nee maar! Hoe kom je daar zo bij?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:47 schreef An24 het volgende:
Sigma 15 mm Fisheye 2.8
Voor de party's, festivals en gekke portretten
![]()
Die doet dus 24mm op jouw camera?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, na veel bekonkel, wikken en wegen het advies van Marty26 maar ter harte genomen![]()
![]()
Is dat zo? geen ideequote:
Ja geen idee, als ie flink vervormd zal de cropfactor wel al verrekend zijnquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Is dat zo? geen ideeHij vervormd in ieder geval lekker
![]()
Heb ook de 17-55 IS nog even op de cam geschroeft. Is toch ook een erg fijne lens moet ik zeggen![]()
Heb de 8 mm er ook nog even op gehad, maar die had echt een vette vignetering, leuk, maar heb ik nix aan..quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:08 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ja geen idee, als ie flink vervormd zal de cropfactor wel al verrekend zijn.
Ahquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:47 schreef An24 het volgende:
Sigma 15 mm Fisheye 2.8
Voor de party's, festivals en gekke portretten
![]()
Oh aan die foto te zien is het inderdaad een 15mm voor jouw toestelquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Heb de 8 mm er ook nog even op gehad, maar die had echt een vette vignetering, leuk, maar heb ik nix aan..
Waarom ben ik niet verrast?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, na veel bekonkel, wikken en wegen het advies van Marty26 maar ter harte genomen![]()
![]()
ik dacht eerst dat je de peleng bedoelde, maar ik zie dat sigma ook 8mm heeft. Tijd voor mij om mijn principes opzij te zetten denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Heb de 8 mm er ook nog even op gehad, maar die had echt een vette vignetering, leuk, maar heb ik nix aan..
Wedstrijdje wie op de festivals het beste flitstquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet verrast?
Hij wilde per se de sigma en niet de tokina zoom fisheye
[..]
ik dacht eerst dat je de peleng bedoelde, maar ik zie dat sigma ook 8mm heeft. Tijd voor mij om mijn principes opzij te zetten denk ik
en voordat iemand gaat zeuren over slowchat
ik heb dit besteld:
[afbeelding]
105 mm Micor Nikkor met anti-parkingson
ter vervanging van mijn TAMRON 90mm MACRO
en omdat die sunpak ringflitser klote is:
[afbeelding]
R1C1draadloze flitsset
(SU800 commando unit en 2 mini flitsers)
Lekkere set man!! Zal ik het insectenrijk maar alvast waarschuwen voor een nieuwe stalker?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet verrast?
Hij wilde per se de sigma en niet de tokina zoom fisheye
[..]
ik dacht eerst dat je de peleng bedoelde, maar ik zie dat sigma ook 8mm heeft. Tijd voor mij om mijn principes opzij te zetten denk ik
ik heb dit besteld:
[afbeelding]
105 mm Micor Nikkor met anti-parkingson
ter vervanging van mijn TAMRON 90mm MACRO
en omdat die sunpak ringflitser klote is:
[afbeelding]
R1C1draadloze flitsset
(SU800 commando unit en 2 mini flitsers)
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Wedstrijdje wie op de festivals het beste flitst![]()
Ziet er goed uit hoor Sharkie![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:48 schreef freud het volgende:
[..]
Lekkere set man!! Zal ik het insectenrijk maar alvast waarschuwen voor een nieuwe stalker?
De SC mag inderdaad wel iets minder in dit topic.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef Shark.Bait het volgende:
...
...
Ja, dat had ik ook moeten doen. Dit is best teleurstellend. Maar goed, (eventuele) volgende keer beterquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:57 schreef Jarno het volgende:
Ik koop alleen maar B&W filters.
Laat het filter es vallen??? Heb je een reden om een B&W te kopen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:00 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook moeten doen. Dit is best teleurstellend. Maar goed, (eventuele) volgende keer beter
Een nog grotere tas?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Laat het filter es vallen??? Heb je een reden om een B&W te kopen.
Ben erg blij met nieuwe L lens. Alleen op zoek naar een grotere tas![]()
Tof spul en nagenoeg onverwoestbaarquote:
de boel past niet goed in de tasquote:
Neequote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:47 schreef ..zapper het volgende:
Een LowePro Mini trekker classic en nu hoop ik van ganser harte dat dat niet dezelfde tas is die P nu net te koop aan heeft geboden.
Ik geloof dat ik met dit soort dingen dus beter eerst even een seintje kan geven in de SCquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeDa's een Nova 5. Een schoudertas. De Minitrekker Classic gaat ook de verkoop in bij mij, maar das gewoon een rugzak
tx. Tuuk zla ik resultaat postenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:03 schreef cyberrobin het volgende:
Vet Shark! Veel plezier ermee, ben benieuwd hoe die combinatie bevalt, krijgen we daar nog wat fotootjes van?
ik heb vandaag met die van mij gespeeldquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
m'n voorzetlensdinges is eergisteren opgestuurd, maar nog steeds niet bezorgd
ik heb nergens een briefje zien liggen in de bus, en geen enkele buur heeft zich gemeld, dus ik weet niet, ik ga daar niet vanuit eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:42 schreef ..zapper het volgende:
dalijk ligt ie al een dag bij je buren, dat had ik laatst ook, dachten ze van elkaar mij al op de hoogte te hebben gesteld.
OMG!!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:18 schreef Fixers het volgende: met die kunstof bajonet
kom s online?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
OMG!!!!
Een van de drie redenen dat ik 8 jaar geleden besloot om Nikon te kiezen en niet voor Canon EOS was dat Nikon metal mounts had en Canon van die domme kunststof.
Als Nikon dan toch naar het niveau van Canon gezakt is, kan ik net zo goed terug gaan naar Canon
iig gefeliciteerd met je aankopen
Mijn geld is goed besteed zie ikquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:21 schreef HMaster-II het volgende:
Lowepro Vertex 300 AW![]()
Heb zelfs plek voor een pakje brood in de rugtas![]()
Een andere nekband voor m'n camera.
Een Cokin NDgrad-8 filter
Zomerdepressie waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
noujáá zeg!
ik heb dus net konijnenberg gebel, omdat ik me toch een beetje zorgen maakte.
hebben ze dat ding helemaal niet opgestuurd!
ik had dus een email en sms gekregen dat hij woensdag was opgestuurd, maar hij ligt daar dus gewoon nog. [afbeelding]
Avtimat Kalashnikov 74 staal met Stalinistisch brille glas is tofquote:
Jaloers!! Wat gaaf zeg!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:11 schreef freud het volgende:
Ik heb een Peleng 8mm f3.5 Fisheye in mijn bezit per vandaag:
[afbeelding]
google is your best friendquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:43 schreef Skic. het volgende:
Op wat voor camera past die fisheye eigenlijk?
Welkom bij de fisheye clubquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:11 schreef freud het volgende:
Ik heb een Peleng 8mm f3.5 Fisheye in mijn bezit per vandaag:
[afbeelding]
Ehm...zou een objectiefje niet ook handig zijn?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:37 schreef PiperMaru het volgende:
Vandaag:30D body
extra accu
screen protector
77mm UV filter
Is dit een reactie op mijn vraag in het lenzen-topic?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:54 schreef ultra_ivo het volgende:
Vanuit de M42 mount kun je verloopringen naar zowat alle cameramounts die ooit geproduceerd zijn kopen.
welnéé johquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Welkom bij de fisheye club
[..]
Ehm...zou een objectiefje niet ook handig zijn?
Nee, als aanvulling op de links die gegeven werden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:02 schreef Skic. het volgende:
[..]
Is dit een reactie op mijn vraag in het lenzen-topic?
Ik ben er blij meequote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
OMG!!!!
Een van de drie redenen dat ik 8 jaar geleden besloot om Nikon te kiezen en niet voor Canon EOS was dat Nikon metal mounts had en Canon van die domme kunststof.
Als Nikon dan toch naar het niveau van Canon gezakt is, kan ik net zo goed terug gaan naar Canon
iig gefeliciteerd met je aankopen
Kom dan een keer meeten, dan is het ook lenzen-swingers-dag.quote:
Heb ik alquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ehm...zou een objectiefje niet ook handig zijn?
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:55 schreef freud het volgende:
Heb "Kodachrome: The American Invention of Our World, 1939-1959" gekocht. Geniaal boek met veel inspiratie en voorbeelden van de klassieke kleurenfotografie.
Uhuh, de stijl van fotograferen van bijvoorbeeld Bernard of Hollywood vind ik super, en hier staan veel van dergelijk foto's in. Qua belichting, poses etc erg handig om ideeën uit te halen!quote:
Wow, stoere setquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:03 schreef KD-fotografie het volgende:
Ik heb gekocht.
Het boek, Fotografie van John Freeman
1 Canon EOS30D
1 Canon EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM
1 Canon EF 50mm F/1.8 II
1 Canon Speedlite 430EX
1 batterij grip
1 extra accu
Deze week binnen als het goed is!!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:03 schreef KD-fotografie het volgende:
Ik heb gekocht.
1 Canon EOS30D
1 Canon EF 50mm F/1.8 II
1 Canon Speedlite 430EX
1 batterij grip
1 extra accu
Deze week binnen als het goed is!!
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:21 schreef Jarno het volgende:
Hey. Twee CF kaartjes zijn ook best heul leuk hoor..
Heel veel fotografieplezierquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:21 schreef Jarno het volgende:
Wat dacht je van mijn RC-1!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:21 schreef Jarno het volgende:
Dat je er maar veel mooie spullen in mag stoppen!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:20 schreef Ynske het volgende:
Nog meer geld uitgegeven
heb deze net besteld
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil je bij deze feliciteren met de aankoop van je RC-1 en wens je er heel veel fotografieplezier mee!quote:
En post vooral allemaal foto's gemaakt met (behulp van) de nieuwe gearquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik wil je bij deze feliciteren met de aankoop van je RC-1 en wens je er heel veel fotografieplezier mee!
.
Feliquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:03 schreef KD-fotografie het volgende:
Ik heb gekocht.
1 Canon EOS30D
1 Canon EF 50mm F/1.8 II
1 Canon Speedlite 430EX
1 batterij grip
1 extra accu
de 300D is niet brak..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:51 schreef ralpje het volgende:
Woei! Vandaag m'n 30D met 50/1,8 ontvangen. Oh ja, en een 1Gb CF-je. Kan ik in ieder geval die oude brakke 300D als reserver body in gaan zetten
Die van mij is een keer geklettert toen ik m'n 430ex erop had zitten. De flitser kon ik onder garantie laten fixen, maar die body blijft brak. Zowel flitsen met de interne als via een externe flitser werkt niet meer, en ik was toch al van plan om te upgraden. Twijfel nu alleen nog of ik die 300d ooit nog laat fixen of niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
de 300D is niet brak..![]()
De jouwe mischien, maar de mijne doet het nog goed tijdens foto-meets als 0-puntmeting camera
@ de rest feli met aankopen
@KD-Fotmeis... Doe mij es PM-en voor een shoot/set![]()
je 300D is een:quote:
Goed!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:08 schreef Floor-is het volgende:
8x TMAX 400 en 5x 400ASA Dia 120-film gescoord
volgende keer gelijk het adres van d'r opgevenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
na praktisch een week wachten is vandaag het pakketje bezorgd, maar ze hebben het weer meegenomen omdat ik niet thuis was, niet eens bij de oma 1 huis verderop afgeleverd, die doos is altijd thuis
morgen ben ik óók niet thuis, sjees, wat een kutservice zeg
[jen-mode]Feitelijk is het dus niet bezorgdquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
na praktisch een week wachten is vandaag het pakketje bezorgd, maar ze hebben het weer meegenomen omdat ik niet thuis was, niet eens bij de oma 1 huis verderop afgeleverd, die doos is altijd thuis
morgen ben ik óók niet thuis, sjees, wat een kutservice zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |