Voor mij eigenlijk ook (allang). Zie ik je eens vaker in de COS? Daar is het altijd aangenaam. Lobasca'tje, ik wens je alle goeds met je griepje en vooral met lieve Piet.quote:Op maandag 21 mei 2007 04:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
Tijd voor bed denk ik
Ik ga met je meequote:Op maandag 21 mei 2007 04:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
Tijd voor bed denk ik
Toedels!quote:Op maandag 21 mei 2007 04:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor mij eigenlijk ook (allang). Zie ik je eens vaker in de COS? Daar is het altijd aangenaam. Lobasca'tje, ik wens je alle goeds met je griepje en vooral met lieve Piet.
![]()
k wilde vandaag even hier zijn om het goed te maken met de vollers.... ben ik hier de hele dag, komen ze nietquote:Op maandag 21 mei 2007 04:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor mij eigenlijk ook (allang). Zie ik je eens vaker in de COS? Daar is het altijd aangenaam. Lobasca'tje, ik wens je alle goeds met je griepje en vooral met lieve Piet.
![]()
Ik zal het doorgevenquote:Op maandag 21 mei 2007 04:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
k wilde vandaag even hier zijn om het goed te maken met de vollers.... ben ik hier de hele dag, komen ze niet
Zou er een verband zijn![]()
Play eend, zie ik regelmatig s'nachts in de COSsen.quote:Op maandag 21 mei 2007 04:33 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Dan ga ik direct met je meequote:Op maandag 21 mei 2007 04:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ja, maar dat noem ik ook wel Amsterdams paaltje..
quote:Op maandag 21 mei 2007 04:37 schreef Disana het volgende:
Eend, je hebt ze niet weggejaagd. En nu welterusten allebei.
Welke?quote:Op maandag 21 mei 2007 04:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga nog wel even met mijn "kloontje" spelen..![]()
heeeeey!!quote:
koekje erbijquote:
neeeee dat mag niet van Sonja...quote:
quote:
in jou geval kan dat ja...quote:
dan zoek ik in de tussentijd even het dingetje van de stofzuiger....quote:Op maandag 21 mei 2007 10:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
in jou geval kan dat ja...![]()
doe ondertussen ff werkjes... luiers verschonen enzo...![]()
kledingkast?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dan zoek ik in de tussentijd even het dingetje van de stofzuiger....zag mijn zoon er zaterdag mee lopen maar waar hij het heeft gelaten
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |