Nou vooruit danmaar kom maar op met die foto'squote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou vooruit danmaar kom maar op met die foto's![]()
Je bent para of je bent het niet hequote:
Niks hoor!quote:
mmmmmmmmmmmmmquote:
Ik lul dan misschien slap, maar jij loopt te liegen!quote:
Oh schat, niks hoorquote:
Wie/wat/waar/wanneerquote:Op maandag 21 mei 2007 20:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik lul dan misschien slap, maar jij loopt te liegen!![]()
Lieverd...zo'n koninginnedagsateetje zal ik jou nooit aan doen..quote:Op maandag 21 mei 2007 20:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh schat, niks hoorGisteren alleen zo ongeveer 4 uur op mn sate gewacht
![]()
Toch best lullig als je een date hebt met een kloon van je dromen en Ian staat voor je, of mis ik iets ?quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Toch best lullig als je een date hebt met een kloon van je dromen en Ian staat voor je, of mis ik iets ?![]()
Dit keer een overheerlijk plofgerecht dat na 5 minuten bijna explodeerde. Geeft niks hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 20:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Lieverd...zo'n koninginnedagsateetje zal ik jou nooit aan doen..
je hebt toch niet uit zakken lopen vreten he?
![]()
Ik heb nu het angelina probleemquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Toch best lullig als je een date hebt met een kloon van je dromen en Ian staat voor je, of mis ik iets ?![]()
Tsja, ik probeer ook maar een beetje stoer mee te doen met het kloongebeuren terwijl ik zo nieuw ben dat ik geen eens weet wat een kloon is, laat staan een date. Maar klonk het wel ok ?quote:
Ik ben heul niet valsch!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb nu het angelina probleem![]()
Ze willen gewoon foto's![]()
quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 21 mei 2007 20:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tsja, ik probeer ook maar een beetje stoer mee te doen met het kloongebeuren terwijl ik zo nieuw ben dat ik geen eens weet wat een kloon is, laat staan een date. Maar klonk het wel ok ?
en ik danquote:
Er kan een hoop op internet!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:01 schreef kleinzusje het volgende:
Gaat Tathita nu met Mike en is Piet de lul ? wat mis ik toch veel vandaag
Ik snap er ook geen zak meer vanquote:Op maandag 21 mei 2007 21:01 schreef kleinzusje het volgende:
Gaat Tathita nu met Mike en is Piet de lul ? wat mis ik toch veel vandaag
quote:
Oh wat lief, dus dat is dan echt zeker ?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:02 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Er kan een hoop op internet!
Maar deze jongen is al vlieft op Puntje...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |