Dat lieg je, ik denk dat je het Ajax gewoon niet gunt.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:39 schreef ruud_fr het volgende:
Ten Cate gun ik het net zo min, met z'n net zo stomme smoel
dat ook niet, maar ik loog nietquote:Op maandag 21 mei 2007 12:41 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Dat lieg je, ik denk dat je het Ajax gewoon niet gunt.
Gabri en Davids zeker, waarschijnlijk Stam ook weer.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:49 schreef Dos37 het volgende:
wordt spannend. Ajax moet op de aanval spelen. Is stam er weerbij of Gabri Davids?
Ik gun het Ajax in ieder geval niet. Maar misschien is dat al bekend.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:41 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Dat lieg je, ik denk dat je het Ajax gewoon niet gunt.
1-0 is voldoende.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:33 schreef Houtspeer het volgende:
Ajax moet dus 3 - 1 winnen? Dat gaat echt moeilijk worden..
yepsquote:Op maandag 21 mei 2007 13:36 schreef Houtspeer het volgende:
Oh ja want dan telt die ene uitgoals 2 keer toch?
Die won nog weleens een etappe!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:
AZ, de Michael Boogerd van de Eredivisie
Ajacieden die daar nog steeds over zeiken zijn zooooo triestquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:36 schreef Schanulleke het volgende:
Verder hoop ik van harte dat een van de Ajax-spelers even net zo lekker doorgaat op Waterman als de AZ jongens op Steek deden.
Houd jij dan zondag ook je schijnheilige harses als een AZ-er een doodsschop krijgt?quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ajacieden die daar nog steeds over zeiken zijn zooooo triest
Nee, ik zal er wel degelijk over zeiken, alleen na zes maanden niet meerquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Houd jij dan zondag ook je schijnheilige harses als een AZ-er een doodsschop krijgt?.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:36 schreef Schanulleke het volgende:
Ajax pakt die wedstrijd gewoon. Perez heeft wel de creativiteit om de gaatjes in de Alkmaarse verdediging te vinden en met Gabri en Davids zijn er weer twee Pitbulls terug waar AZ moeite mee heeft.
Verder hoop ik van harte dat een van de Ajax-spelers even net zo lekker doorgaat op Waterman als de AZ jongens op Steek deden.
Klopt ja, vergeten weer te openenquote:Op maandag 21 mei 2007 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Er was toch al een Ajax - az topic? Kan die gewoon weer open.
Je bedoelt die wedstrijd van drie maanden geleden? Ik had het over afgelopen zondag.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nee, ik zal er wel degelijk over zeiken, alleen na zes maanden niet meer
quote:Dembélé kan spelen tegen Ajax
Moussa Dembélé kan naar alle waarschijnlijkheid zondag aantreden tegen Ajax. De aanvaller van AZ had last van zijn hamstring, waardoor hij ook de eerste ontmoeting met de Amsterdammers (2-1 winst) moest laten schieten.
"Helemaal klachtenvrij ben ik nog niet, maar hopelijk is het genoeg,” aldus de Belg tegenover De Telegraaf. Danny Koevermans, Kew Jaliens en Gretar Steinsson zijn eveneens beschikbaar voor coach Louis van Gaal.
Simon Cziommer zal wel ontbreken in het tweede duel om een voorrondeplaats van de Champions League. De Duitse middenvelder liep een gele kaart op in het eerste treffen, en is evenals Ajacied Wesley Sneijder geschorst.
Klein verschil ook tussen dit seizoen en 98-99.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Anders ga ik ook wel beginnen over de smerige overtreding op John Mutsaers van Frank De Boer in het seizoen 98-99 . Maar ja, niet iedereen leeft in het verleden eh
lets hope soquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:12 schreef markisboer het volgende:
ajax gaat die kaashoertjes weg spelen 3-0
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:57 schreef RayMania het volgende:
14:30. Was dat niet opzoekbaar?
Ik ook.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:35 schreef rubbereend het volgende:
ik ben bang dat AZ dit seizoen alles net gaat verspelen.
Dembelequote:Op zondag 27 mei 2007 12:14 schreef AminBen het volgende:
0-1
Ik zou naar de galgenwaard gaan als ik jou was, als de wedstrijd niets aan is kan je altijd nog met stewards knokkenquote:Op zondag 27 mei 2007 12:24 schreef paultjuhhh het volgende:
oooooooh zal ik nou naar de galgenwaard gaan of de wedstrijden kijken op internet
Kom ik dan op fcutrecht.nlquote:Op zondag 27 mei 2007 12:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zou naar de galgenwaard gaan als ik jou was, als de wedstrijd niets aan is kan je altijd nog met stewards knokken![]()
Ook dat nogquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zou naar de galgenwaard gaan als ik jou was, als de wedstrijd niets aan is kan je altijd nog met stewards knokken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |