Andere wedstrijd was ook 2-1 he.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
AZ heeft dan een uitgoal ? Gaan ze toch door ?
Nee, Ajax had vorige keer toch ook een uitgoal. Bij een 2-1 is het verlengen.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax en AZ hebben dan evenveel uitgoals.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hahahquote:Op zondag 27 mei 2007 14:13 schreef twi het volgende:
Ik blijf me toch verbazen hoe voetballiefhebbers blijven stuntelen met die regels qua uitdoelpuntenZitten er dan echt meer vrouwen hier dan dat we denken?
En wat was het de vorige wedstrijd ook alweer gewordenquote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stoer man, doorgaanquote:Op zondag 27 mei 2007 14:15 schreef Vom het volgende:
[..]
En wat was het de vorige wedstrijd ook alweer geworden![]()
Gaat volgend seizoen genoeg speelminuten pakken.quote:
Ben al 3 x van mijn stoel gevallenquote:Op zondag 27 mei 2007 14:26 schreef denthemen het volgende:
God wat een spanning!!
Wat staat er op dat doek?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:27 schreef Mr.Mills het volgende:
Dat spandoek.
Snappen die mongolen het nou echt niet?
Ook gratis te zien op Goal tv.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:27 schreef Urquhart het volgende:
Tele2
beschrijf eens? edit: aha.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:27 schreef Mr.Mills het volgende:
Dat spandoek.
Snappen die mongolen het nou echt niet?
Ja, heel kut. Geen gifjes.quote:
geen sfeer dusquote:Op zondag 27 mei 2007 14:29 schreef Noshiba het volgende:
weinig rood-wit:(, sfeer komt een beetje hopelijk nog meer, veel kleine kinderen!
Ergens anders hosten? Je bent mijn hoop op het volgen van de beelden van de wedstrijd!quote:
Helaas gemist.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:29 schreef BonJovi het volgende:
Dat spandoek Raymania kan je er een gifje van plaatsen?
Gewoon weer Photobucket account aangemaakt. 10 seconden werk, valse mailquote:Op zondag 27 mei 2007 14:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ergens anders hosten? Je bent mijn hoop op het volgen van de beelden van de wedstrijd!
standaard ajax publiek.quote:
Tinypic wellicht? Die doet het meestal wel goed en is vaak snel zat.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ergens anders hosten? Je bent mijn hoop op het volgen van de beelden van de wedstrijd!
Je hoeft geen eens te valideren ofzoquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:34 schreef Urquhart het volgende:
Ow, ik dacht dat we gescoord hadden. Bleek het VVV te zijn
Superbeeld? Zit jij dan niet naar het overbelichte beeld met het SINA logo te kijken dan>quote:Op zondag 27 mei 2007 14:32 schreef JeroenV het volgende:
Super beeld op PPMate
3quote:Op zondag 27 mei 2007 14:36 schreef Ludacriss het volgende:
Zijn er eigenlijk nog Az sups mee gekomen of niet?
2 toch?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:36 schreef Ludacriss het volgende:
Zijn er eigenlijk nog Az sups mee gekomen of niet?
Ja, inderdaad wel jammer. Toen het veld nog niet in beeld was leek het erg scherp.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Superbeeld? Zit jij dan niet naar het overbelichte beeld met het SINA logo te kijken dan>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |