quote:Op maandag 21 mei 2007 21:02 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Er kan een hoop op internet!
Maar deze jongen is al vlieft op Puntje...![]()
Ik dacht dat wij wat hadden, qua begin ???quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:02 schreef kleinzusje het volgende:
oh de letter l
De volgende keer kook ik voor je....5 gangen...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit keer een overheerlijk plofgerecht dat na 5 minuten bijna explodeerde. Geeft niks hoor![]()
Regel een van al mijn klonen, niks met mike beginnenquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:02 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Er kan een hoop op internet!
Maar deze jongen is al vlieft op Puntje...![]()
Het zit je vandaag niet mee, hë?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij wat hadden, qua begin ???Het gaat echt mis .................. draad kwijt
Ik ben een kloon van Dayquote:Op maandag 21 mei 2007 21:05 schreef Mike1964 het volgende:
Zullen we dan nu alle klonen bekend maken? Ben wel benieuwd van wie Ian-Nick een kloon is.
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Regel een van al mijn klonen, niks met mike beginnen
In de hele verste verte niet.................... jouw bospat en je postings ontroeren me keer op keer. En onze liefde voor DEmins is iets heel moois wat we delen.quote:
quote:
Ik zit in een wespennest.....quote:Op maandag 21 mei 2007 21:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij wat hadden, qua begin ???Het gaat echt mis .................. draad kwijt
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De volgende keer kook ik voor je....5 gangen...![]()
en jij hoeft alleen maar te zitten en te genieten![]()
Ja, jij toch!quote:
Dat is zeker waar, maar er is hoop.......................quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:05 schreef Mike1964 het volgende:
Zullen we dan nu alle klonen bekend maken? Ben wel benieuwd van wie Ian-Nick een kloon is.
De AH is nog open schat, voor 5 gangen mag je alvast gaan beginnenquote:
Komt het zo ongeloofwaardig over allemaal dat jij je wilt verschuilen achter een kloon?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:10 schreef kleinzusje het volgende:
Zullen we het maar verklappen Mokum, dat wij klonen zijn?
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:05 schreef Mike1964 het volgende:
Onder jouw kloonprotectie, na het koken okquote:Op maandag 21 mei 2007 21:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Komt het zo ongeloofwaardig over allemaal dat jij je wilt verschuilen achter een kloon?
![]()
Gaat lastig worden met al die klonen, ik zou het knap vinden als er 2 overblijvenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:12 schreef kleinzusje het volgende:
ER zit niets anders op: Orgie
Ga ik niet redden.........ben "druk" aan het werk..quote:Op maandag 21 mei 2007 21:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
De AH is nog open schat, voor 5 gangen mag je alvast gaan beginnen![]()
Goed plan!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:12 schreef kleinzusje het volgende:
ER zit niets anders op: Orgie
En je bent zo vaak sarcastisch dat ik niet meer weet wat je wel of niet meent.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
In de hele verste verte niet.................... jouw bospat en je postings ontroeren me keer op keer. En onze liefde voor DEmins is iets heel moois wat we delen.
Is bospat met een d ?
Wie dan ???quote:Op maandag 21 mei 2007 21:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat lastig worden met al die klonen, ik zou het knap vinden als er 2 overblijven![]()
Als wij die twee dan maar niet zijn.....quote:Op maandag 21 mei 2007 21:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat lastig worden met al die klonen, ik zou het knap vinden als er 2 overblijven![]()
Dat is een gave, ja!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
En je bent zo vaak sarcastisch dat ik niet meer weet wat je wel of niet meent.![]()
en de orgie dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Onder jouw kloonprotectie, na het koken ok![]()
Dat sarcastische is een stukje zelf bescherming van mn innerlijke onzekerheid in het SC gebeuren. Ik werk er aanquote:Op maandag 21 mei 2007 21:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
En je bent zo vaak sarcastisch dat ik niet meer weet wat je wel of niet meent.![]()
bospad is met een t![]()
Je trekt het niet meer? Je wordt oud, Eend!quote:
Er voor of er na, kies maarquote:
Ik word ook? watquote:Op maandag 21 mei 2007 21:17 schreef Day het volgende:
[..]
Je trekt het niet meer? Je wordt ook, Eend!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |