waar is het heet?quote:
What else is new?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:51 schreef Talitha het volgende:
Avond!
Sorry, heb niets zinnigs te melden...
nee, dit is niet heet... dit is gewoon benauwt kut weerquote:
Zit jij hier ook!?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee, dit is niet heet... dit is gewoon benauwt kut weer![]()
Benauwd....quote:Op maandag 21 mei 2007 19:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee, dit is niet heet... dit is gewoon benauwt kut weer![]()
Wat een verrassing. Kon ik het ook ergens bekijken on-line? Dat van jou dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Beetje laat, maar was ff druk................
Lief dat je het vraagt. Peter6000 is een kunst kenner en ik word door hem geinspireerd. We hebben niet exact dezelfde smaak, maar dat mag de pret niet drukken. Ik hou van portretten , foto's van Martin Parr. Peter houdt van lijenspel met stippen en heeft een voorkeur voor kunst zonder mensen. Ik heb geprobeerd een schilderij te maken, als tribute ...... dat dus.![]()
quote:
Deze post is dan weer zinnig......dat dan weer welquote:Op maandag 21 mei 2007 19:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Weet je wel hoe inspannend het is om altijd maar onzinnig te zijn?!
Een beetje meer respect graag.![]()
wat jij wilquote:
jaha... als je recht de bocht om gaat ... nou dan ben je bijna hierquote:
En dan immer geradeaus!?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
jaha... als je recht de bocht om gaat ... nou dan ben je bijna hier![]()
Da's dan weer onzinnig.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Deze post is dan weer zinnig......dat dan weer wel![]()
en toch hou ik van je
dan kom je bij de buren uitquote:
quote:
ja natuurlijkquote:
Onderdanig volgzaam?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik laat mij graag leiden...ben een volgzaam type...![]()
Je wilt dus niet met mij in zee gaan?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
alleen de zee in gaat mij dan weer iets te ver...
![]()
Pas maar op! Straks stroomt je emmertje nog over.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe gronden...![]()
geen zee is mij te hoog...
Het is maar een vliegje hoor Eend.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:27 schreef PC eend het volgende:
Zeg maar hoor, als ik hem zie sla ik hem in zijn gezicht
Ik zat al klaar om mijzelf ik mijn mothafucking geziiiiiiiiiiicht te slaanquote:Op maandag 21 mei 2007 20:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij is het een gekloonde Eend.
Talithaquote:Op maandag 21 mei 2007 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Zei er iemand "kloon"?
Rustig maar Eendtje...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Talitha
Nou ben ik helemaal PARA brother
Die kloonverhalen hebben soms zo zijn voordelen begrijp ikquote:Op maandag 21 mei 2007 20:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rustig maar Eendtje...
Moet ik je anders nog wat feauteaux PM'en?![]()
Je weet welke foto's je níet PM't!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rustig maar Eendtje...
Moet ik je anders nog wat feauteaux PM'en?![]()
Maar die zijn JUIST leukquote:Op maandag 21 mei 2007 20:39 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Je weet welke foto's je níet PM't!
Heb je eindelijk je ware identiteit bloot gegevenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:39 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Je weet welke foto's je níet PM't!<- Om deze moet ik niet zo lachen
.
Och...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die kloonverhalen hebben soms zo zijn voordelen begrijp ik![]()
![]()
[SC # 79] 2 open or not to 2openquote:Op maandag 21 mei 2007 19:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat een verrassing. Kon ik het ook ergens bekijken on-line? Dat van jou dan?
Peter knalt volgens mij regelmatig een werkje in de Cossen.
Heb je echt geen klonen?!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zat al klaar om mijzelf ik mijn mothafucking geziiiiiiiiiiicht te slaan![]()
Maar ik heb geen klonen, dus ik kan het niet zijn![]()
Nouquote:Op maandag 21 mei 2007 19:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik laat mij graag leiden...ben een volgzaam type...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |