Madness
Notorious B.I.G. - Going Back To Caliquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:37 schreef Electro-Worm het volgende:
Weet iemand hoe zon nummer heet waarin iemand zegt: Kelly is back! En dan komt er zo'n hele vetter beat: dont ya blablabla Hiphop genre.
Kutje, dat is rapquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:55 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Notorious B.I.G. - Going Back To Cali
Uit de comments: its Analog from the Band Strung Outquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:22 schreef DaveMasteR het volgende:
Wie weet de artiest en het nummer van deze video?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:14 schreef bartrid het volgende:
[..]
Uit de comments: its Analog from the Band Strung Out
Iron Maiden - Can i play with madnessquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:53 schreef koejoeloek het volgende:
wie weet hoe het liedje heet wat je op de reclame van Sony High Definition hoort? enige van de tekst wat ik onthouden heb is het woord Madness
IEMAND NOG EEN IDEE???quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:49 schreef zomer000 het volgende:
Hoi,
Ik hoorde rond 22.45 een heerlijk nummer op 538. Ik heb alleen de titel niet onderhouden. Was een jumpstyle nummer. 15 jaar oud en nu in jump uitvoering.
In de titel kwam de volgende woorden terug: jumo love highest??
Wie weet de voledige artiesten naam en song title
U2 - With or without youquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:09 schreef 907 het volgende:
Ik zoek een oud nummer met de text:
i can`t live .... with or without you ....
Het is een best wel bekend nummer als je hem hoort, maar weet echt niet van wie hij is. Op google kom je nummer van Mariah Carey, Céline Dion + Billy Newton-Davis tegen ... maar dat is het niet.
Er zingt één man.
Iemand?![]()
quote:With or without you
With or without you
I cant live
With or without you
Ik neem aan van wel..quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:12 schreef 907 het volgende:
[..]
echt?
ik lag namelijk half op de bank te slapen, maar nou je het zegt![]()
![]()
![]()
Geen dank hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |