Hoe heb je het gedaan aan het eind van die groene strepen? Ziet er mooi uit namelijk, net als de hele afbeelding.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:42 schreef Undergod het volgende:
[..]
Dat doe je niet slecht, ik woon in lombok met 15m2 voor 275 excl.
Maar nu ga ik nog even niet meer weg, sinds vrijdag heb ik namelijk dit op mijn muur staan.
[afbeelding]
Jaaa we willen een update!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:03 schreef FranticDJ het volgende:
[afbeelding]
Das mijn hok in wordingMeubels worden er in de loop van volgende week ingezet..
Wat betaal je daar nou voor?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:18 schreef saaw het volgende:
mijn nieuwe appartementje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
indeling is als volgt
[afbeelding]
dakterras ligt links, door het raam naar buiten stappen dus
650 inclusief alles [gas, water, licht, internet, tv, servicekosten en gemeentelijke belastingen]quote:
Sjiek pandje! Waar in Lent is dat? Ik heb járenlang elke dag door dat dorp naar school gefietstquote:
he maar hoe kom je eigenlijk aan zo'n plekje?quote:
kom daar altijd met de motor doorheen / langs als ik naar mn vriend ga in het weekend vanuit Den Haagquote:Op maandag 9 juli 2007 16:42 schreef Dupje het volgende:
Op de dijk aan de Waalkant, tussen de 2 bruggen in. Je ziet mn huis vanaf de beide bruggen, dus ook als je met de trein van Nijmegen richting Utrecht gaat.
Naja, briefje ophangen op de hogeschool, opgebeld worden en uitgenodigd worden voor de kijkavond, en dan uitgekozen wordenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:36 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
he maar hoe kom je eigenlijk aan zo'n plekje?
Mooie dijk toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kom daar altijd met de motor doorheen / langs als ik naar mn vriend ga in het weekend vanuit Den Haag![]()
Kan ik die gast niet inhuren ?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:42 schreef Undergod het volgende:
[..]
Dat doe je niet slecht, ik woon in lombok met 15m2 voor 275 excl.
Maar nu ga ik nog even niet meer weg, sinds vrijdag heb ik namelijk dit op mijn muur staan.
[afbeelding]
Mooie kamer, maar wel in Lentquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:39 schreef Dupje het volgende:
Mijn studentenhuis waar ik nu een maandje of 2,5 woon, in Lent (bij Nijmegen):
[afbeelding]
Huis van de zijkant (ik woon bij het balkon).
[afbeelding]
Zwembadje
[afbeelding]
Kamertje naast mn kamer (erg handig voor voorraad en koelkast enzo)
[afbeelding]
Kamer zelf
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aan de dijk, tussen de twee bruggen... er zijn zat wijken in Nijmegen die verder van het centrum liggen hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:55 schreef Nuna het volgende:
Mooie kamer, maar wel in Lent. Dat is wel ietsje minder.
Hmm voor een euro of 70 heb ik er een tweeluik schilderij van. Ga es met em onderhandelen :pquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:23 schreef Undergod het volgende:
Ja hij is te huur, voor 150 heb jij er ook 1 zegt ie.
Hehe ja, ik ben binnen 10 min in de stadquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Aan de dijk, tussen de twee bruggen... er zijn zat wijken in Nijmegen die verder van het centrum liggen hoor.
Niet je zit-/slaapbank direct tegen de muur aanzetten maar eerst een lange plank (IKEA Lack bijv.) te monteren op hoogte van de rugleuning. Vervolgens daar wat opbergdozen onder en je bank er weer voor. Zo heb je én opbergruimte en een plank voor boeken/drankjes. Kost je slechts een cm of 25 extra diepte.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:17 schreef BlueSky89 het volgende:
Eventjes een vraagje.... Ik ga dus ook volgend jaar op kamer, heb mijn contractje en al op zak, en ben nou stiekem al wat bezig met te bedenken hoe ik het zal gaan inrichten. Probleem is wel een beetje dat het een aardig kleine kamer is (12 m² dacht ik), dus wordt het allemaal een beetje pas en maatwerk. De kamer is op zich wel hoog en daarom had ik zitten denken om dus wat in de hoogte te gaan 'werken', heb al gezocht naar bv een hoogslaper, zodat ik de bedruimte eigenlijk weer inwin, maar zijn er van jullie wat tips voor me zouden hebben om ruimte te besparen, maar er toch in te slagen om alles (ja, dat is veel, ik lijk oneindig veel spulletjes te hebben) kwijt te raken?
Super tof huisquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:18 schreef saaw het volgende:
mijn nieuwe appartementje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
indeling is als volgt
[afbeelding]
dakterras ligt links, door het raam naar buiten stappen dus
Nette prijsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:23 schreef Undergod het volgende:
Ja hij is te huur, voor 150 heb jij er ook 1 zegt ie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |