Piovanquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:06 schreef BuisGruis het volgende:
Ik had nog zoeen idee maar hij lukt mij niet
Zo'n komeet die op aarde nog nasmeult en dan zie zo'n plasje bloed eronder met zo handje nog creperend![]()
quote:Het duodenum, de nuchtere darm en kronkeldarm vormen samen de dunne darm die bij de mens zes tot zeven meter lang kan zijn.
ja en die ging toen dichtquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:26 schreef murp het volgende:
[..]
die zag ik net 2 seconde in een ander topic
Een ongeluk zit in een klein hoekjequote:
Misschien een domme vraag, maar met welk programma word dit gemaakt? En gewoon met de muis? Respect.quote:
Nou, ik zie zo dat dat met een tablet is gemaakt..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar met welk programma word dit gemaakt? En gewoon met de muis? Respect.
Knap hoor!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:48 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Nou, ik zie zo dat dat met een tablet is gemaakt..
Dat is vooral voor flashfilmpjes (wat zijn dááát?) maar hiervoor kan je beter adobe gebruiken lijkt me..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:53 schreef Silaz het volgende:
Zeg, waar maken jullie al die plaatjes mee, waarbij de kleuren net iets om de omlijning heengaan. Macromedia 8 las ik ergens?
Bedoel je newsgrounds?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:14 schreef Drenthe het volgende:
[..]
Dat is vooral voor flashfilmpjes (wat zijn dááát?) maar hiervoor kan je beter adobe gebruiken lijkt me..
wat een paint-skills!quote:
Damn ik dacht dat ik de enige was die dat vond, wat een abstractie, en dat kleurgebruik!quote:
Hij urineert uit de loop van de tankquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:20 schreef hallodagg het volgende:
[..]
Maar effe serieus... wat moet het voorstellen en wat staat er??
Werk nog effe aan je Paint skillzquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:11 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Hij urineert uit de loop van de tank![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |