Misschien helpt deze site je welquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:37 schreef floris.sp het volgende:
Het nummer wat toenet op veronica in criminal minds werd gedraaid. Het was bij die brand in dat huis. was rond half 10. Wie weet het alvast bedankt.
Stevie Wonder - Very Superstitiousquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:54 schreef MusicFan het volgende:
Weet iemand ook waar dit fragmentje van is?
Dankuwel
Superstition- Stevie Wonderquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:54 schreef MusicFan het volgende:
Weet iemand ook waar dit fragmentje van is?
Dankuwel
Ik zou het nu wel willen weten. :pquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:56 schreef Thelonious het volgende:
Hoe heet dat nummer dat ik sinds een paar dagen op Q FM hoor? Het is een R&b-achtig nummer van een zangeres met steeds van die kreetjes als Hey ofzo?
Nee, dat nummer is het niet. Het heeft een traag tempo, en dan komen er op een geven moment hey's of een ander kreetje. Ik zit nu met Shoop van whitney Houston in mijn hoofd, en van dat geshoop had het wel iets weg, alleen is dit nummer veel beter.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:12 schreef bartrid het volgende:
Hallo, 2 minuten....
Amerie - take control misschien?
Gwen Stefani Ft. Akon - The Sweet Escape misschien?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:19 schreef Thelonious het volgende:
Het moet wel in de top 40 ofzo staan want ik hoorde het op Q.
Heb al een paar titels gedownload uit die lijst, maar om nou al die bagger te moeten aanhoren gaat ook wat ver. Dit pareltje is genoeg.
Nee, helaas.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Gwen Stefani Ft. Akon - The Sweet Escape misschien?
Rihanna - Umbrella misschien?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:56 schreef Thelonious het volgende:
Hoe heet dat nummer dat ik sinds een paar dagen op Q FM hoor? Het is een R&b-achtig nummer van een zangeres met steeds van die kreetjes als Hey ofzo?
Ja, dat is 'm!!!quote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:26 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ja, dat is 'm!!!
Hartelijk dank allemaal voor de moeite!!
Thanks D.Rose!!!
![]()
Kim Hoorweg?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:17 schreef remlof het volgende:
Hoe heet dat 14 jarige meisje dat "Summertime" zingt en ook op het North Sea Jazz Festival zal optreden ook al weer? Ik hoor het nummer vaak op Radio 1 en het klinkt echt geweldig maar ik vergeet steeds haar naam
Ja dat is em! Dankuquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:48 schreef snivoos het volgende:
Manau - Tribu de Dana
http://www.youtube.com/watch?v=_n6q80lablM
Manau - La Tribu De Danaquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:44 schreef Najir het volgende:
Ik zoek een nummer, volgens mij komt ie ergens uit 1995 ofzo, maar ik hoorde hem net weer bij de kapper. Het is een Frans nummer, volgens mij van 3 mannen, die gaan rappen en in het refrein een beetje zingen. De videoclip is volgens mij gemaakt bij een kasteel, als ik me niet vergis. Iemand die iets weet?![]()
Jordy Lishious - Rawquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:50 schreef Frenky-boy het volgende:
kent iemand dit nummer;
http://www.pinksterpar-t.nl/
Houseachtig wat op de achtergrond wordt gedraaid...danke
das snelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |