Dat betekend dat ik... genegeerd ga worden?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je gaat gewoon even in de kloonquarantaine.
Kun je dat aan?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:55 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat betekend dat ik... genegeerd ga worden?
Dat doet me deugd, dus ben ik deugdzaam. Helaas kan ik mijn visie op de sexyheid van sexy-sadies foto niet geven aangezien ik deze niet kan zien, hier. Dus ik ga -als altijd eigenlijk- uit van jouw oordeel.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:01 schreef Apropos het volgende:
Toch is sigme's foto sexier.
Liniaal nodig?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:01 schreef Apropos het volgende:
Toch is sigme's foto sexier.
Hoi sigmequote:Op maandag 21 mei 2007 12:00 schreef sigme het volgende:
Zo. Ik werd gememoreerd, zag ik.
Dag Sadie, welkom, vermaak je je / vermaak je de heren?
quote:CNN aired an interview with President Bush in which he declared that one day the Iraq war will look like "just a comma."
Een kleine of een grote komma?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:13 schreef Autodidact het volgende:
Sexy.
Sinds mensenheugenis hoor. Tijdens oorlog bv.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:18 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt poging tot moord op een democratisch gekozen volksvertegenwoordiger niet meer bestraft door de internationale gemeenschap?
En dat is... een excuus?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Sinds mensenheugenis hoor. Tijdens oorlog bv.
Goed volk is datquote:Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef Apropos het volgende:
[..]
En een gezamenlijk IQ dat gelijk is aan het aantal Bijbelse scheppingsdagen.
Uiteraard. Ze stemmen SP om de komst van Poolse soortgenoten te verhinderen.quote:
Ja of Wilders met min of meer het zelfde doel.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:20 schreef Apropos het volgende:
[..]
Uiteraard. Ze stemmen SP om de komst van Poolse soortgenoten te verhinderen.
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja of Wilders met min of meer het zelfde doel.
Met een sluipschutter. Alleen is dat een beetje moeilijk in een stad vol met Hamasleden en -aanhangers.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:11 schreef Apropos het volgende:
Israël bombardeert huis Palestijnse politicus
Is er geen gerichter methode denkbaar om zo'n vent uit te schakelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |