En dan met zo'n racistische smilie aankomenquote:Op zondag 27 mei 2007 13:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
als je aan de snuif zit wel [afbeelding]
Ja, daarom heet het bestand 'ajaxfan.gif'quote:
Kon ook niet anders.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:55 schreef Jnk18 het volgende:
toch geen dembele? eindelijk perez in de basis!
whaha, je kunt het bestand ook weetikveel.gif noemen, feit blijft dat het de kleurencombinatie van psv isquote:Op zondag 27 mei 2007 13:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, daarom heet het bestand 'ajaxfan.gif'![]()
Feyenoord-fans zijn soms écht té stom![]()
Vorige week ook alquote:Op zondag 27 mei 2007 13:55 schreef Jnk18 het volgende:
toch geen dembele? eindelijk perez in de basis!
Als je naar kleuren kijkt is het ook van Ajax en Feyenoord.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:57 schreef ruud_fr het volgende:
hoop dat het flink geboycot wordt trouwens
[..]
whaha, je kunt het bestand ook weetikveel.gif noemen, feit blijft dat het de kleurencombinatie van psv is![]()
uhm? tele2quote:Op zondag 27 mei 2007 13:58 schreef HenkieVdV het volgende:
Waarom wordt dit niet gewoon live uitgezonden trouwens.
op zulke momenten is het jammer dat je geen moslim bentquote:Op zondag 27 mei 2007 14:04 schreef Ludacriss het volgende:
Als je in het bezit bent van een schotel kan je hem gratis op Sportitalia zien op de hotbird sateliet.
daarom zei ik ook combinatie, maar goed....verder over de wedstrijd weerquote:Op zondag 27 mei 2007 13:59 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Als je naar kleuren kijkt is het ook van Ajax en Feyenoord.
En Utrecht en Az en.....
Jammer van Stam, daar had ik eigenlijk wel op gehoopt.quote:
Genoeg autochtonen die ook een schotel hebben. Ik heb er één om sky UK te zien.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:05 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
op zulke momenten is het jammer dat je geen moslim bent
nah, toch niet![]()
AZ heeft dan een uitgoal ? Gaan ze toch door ?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:09 schreef Messenga het volgende:
Bij een 2-1 voor Ajax verlengen of een 3e wedstrijd?
Ajax heeft ook al een uitgoal hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
AZ heeft dan een uitgoal ? Gaan ze toch door ?
ajax heeft ook een uitgoal.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Andere wedstrijd was ook 2-1 he.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, Ajax had vorige keer toch ook een uitgoal. Bij een 2-1 is het verlengen.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax en AZ hebben dan evenveel uitgoals.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hahahquote:Op zondag 27 mei 2007 14:13 schreef twi het volgende:
Ik blijf me toch verbazen hoe voetballiefhebbers blijven stuntelen met die regels qua uitdoelpuntenZitten er dan echt meer vrouwen hier dan dat we denken?
En wat was het de vorige wedstrijd ook alweer gewordenquote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |