Ach gamen levert het meeste op dus dat is alleen maar goede zaak zullen we maar zeggenquote:Op maandag 21 mei 2007 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bij mij zullen het vooral WASD, Shift en Spatiebalk zijn (gamen enzo)
Dat lijkt me super gaaf!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 13:44 schreef JortK het volgende:
[..]
De stats zijn in principe af (de eerste versie)
Maar de database moet de komende twee dagen gevuld worden, anders worden de grafieken niet getoont
Ik zal vanavond wat screenshots posten van me demo omgeving, dan krijg je er een beetje een idee bij
Als die stats afgaan ga ik aan de gang met het kunnen berekenen van verschillen tussen users (in tegenstelling tot de IRC kanalen zal dit wel realtime zijn)
Ja voorlopig kun je alleen dan de standen vergelijken van team Fok! members, maar als andere teams ook hun XML output aanzetten op de Whatpulse website, kan ik die ook meenemenquote:Op maandag 21 mei 2007 14:31 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dat lijkt me super gaaf!!! [afbeelding]
Een typ-oorlog dan nogquote:Op maandag 21 mei 2007 02:17 schreef WyriHaximus het volgende:
Hehe zit al wel 2 hele minuten te F5e.
[..]
Haha dat word dus oorlog.
* WyriHaximus haalt alvast een kratbier en een doos popcorn
Watquote:Op maandag 21 mei 2007 17:19 schreef JortK het volgende:
En ook hier maar ff om het zooitje compleet te maken een stats bar
[afbeelding]
LOL je hebt nog gelijk ook, ach ja ik ben de stats man en voor de rest tel ik toch niet meequote:Op maandag 21 mei 2007 17:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat![]()
Dan sta ik zelfs voor op jou
[afbeelding]
Vandaag SnIpA voorbij![]()
* JortK slaps Ebut around with a very large piece of trouthquote:Op maandag 21 mei 2007 17:24 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, dacht dat je retehoog stond man
Niet dat je slecht staat, maar ik sta lekker hoooogggeeeerrrr![]()
Komt vanzelf goed kerel, wanneer het klaar is zal ik een kleine help schrijven ookquote:Op maandag 21 mei 2007 17:53 schreef swarmahoer het volgende:
jortk zou je voor de noobs zoals ik een kleine uitleg kunnen geven wat jou programmatje precies gaat doen zegmaar...
en ook hoe maar dan heeeeel basic![]()
Welkom terugquote:Op maandag 21 mei 2007 18:03 schreef Tackleberry het volgende:
Ah, ik heb het topic weer gevonden na m'n vakantie...
Nuff said!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:47 schreef swarmahoer het volgende:
ziet er gaaf uit jortk!
ik doe het je niet na
quote:* WyriHaximus pokes Slarioux ben je er?
<Slarioux> WyriHaximus?
<WyriHaximus> Hey erhm
<WyriHaximus> het viel ons op dat SlariBot de laatste tijd nog wel eens in een oud Wp topic post.
<Slarioux> uhuh
<WyriHaximus> Nou heb ik een stukkie PHP liggen wat kijkt wat het laatste topic is, misschien dat je intresse hebt.
<Slarioux> sure, mail het ff naar MAILADRES, kijk ik er deze week ff naar
<WyriHaximus> Ok tof dan stuur ik het straks gelijk.
<Slarioux> is goed, ty
Typisch een vrouw die dat weer op Wikipedia opzoekt natuurlijkquote:Op maandag 21 mei 2007 21:01 schreef phluphy het volgende:
JortK![]()
WyriHaximus![]()
Wat is (een) WyriHaximus eigenlijk? Wikipedia kent 't niet!!![]()
![]()
Doe je bestquote:Op maandag 21 mei 2007 22:25 schreef phluphy het volgende:
Correctie, BB, je hebt 2k gepulst vandaag.![]()
Big Brother Small Sister is watching you!![]()
Trustenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:49 schreef gateway het volgende:
het gaat echt hard met die topics!! Fijn dat veel mensen die link n hun Sig hebben staan
maargoed, ik ga pitten!
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:01 schreef phluphy het volgende:
JortK![]()
WyriHaximus![]()
Wat is (een) WyriHaximus eigenlijk? Wikipedia kent 't niet!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |