Debbie Gibson - only in my dreamsquote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:47 schreef vanBoeschoten het volgende:
Hallo,
Ik zoek een redelijk oud dansnummer dat volgens mij 'only in my dreams' heet...
Gaat ongeveer als volgt: 'No, no no no only in my dreams, together you and me, only in my dreams...'
Iemand die weet van wie dit nummer is ??
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:03 schreef vanBoeschoten het volgende:
Nee die is het niet:(
Is echt een old school rave nummer...
oeh! ik weet denk ik welke je bedoelt, maar kan niet op de naam komen. volgens mij vrij recent nog in de top 40 geweest, toch?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb maar weinig info maar:')
Volgens mij zong die iets over Amerika en was t iets punkrocksachtigs?:DVolgens mij best bekend ook:Y
Volgens mij wel ja, hoorde hem tijdens uitgaan ook dusquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh! ik weet denk ik welke je bedoelt, maar kan niet op de naam komen. volgens mij vrij recent nog in de top 40 geweest, toch?
Is het america van Raizorlight?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, hoorde hem tijdens uitgaan ook dus:D
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Even downenB-). Of eh, even heel snel kopen:+
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Jaaaa*O*Wat goed van je met zo weinig info_O-
Bass-D & King Matthew - Like A Dream?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:47 schreef vanBoeschoten het volgende:
Hallo,
Ik zoek een redelijk oud dansnummer dat volgens mij 'only in my dreams' heet...
Gaat ongeveer als volgt: 'No, no no no only in my dreams, together you and me, only in my dreams...'
Iemand die weet van wie dit nummer is ??
Hmmz dit is echt hardcore of niet ??quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:27 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Bass-D & King Matthew - Like A Dream?
heb je iets meer info? soort muziek, zanger, zangeres, e.d. ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:32 schreef zomer000 het volgende:
hallo,
Weet iemand hoe het nummer heet met daarin Jolly jolly (of anders geschreven). Dit nummer wordt vaak gedraaid
Muziek wordt in grand cafes gedraaid en is engelstalig. meer info heb ik niet helaas.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb je iets meer info? soort muziek, zanger, zangeres, e.d. ?
Kan je ook geen muzieksoort noemen? Jazzy, pop, rock, wat anders?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:42 schreef zomer000 het volgende:
[..]
Muziek wordt in grand cafes gedraaid en is engelstalig. meer info heb ik niet helaas.
Dat is hem. Thanksquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:14 schreef bartrid het volgende:
Dolly Parton - Jolene of zo?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:14 schreef bartrid het volgende:
Dolly Parton - Jolene of zo?
Late reactie, maar dat is Faithless - The Man In Youquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:29 schreef kaassouffle het volgende:
Weet iemand welk nummer er onder dit filmpje zit?
http://www.youtube.com/watch?v=12-O2FaiNTo
Het is de promo voor EO-programma "Knevel & van den Brink" (ook de leader?)
Toto schreef het origineelquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:09 schreef aniekkk het volgende:
Hallo ik zoek een liedje
Het liedje is op de melodie van "Africa" van Howie day of toto?
Weet iemand hoe dit lied heet ?
Alvast bedankt
Marcus Levin - 2 Take Me Away ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:09 schreef aniekkk het volgende:
Hallo ik zoek een liedje
Het liedje is op de melodie van "Africa" van Toto
Weet iemand hoe dit lied heet ?
Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |