donders, zou je daarheen dan?!quote:Op maandag 21 mei 2007 09:26 schreef Kuukske het volgende:
Gisteren Bloodhound Gang gemist.
Het liefst wel. Maar er waren belangrijker zaken op de agenda gezet.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:27 schreef eer-ik het volgende:
donders, zou je daarheen dan?!
dag.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:28 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga eens wat anders doen
tot later
Ok...quote:Op maandag 21 mei 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het liefst wel. Maar er waren belangrijker zaken op de agenda gezet.
vast niets aan gemistquote:Op maandag 21 mei 2007 09:26 schreef Kuukske het volgende:
Gisteren Bloodhound Gang gemist.
20 euri.quote:
Heul wel. BG is keileuk live.quote:
Geen idee, Rammstein nooit live gezien dus daar kan ik geen vergelijking mee maken.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:35 schreef Frutsel het volgende:
leuker dan Rammstein?
DVD kopen?quote:Op maandag 21 mei 2007 09:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Geen idee, Rammstein nooit live gezien dus daar kan ik geen vergelijking mee maken.
Nee dank je.quote:
HOOOOOOIquote:Op maandag 21 mei 2007 09:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Owja, jij had mij ook gezien zie ik![]()
SEBASSER
![]()
![]()
![]()
Ik haat het woord euriquote:
ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban banquote:Op maandag 21 mei 2007 09:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri euri
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban ban
Leuk dutje. Op kosten van de baas.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding]
Vergaderen suckt. Vergaderen met koffie is beter.
Maar het blijft kut en saai..
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[url=http://images.fok.nl/s/pukey.gif]
quote:
haha, woordgrapje zo van ha, en toen daarna nog een ander grapje der achteraan.quote:
Zolang de baas doet alsof hij mij betaald, doe ik alsof ik werk?quote:
Kipperagoûtquote:Op maandag 21 mei 2007 09:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik weet niet wat we vanavond moeten eten.
Patat.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik weet niet wat we vanavond moeten eten.
Ik moet vanavond geheel alleen eten maken en opeten...quote:
Mijn auto moet ge-APK-t worden. Los ik dat op met patat?quote:
In de tussentijd kan je een patatje gaan eten!quote:Op maandag 21 mei 2007 10:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn auto moet ge-APK-t worden. Los ik dat op met patat?
quote:
Patat met krokettenquote:Op maandag 21 mei 2007 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet vanavond geheel alleen eten maken en opeten...![]()
Maar dan maak ik uiteraard wel iets heeeel lekkers!![]()
Je kunt, zoals OA ook al zegt, in de tussentijd een patatje eten, om de tijd te dodenquote:Op maandag 21 mei 2007 10:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn auto moet ge-APK-t worden. Los ik dat op met patat?
Nee... heb hamlapjes!quote:
Zijn standaard minimumtarieven....quote:Op maandag 21 mei 2007 10:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kunt, zoals OA ook al zegt, in de tussentijd een patatje eten, om de tijd te doden
Wat je ook kunt doen, is de apk-er een bakje patat geven, zodat ie je heel aardig vindt en je auto goedkeurt voor 1.50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |