fuck, waarom speelt die kwestie nou nog steeds? en als het waar is waarom word het publiek voorgelogen?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, zoveel is Perez de laatste weken niet ingezet. Het zou best kunnen.
Ja was net te laatquote:Op maandag 21 mei 2007 22:49 schreef twi het volgende:
Van Hanegem: "Laten we nou eerlijk zijn he, dat De Mul het klimaat bij Ajax te hard vindt? Laat hem lekker gaan sjoelen dan..."
Ik moest hardop lachen inderdaad!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:49 schreef twi het volgende:
Van Hanegem:"Laten we nou eerlijk zijn he, dat De Mul het klimaat bij Ajax te hard vindt? Laat hem lekker gaan sjoelen dan..."
Ja precies, waar willen de jongetjes dan gaan? Fc Volendam?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:51 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen inderdaad!!
Wat die Derksen blaat slaat weer nergens op trouwens. Het is nóóit zo geweest dat élk jongetje naar Ajax wilde. Desondanks blijft Ajax de meest aantrekkelijke club van Nederland, m.i.
Viel mij ook op idd, die zal morgen wel op z'n flikker krijgen van dirkquote:Op maandag 21 mei 2007 22:55 schreef twi het volgende:
Grappig ook hoe Cziommer er als de kippen bij is om de woorden van Derksen gelijk te weerleggen.
ja precies vond het wel goed van hem trouwens.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:55 schreef twi het volgende:
Grappig ook hoe Cziommer er als de kippen bij is om de woorden van Derksen gelijk te weerleggen.
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:58 schreef twi het volgende:
Of zouden ze bij Ajax achter de schermen bezig zijn met Cziommer en is 'ie daarom zo happig?
Ik ook wel.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:06 schreef S-Two het volgende:
Als Mido zich kan gedragen zou ik hem heel graag terug zien.
Lekker om 06.00 racewedstrijdjes met Zlaten doen op de snelwegquote:
Zlatan dat is pas een held, maar Mido neequote:Op maandag 21 mei 2007 23:13 schreef S-Two het volgende:
[..]
Lekker om 06.00 racewedstrijdjes met Zlaten doen op de snelweg.
Haaaaalenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:06 schreef S-Two het volgende:
Als Mido zich kan gedragen zou ik hem heel graag terug zien.
Tjah...quote:Ook Ajax laat oog vallen op ADO-spits Elia
21/5/2007 23:02
EXCLUSIEF - Naast FC Twente en FC Utrecht heeft Ajax belangstelling voor ADO Den Haag-aanvaller Eljero Elia.
De twintigjarige Elia, die na de degradatie van ADO wel oren heeft naar een vertrek uit Den Haag, wordt door de Amsterdammers in eerste instantie gezien als een versterking voor de toekomst.
Ajax wil de aanvaller een jaar verhuren en sluit daarbij niet dat dat gebeurt bij ADO. Daar lijkt Elia echte weinig voor de voelen.
Het talent van Elia is in het Zuiderpark nog niet tot volle wasdom gekomen. De linksbuiten heeft zich niet kunnen ontwikkelen tot een vaste waarde bij de Haagse club.
Woehahahahaquote:Op maandag 21 mei 2007 23:26 schreef sjimz het volgende:
Als je mido wilt halen dan zal stijn schaars ook wel volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |