Als ik je nummer had zou ik je bellen zGquote:Op maandag 21 mei 2007 12:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Woordgarp.
Edit: zit op telefoon, kan geen nieuwe deel openen.
moet je eerst beltegoed hebbenquote:Op maandag 21 mei 2007 12:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik je nummer had zou ik je bellen zG
Aaaaaawwquote:Op maandag 21 mei 2007 13:18 schreef zainabber het volgende:iedereen maar zeiken om mijn hoofddoekfoto, ik wil niet
jaquote:
hoofddoek af en theedoek op?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:23 schreef murp het volgende:
ik ga vanaf vandaag ook geen hoefdoeken dragen
* murp doet zijn hoefdoek af
Wil je mijn telefoonnummer? Ik heb genoeg beltegoedquote:Op maandag 21 mei 2007 13:24 schreef zainabber het volgende:
[..]
jajij maar zeggen van je bent irritant op msn maar dat ben ik heul niet.
en toen kwam ik online en toen stond er van: ik weet niet of je er nou wel of niet bent!mwheheh lekker voor je.
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wil je mijn telefoonnummer? Ik heb genoeg beltegoed1
En het is irritant. Je zegt iets en de daarop volgende seconden ben je weg
ik kan me nog herinneren dat ik jou ver in de 20 schatte toen ik je foto zagquote:
sout op met je always coca cola manquote:Op maandag 21 mei 2007 13:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Asps-R6NQQQ
aanbidden zullien jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aaah dit vergeef ik je nietquote:Op maandag 21 mei 2007 13:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=hRVyeKgioPI!
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:46 schreef zainabber het volgende:het is groen en het heeft een pistool
*proest*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
vergeef je me het nu?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:49 schreef zainabber het volgende:
woooooot, op die slideshow, die eerste zwart/witte foto
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
vergeef je me het nu?
fliendjes?
dan niet heyquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dan niet hey
het is ook nooit goed!* KRAS**KRAS*
WTF?quote:
quote:
met jouw pashminaquote:
daag je me nu uit?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
met jouw pashmina
maakt niet uit, je laat toch neit zien![]()
neequote:
heb ik net half uur geleden gedaanquote:
quote:
Dat denk ik niet, dat weet ik zeker.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:07 schreef zainabber het volgende:
Denk niet dat ik hem niet durf te posten hoor
zo slecht is het nou ook alweer neit jaquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zo slecht is het nou ook alweer neit ja
alleen het lijkt of je net onder de douche vandaan bent met dat haar :[, zal wel weer aan mij liggen
watte?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:38 schreef zarGon het volgende:
Achtergrond op telefoon.
moet je lenzen kopenquote:Op maandag 21 mei 2007 14:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
godverdomme ik wil die bruine ogen hebben
En dan ga je er weer op zitten zeker?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:38 schreef zarGon het volgende:
Achtergrond op telefoon.
neequote:
noem me niet zo!quote:Op maandag 21 mei 2007 14:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, puur natuur voor mij biatsj
puur natuur voor mij koeliequote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
puur natuur voor mij koelieW
quote:
Mooi, jou ronddragen zal geen probleem zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:53 schreef zainabber het volgende:
BMI 17,1
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi, jou ronddragen zal geen probleem zijn.
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi, jou ronddragen zal geen probleem zijn.
dat heeft ze mij niet verteld op de slavenmarktquote:
Ik mag hopen dat jij het ook goed kunt. Anders is het een no-go.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:01 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja maar mijne ook, behoorlijk goed ook.dus dat telt niet!
vertel?
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij het ook goed kunt. Anders is het een no-go.
joepie, 2 muscles for brains figurenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:02 schreef zainabber het volgende:
Brede armen en een sixpack is wel een vereiste voor op de volgende meet, selim!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |