* Bouncer_Bone denkt dat Svensational is gejoined vanwege zijn sig.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wow gaat rap zo! Die actie met een link in sigs heeft best wel geholpen denk ik ook gezien het aantal nieuwe users de laatste tijd
.

Neuh! Heulemaal niet! Mijne!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:43 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
* Bouncer_Bone denkt dat Svensational is gejoined vanwege zijn sig.

quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:05 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Maar ik kom in het OSM topic waar Sven ook actief is.

schoolwerk kan ook tikwerk zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:53 schreef fate het volgende:
Ebut: ik vrees dat je me erg snel aan het inhalen bent als ik het zo bekijk. Je pulsed elke dag veeeeel meer dan mij :-/. Ik heb echt teveel schoolwerk om veel te kunnen typen :s .

Ik dacht dat hij nog wat keys klaar zou hebben staanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:17 schreef vdvorst het volgende:
![]()
![]()
vdvorst - JortK = 20.666 keys.
![]()
![]()
JortK is geschiedenis

ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:17 schreef vdvorst het volgende:
![]()
![]()
vdvorst - JortK = 20.666 keys.
![]()
![]()
JortK is geschiedenis

Man gecondoleerd das echt klote nieuwsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:13 schreef gateway het volgende:
pfff...... Ik wou veel keyz gaan maken(Nee grapje)
Mar ik ben weg, naar opa in het ziekenhuis....... die man ligt op sterven......

Dat doe je goed!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:37 schreef glremme het volgende:
930k alweer ^_^ Bijna de 1 mill, niet slecht, ben begonnen op 30 april.

Hmmm, zal ik pulsen of nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:29 schreef Deansensitized het volgende:
Goed bezig. Komt wel bovenaan als toppulser morgen denk ik...

quote:

Ja maar, ja maar.quote:

ongeveer 1,5 miljoen verdeeld over 2 machines.quote:

quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:32 schreef Bruce117 het volgende:
ongeveer 1,5 miljoen verdeeld over 2 machines.

quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:57 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Misschien moet je pulsen op de dag dat we Quakenet voorbij gaan?

Nee, jammergenoeg niets van typwerk tussen... Ik heb bijna nooit typwerk voor school. En m'n ouders doen moeilijk als ik teveel op de pc zit op gewone schooldagen dusjah... Tot mijn ontsteltenis zie ik dat Ebut maar blijft typenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:04 schreef commentator het volgende:
[..]
schoolwerk kan ook tikwerk zijn
maar bij jou jammer genoeg misschien niet dan?

Kom vandaag ook aan bijna niks toe hoor, zit de hele avond al te gitarenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:44 schreef fate het volgende:
[..]
Nee, jammergenoeg niets van typwerk tussen... Ik heb bijna nooit typwerk voor school. En m'n ouders doen moeilijk als ik teveel op de pc zit op gewone schooldagen dusjah... Tot mijn ontsteltenis zie ik dat Ebut maar blijft typen. Hoe moet ik hem ooit kunnen voorblijven als ik niet kan typen
. Ik vrees dat je me snel voorbij zal vliegen
. Maar na de examens haal ik je wel weer in hoor
.
Ik zal hier nu snel nog wat zever typen om toch nog een paar duizend k te halen vandaag want momenteel gaat het echt onzettend langzaam! Ik haal nauwelijks 10k per dag terwijl ebut me op de hielen zit met een gemiddelde van zo'n 40k per dag de laatste dagen :s . Laten we maar hopen dat ik hier nog heel wat meer onzin weet neer te schrijven kwestie van toch wat voorop te blijven op die snodaard!. Uiteraard zijn alle keys goede keys voor het FOK-team! Maar toch zou ik graag zo snel mogelijk in de top 50 geraken. Eens ik weer op tempo geraak met m'n keys, zou dat in een paar maand tijd moeten kunnen lukken denk ik
. Laten we anders eerst maar eens de kwakkertjes inhalen, het is hoog tijd dat ze eindelijk eens van hun positie verstoten worden, we zetten de achtervolging nu al zo lang in en hebben die plaats dus echt wel verdiend!
![]()
ohja, ebut: ik hou me aan de afspraak hoor van om de 250k te pulsen met deze pc alleen gaat het echt wel ontzettend traag.

sterkte komende dagen zal niet al te gemakkelijk zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:57 schreef gateway het volgende:
allemaal bedankt
Echt zielig hoe die man erbij ligt, je hoopt maar dat ie geen pijn heeft, en dat ie niet hoeft te lijden (dat heeft ie de afgelopen 3 weken met de pijn in de heup en rug al genoeg gehad!!)
Maaargoed, nu is het afwachten..... kan vannacht gebeurt zijn, maar kan ook nog wel paar dagen duren.....

zou ik graag doen maar mijn bedje roept!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:04 schreef Deansensitized het volgende:
Tuurlijk gaat dat lukkenDoorrammen met die hap

quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ach ik heb leventhis heerlijk weer om met mijn bestuurbare auto te spelen
morgen nieuwe fiets
dus ook dan zal ik weinig typen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |