quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:32 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wie weet nog een klassiek nummer dat tot een keiharde explosie komt?
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:18 schreef BrandX het volgende:
Waar is dit topic niet voor bedoeld?'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:47 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek het nummer dat voor het nummer ''superfreak'' komt in de Veronica reclame. Ik heb helaas geen filmpje.
Alvast bedankt.
Iron Maiden - Can I play with madnessquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:53 schreef koejoeloek het volgende:
wie weet hoe het liedje heet wat je op de reclame van Sony High Definition hoort? enige van de tekst wat ik onthouden heb is het woord Madness
Notorious B.I.G. - Going Back To Caliquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:37 schreef Electro-Worm het volgende:
Weet iemand hoe zon nummer heet waarin iemand zegt: Kelly is back! En dan komt er zo'n hele vetter beat: dont ya blablabla Hiphop genre.
Kutje, dat is rapquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:55 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Notorious B.I.G. - Going Back To Cali
Uit de comments: its Analog from the Band Strung Outquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:22 schreef DaveMasteR het volgende:
Wie weet de artiest en het nummer van deze video?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:14 schreef bartrid het volgende:
[..]
Uit de comments: its Analog from the Band Strung Out
Iron Maiden - Can i play with madnessquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:53 schreef koejoeloek het volgende:
wie weet hoe het liedje heet wat je op de reclame van Sony High Definition hoort? enige van de tekst wat ik onthouden heb is het woord Madness
IEMAND NOG EEN IDEE???quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:49 schreef zomer000 het volgende:
Hoi,
Ik hoorde rond 22.45 een heerlijk nummer op 538. Ik heb alleen de titel niet onderhouden. Was een jumpstyle nummer. 15 jaar oud en nu in jump uitvoering.
In de titel kwam de volgende woorden terug: jumo love highest??
Wie weet de voledige artiesten naam en song title
U2 - With or without youquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:09 schreef 907 het volgende:
Ik zoek een oud nummer met de text:
i can`t live .... with or without you ....
Het is een best wel bekend nummer als je hem hoort, maar weet echt niet van wie hij is. Op google kom je nummer van Mariah Carey, Céline Dion + Billy Newton-Davis tegen ... maar dat is het niet.
Er zingt één man.
Iemand?![]()
quote:With or without you
With or without you
I cant live
With or without you
Ik neem aan van wel..quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:12 schreef 907 het volgende:
[..]
echt?
ik lag namelijk half op de bank te slapen, maar nou je het zegt![]()
![]()
![]()
Geen dank hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |