donders, zou je daarheen dan?!quote:Op maandag 21 mei 2007 09:26 schreef Kuukske het volgende:
Gisteren Bloodhound Gang gemist.
Het liefst wel. Maar er waren belangrijker zaken op de agenda gezet.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:27 schreef eer-ik het volgende:
donders, zou je daarheen dan?!
dag.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:28 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga eens wat anders doen
tot later
Ok...quote:Op maandag 21 mei 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het liefst wel. Maar er waren belangrijker zaken op de agenda gezet.
vast niets aan gemistquote:Op maandag 21 mei 2007 09:26 schreef Kuukske het volgende:
Gisteren Bloodhound Gang gemist.
20 euri.quote:
Heul wel. BG is keileuk live.quote:
Geen idee, Rammstein nooit live gezien dus daar kan ik geen vergelijking mee maken.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:35 schreef Frutsel het volgende:
leuker dan Rammstein?
DVD kopen?quote:Op maandag 21 mei 2007 09:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Geen idee, Rammstein nooit live gezien dus daar kan ik geen vergelijking mee maken.
Nee dank je.quote:
HOOOOOOIquote:Op maandag 21 mei 2007 09:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Owja, jij had mij ook gezien zie ik![]()
SEBASSER
![]()
![]()
![]()
Ik haat het woord euriquote:
ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban banquote:Op maandag 21 mei 2007 09:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |