Waarop ik dan maar uit arren moede opperde:quote:Op maandag 21 mei 2007 08:48 schreef fotoloog het volgende:
Mogguh
Sindsdien heerst wederom een vredige rust.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:02 schreef pyl het volgende:
Dat lijkt me een vrolijk, beetje lomp Brits jaren zestig bandje dat vrolijke, Britse, beetje lompe muziek voortbracht waarvan iedereen vrolijk, een beetje lomp, maar niet Brits werd.
Zoiets.
Dat was geen sneer, maar de waarheid. En ik bedacht me, omdat Diaan die anekdote over The Buffoons die op haar bruiloft speelden beter zelf kan vertellen.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé waar is die sneer van pyl in Diaans richting gebleven?
O wacht, ik wilde zelf een sneer uitdelen door te zeggen dat The Buffoons ook weer bij haar derde huwelijk komen spelen.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:01 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat was geen sneer, maar de waarheid. En ik bedacht me, omdat Diaan die anekdote over The Buffoons die op haar bruiloft speelden beter zelf kan vertellen.![]()
Nope. Een huwelijksbootje voor een woelige, spannende relatie.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Livin' Blues?
Meisjes plagen, kusjes vragen.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:04 schreef Scrutinizer het volgende:
O wacht, ik wilde zelf een sneer uitdelen door te zeggen dat The Buffoons ook weer bij haar derde huwelijk komen spelen.
Ik heb al een donkere zonnebril en een plaksnor gekochtquote:Op maandag 21 mei 2007 10:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je mag zeker ook niet op haar bruiloft komen, maar je gaat d'r stalken, hè?
Huh ??? Door wie?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
Heey ik werd gewaarschuwd dat ik geplaagd werd.....
Geen enkele. Behalve dan dat The Buffoons op je eerste bruiloft speelden.quote:
Maar idd The Buffoons waren op mn 1e bruiloft... maar niet op mn 2e en een 3e komt er niet, Scrut!!
Welke anekdote heb je verteld, Pyl?
Okay, als ik dat zie, weet ik dat jij het bent....quote:Op maandag 21 mei 2007 10:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb al een donkere zonnebril en een plaksnor gekocht![]()
Ik ga natuurlijk niet mn bronnen verklappen, Pyl.quote:
Tja, nou hij kan ze alvast annuleren... er komt zoiezo geen derde bruiloft. Treden ze eigenlijk nog wel op?? Ik hoor het nog maar weinig dat ze optreden. Edit: ik lees net dat ze definitief zijn gestopt.... helaas Scrut.quote:Geen enkele. Behalve dan dat The Buffoons op je eerste bruiloft speelden.![]()
Scrut is degene die op een derde bruiloft hoopt, Diaan. Het hoge woord moet er maar eens uit: hij heeft The Buffoons voor elke zaterdagavond in 2009 al voorlopig vastgelegd.
Nee, ook niet. Minder rauw, gepolijster, in deze bezetting nog "modern", later meer richting top 40.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Een incarnatie van Cuby & The Blizzards?
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Kayak
Breng die arme jongen, die toch al getormenteerde ziel, dan ook niet steeds het hoofd op hol.quote:
Ik wens hem alleen "goedenacht". Dat moet toch kunnen.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:45 schreef pyl het volgende:
[..]
Breng die arme jongen, die toch al getormenteerde ziel, dan ook niet steeds het hoofd op hol.![]()
Ja maar jij woont ook in de provincie. Jullie hebben nog geeneens last van blonde scholen, waarschijnlijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:46 schreef pyl het volgende:
Wij hebben slechts één blonde miep in de buurt. Een grensgeval: ze is mooi, juriste en kán parkeren.![]()
Voor het overige trekt zij vooral verkeerd volk aan. Schade-advocaten, makelaars, communicatie-adviseurs en zo. Om kort te gaan, het blijft behelpen.
Da's wel erg flauwquote:Op maandag 21 mei 2007 15:52 schreef Tokay het volgende:
tvp
Drieëntwintig zeg. Goddimme. Je zal maar drieëntwintig zijn. In dit tijdsgewricht ook nog eens.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
Zij is 23 jaar en is niet Nederlands. Ze heeft onlangs een prijs gewonnen.
Ze maakt(e) ook muziek, ja.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:29 schreef Gellius het volgende:
O, er is alweer een nieuwe juffrouw. Ook uit de amusementsindustrie?
Laat ons van het goede van de mens uitgaan Gwaenlios, en zeggen dat mevrouws grootste drijfveer haar liefde voor licht klassieke muziek was (is?).quote:Op maandag 21 mei 2007 16:38 schreef Gellius het volgende:
En wat dreef haar daarbij, beste Tokay?
Nee hoor, ze is een Nederlandse.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:40 schreef pyl het volgende:
Is dat niet iemand uit de entourage van Prince?
Weet ik veel! Ehm, klassieke stukken in een modern jasje, of zo?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:45 schreef pyl het volgende:
"Licht klassieke muziek"???? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Muzak?
Candy Dulfer is ook een Nederlandse.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:43 schreef Tokay het volgende:
Nee hoor, ze is een Nederlandse.
Dat klopt. Maar deze mevrouw lijkt in de verste verten niet op Candy Dulfer.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:49 schreef wyccie het volgende:
Candy Dulfer is ook een Nederlandse.
Wat jij wiltquote:Op maandag 21 mei 2007 20:11 schreef wyccie het volgende:
En krijg ik twee kussens?
Ik weet eerlijk gezegd niet of mevrouw nog musiceert.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:54 schreef pyl het volgende:
Bespeelde (want zij speelt niet meer, begrijp ik?) mevrouw een blaasinstrument?
quote:Is / was ze er eentje van Flairck?
Bravo!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Houtzager
Dank u, opa Scrut, voor deze opheldering.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:
even voor Wyccie: een LP was een soort grote CD van zwart plastic
Nee, ik ken haar niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
Weten jullie al wie de mevrouw op mijn plaatje is??
Hmmm, dat klinkt eerder Scandinavisch!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ze is Canadees.... en heet Bria Skonberg......
Arme jongen.quote:Nachtclub-verbod voor prins Harry
De Britse prins Harry heeft een tweede tegenslag moeten incasseren, na het verbod om als legerofficier in Irak te dienen. De 22-jarige, die bekend staat als party-prins, mag de komende maanden niet naar nachtclubs.
Adviseurs van de koninklijke familie en de strijdkrachten achten het beter dat de prins zich op de achtergrond houdt, meldden Britse media vrijdag. Het zou voor Harry desastreus zijn als hij dronken wordt gefotografeerd, terwijl zijn kameraden met gevaar voor eigen leven in Irak zijn gestationeerd.
De 22-jarige prins had eerder gezegd dat hij graag met zijn regiment Blues and Royals naar Irak wil. Londen is echter bang dat extremisten de prins willen ontvoeren.
Ik ook niet maar ik dacht, misschien weet Diaan het.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wist niet eens dat hij een achternaam heeft,
Jammer, maar helaas. Ik weet het ook niet. Zal ik eens een Google wagen?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik dacht, misschien weet Diaan het.
O, ik zei iets lachwekkends om van te huilen, begrijp ik?quote:
Is ook niet zo handig, zo'n strakke spijkerbroek. Je kunt je autosleutels niet in je zak doen, je pakje shag wordt plat, laat staan dat je je handen lekker in je zakken kunt steken.quote:
Ja, wat?!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:49 schreef Gellius het volgende:
Tokay, tokay, tokay.
Maar The Ramones ken je toch wel?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:48 schreef Tokay het volgende:
Ik was niet zo into dat genre, eigenlijk.
Het zal jullie niets verbazen, denk ik.
Uh, dat waren toch die jongens van What I Like About You?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar The Ramones ken je toch wel?
quote:"I Don't Wanna Go Down To The Basement"
Hey, daddy-o
I don't wanna go down to the basement
There's somethin' down there
I don't wanna go
Hey, Romeo
There's somethin' down there
I don't wanna go down to the basement
Dat waren de 'The Romantics'.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:54 schreef Tokay het volgende:
[..]
Uh, dat waren toch die jongens van What I Like About You?
Dan ken ik ze dus wel.Nou ja, een beetje.
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:54 schreef Tokay het volgende:
[..]
Uh, dat waren toch die jongens van What I Like About You?
Dan ken ik ze dus wel.Nou ja, een beetje.
Dan zit ik er dus weer eens faliekant naast?quote:
Sorry hoor, Z. Ik hoop dat je toch lekker kunt slapen.quote:
Slaap lekker, Scrutinizer.quote:
Ik denk het, Gwaen.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:06 schreef Gellius het volgende:
Je bent er () gewoon wat te oud voor, Took.
.
Eenquote:
quote:
Ja Diaan (en ja, pyl), ik weet het, het is erg, HEEL, HEEL ERG.quote:
Ja, nou, kun je nagaan, Diaan! Ik ben de geuzennaam dummy niet waard. Snik.quote:Zelfs ik ken The Ramones. Zij zijn bekend van Rock n Roll Highschool.
Insgelijks.quote:Goedemorgen![]()
Pyl, relax...... adem in, adem uit. Adem in, adem uit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:11 schreef pyl het volgende:
Nee hoor, het is in en in triest. Dit komt nooit meer goed. Dat er dertig jaar na dato nog steeds vrouwen zijn die elkander moeten uitleggen wie The Ramones waren ... en het allerergste: dat ik daarvan getuige moet zijn.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben jij dat peaceman, verscholen achter het account van Diaan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik wil jullie ook nog even deelgenoot maken van een deel van een nummer van één van mn favoriete artiesten, Tom McRae.
live in Amsterdam dd 11 mei 2007
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:23 schreef pyl het volgende:
Ben jij dat peaceman, verscholen achter het account van Diaan?![]()
Nope... ik ben het toch echt zelf. Peaceman is aan het werk. Ik vind hem toevallig ook heel erg goed.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:23 schreef pyl het volgende:
[..]
Ben jij dat peaceman, verscholen achter het account van Diaan?![]()
Wat een toeval, inderdaad.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Nope... ik ben het toch echt zelf. Peaceman is aan het werk. Ik vind hem toevallig ook heel erg goed.
Ach, eigenlijk ook geen toeval.quote:
Toen Frank z'n voeten nog kon zien! En Kim ook!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:32 schreef Gellius het volgende:
Toen ze nog haar hadden.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Liefde maakt niet alleen blind maar ook doof, zo blijkt.
Ach, ik maak eruit op dat Tom McRae wordt beschouwd als een acquired taste.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Liefde maakt niet alleen blind maar ook doof, zo blijkt.
Ik hou niet zo van die moeilijke muziek. Doe mij maar een lekker ongecompliceerd stukje muziek.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:39 schreef pyl het volgende:
[..]
Ach, ik maak eruit op dat Tom McRae wordt beschouwd als een acquired taste.
Wat jij wilt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hou niet zo van die moeilijke muziek. Doe mij maar een lekker ongecompliceerd stukje muziek.
Ghosttown is een tof nummerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:47 schreef pyl het volgende:
The Specials, die van die lekkere meezingers.
I'm a blond bimbo girl in a fantasy world.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Te moeilijk. Ik kan gewoon niet begrijpen wat andere mensen daar nou mooi aan vinden.
Jawel, maar vlak A Message To You Rudy ook niet uit.quote:
Ik ben dol op domme vrouwenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
I'm a blond bimbo girl in a fantasy world.
Snap je het nu?
Is ook een tof nummerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jawel, maar vlak A Message To You Rudy ook niet uit.
vind jij mij ook vervelend, saai, lastig en zwaar op de hand?quote:Of zeg ik nu weer iets heel doms?
Tsja... Ik ben dan ook een enorme muziekkenner, dat mag wel eens gezegd.quote:
quote:vind jij mij ook vervelend, saai, lastig en zwaar op de hand?
Ja, en die van Scrut is Eric Vaarzon Morel. En díe maakt pas muziek!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:13 schreef Gellius het volgende:
Die van wyc is Jools Holland.
Da's Joolsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:11 schreef wyccie het volgende:
Ach, dan kan deze er ook nog wel bij.
[afbeelding]
Morèlquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:15 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, en die van Scrut is Eric Vaarzon Morel. En díe maakt pas muziek!
Ach, ik ken alleen zijn cd's.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:16 schreef Scrutinizer het volgende:
wel een vervelende kerel
Live bij de BBCquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Tsja... Ik ben dan ook een enorme muziekkenner, dat mag wel eens gezegd.![]()
ik heb wat moeite met slapen nowadays, dat zal het zijnquote:Ik vind je vooral érg wakker, Scrut!
Die wel ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:23 schreef pyl het volgende:
Die van Gellius: Bauhaus?
Muziekkennertje hoor!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:31 schreef Tokay het volgende:
Maxi-single.
quote:
Welterusten, Scrut.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga nog even een tukkie doen voor ik naar m'n werk ga
Ja, maar dat is nog lang niet alles, hè? Snijd je de boterham na het beleggen in stukjes, die je met duim en wijsvinger van het bordje pakt? Of vouw je hem dubbel en eet je hem uit de hand? Of gebruik je tóch maar een mes en vork?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:38 schreef Gellius het volgende:
Ik drink thee en twijfel: boterhammetje oude kaas of een boterhammetje met oude kaas?
Weer die vragen hè? Gèk word ik ervan.
Dubbele boterhammen in de breedte doorsnijden, in zakkie stoppen en op de zaak uit de hand oppeuzelen, natuurlijk. En dan de krummels netjes in de prullenbak vegen zodat die aardige meneer van het schoonmaakbedrijf met even een vluchtig doekje over mijn bureau kan volstaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nog lang niet alles, hè? Snijd je de boterham na het beleggen in stukjes, die je met duim en wijsvinger van het bordje pakt? Of vouw je hem dubbel en eet je hem uit de hand? Of gebruik je tóch maar een mes en vork?
Vijfendertig jaar jonger, maar hij is nog wel herkenbaar, hoor, deze échte Amerikaan.quote:
Bedoel je zoiets?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:45 schreef pyl het volgende:
Wyccie: probeer eens de gewijde muziek van Vivaldi. Dat zijn geen virtuoze vioolsoli, waarmee hij zo wereldberoemd is geworden, maar is ingetogen, vocale kerkmuziek, die - althans voor mij - onverwacht even virtuoos blijkt te zijn.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:00 schreef wyccie het volgende:
Is dat een Osmond?
Nee, zijn broer.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:02 schreef Tokay het volgende:
My God, Donny Osmond....
Bij voorbeeld (hoewel ik dit niet kende).quote:
O, wat erg!quote:
Dan mis je wel veel. Waarvan hou je dan wel?quote:
Kijk, alles voor de kunst hè, alles voor het goede, het ware en het schone.quote:En die kerel is zeker gecastreerd, hè?![]()
Chopin's nocturnes.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:10 schreef pyl het volgende:
Dan mis je wel veel. Waarvan hou je dan wel?
Misschien moet ik mezelf ook maar castreren. Ik kan lang niet zo hoog zingen als hij.quote:Kijk, alles voor de kunst hè, alles voor het goede, het ware en het schone.![]()
Eitje. Dat is Philippe Jaroussky.quote:
Het is de meneer die héél vroeger, mwah...valt mee, Bela Lugosi speelde in Ed Wood.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef pyl het volgende:
Dit is de man die héééééééél vroeger in de televisieserie Mission Impossible speelde. Matt Landau, of zoiets.
Die ja.quote:
Sorry, ik wilde pyl quoten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:05 schreef tong80 het volgende:
Ja ik accepteerde mijn ongelijk al. Je hebt van die mensen die lijken op iedereen.
Ben jij een 'Trekkie', peaceman?quote:
Neuh niet echt, al vond ik Voyager wel leuk...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:08 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ben jij een 'Trekkie', peaceman?
Captain Jean-Luc Picard van Star Trek it is, aka Patrick Stewart.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
Stef Kamil Carlens, van Zita Swoon.
Ja, dat kan wel... heb ik nog niks staanquote:
Okay, deal. Om 15:30 uur in stadhuis van Enschede. Ik zie je dan!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel... heb ik nog niks staan![]()
Is goed... hoe herken ik je?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, deal. Om 15:30 uur in stadhuis van Enschede. Ik zie je dan!!!
Kijk maar in mn fotoboek. Daar staat wel een foto van mij. Ik zal dan ook wel een bruidsboeket bij me hebben.quote:
Oeh... dat ziet er goed uit hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kijk maar in mn fotoboek. Daar staat wel een foto van mij. Ik zal dan ook wel een bruidsboeket bij me hebben.
Geen inspiratie... sorry..quote:
Tja, daar zeg je zo wat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 07:56 schreef Scrutinizer het volgende:
What ever happened to all the fun in the world?
aka Ferry van de Zaande.quote:
Wat ben jij diep gezonken...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:18 schreef Tokay het volgende:
Doe mennenne Mexicano!
Hoezo?quote:
Da's toch geen taal voor een meisje van stand...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:23 schreef Tokay het volgende:
Hoezo?
Geen zorgen, ik kàn niet eens plat Brabants praten, laat staan plat Tilburgs.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:37 schreef Treinhomo het volgende:
Da's toch geen taal voor een meisje van stand...![]()
Wat is dat? Zaltbommels?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:02 schreef tong80 het volgende:
Ik proat ne zo makkelijk plat as dak normaal proat. hek van ons eige.![]()
Ik vind het afschuwelijk... vooral het Twentse dialect vind ik afschuwelijk.quote:
Praat jij eigenlijk met een Twentse tongval, Diaan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het afschuwelijk... vooral het Twentse dialect vind ik afschuwelijk.
Helaas wel... maar het valt heel erg mee hoor. Ik slik af en toe de -en in. Maar ik praat absoluut niet plat. Mn oma deed dat wel en mn vader ook, gelukkig mn moeder niet en dat heb ik overgenomen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Praat jij eigenlijk met een Twentse tongval, Diaan?
Das ja praachtig manquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het afschuwelijk... vooral het Twentse dialect vind ik afschuwelijk.
Dus je klinkt een beetje zoals Ilse de Lange, wanneer je praat?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
Helaas wel... maar het valt heel erg mee hoor. Ik slik af en toe de -en in. Maar ik praat absoluut niet plat. Mn oma deed dat wel en mn vader ook, gelukkig mn moeder niet en dat heb ik overgenomen.
Dat is vooral in Almelóóó.... in Enschede is dat wat minder hoor. Je bedoelt toch niet Ooooooooooooooooohioooooooooooo?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze hebben zo'n mooie uitspraak van de "O" in het oosten. kwisvraag: uitgaansgelegenheid in Enschede met 35 letters
De discooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is vooral in Almelóóó.... in Enschede is dat wat minder hoor. Je bedoelt toch niet Ooooooooooooooooohioooooooooooo?
Ohio was ook een discoooooooooooooooooquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De discoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
Staat dat accent wel de goede kant op ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:51 schreef Tokay het volgende:
Geen zorgen, ik kàn niet eens plat Brabants praten, laat staan plat Tilburgs.
Jazeker. Ik laat 'm mooi staan!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:39 schreef Treinhomo het volgende:
Staat dat accent wel de goede kant op ?![]()
Dat is niet zo vaak, want meestal ga je smorgens slapen. Toch?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedere avond huil ik mijzelf in slaap![]()
Da's toevallig. Ik ook.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedere avond huil ik mijzelf in slaap![]()
Dat komt omdat ik 's nachts snel weer wakker word doordat ik bijna verdrink in mijn tranenquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is niet zo vaak, want meestal ga je smorgens slapen. Toch?![]()
![]()
Ach gossie.......quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik 's nachts snel weer wakker word doordat ik bijna verdrink in mijn tranen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |