Hoho, je vergeet Scan!quote:Op maandag 21 mei 2007 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Eén kijker die geraakt wordt door deze ontwikkelingen, hulde redactie!![]()
Ik heb van al die hitsige dingen geen fotoboek bijgehouden.quote:
Zal ook wel een boerendwerg met een buikje zijn.quote:
Filmpjequote:Op maandag 21 mei 2007 02:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb van al die hitsige dingen geen fotoboek bijgehouden.![]()
Die kijkt toch niet meer sinds Lesley ontslagen is?quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 02:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb van al die hitsige dingen geen fotoboek bijgehouden.![]()
geld ookquote:Op maandag 21 mei 2007 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Die troela Lieke heeft volgens mij toch wel gevoelens voor Huub, wederzijds geloof ik er geen barst van.
Dacht dat ze sterker zou zijn, maar zij ziet en hoort niet de dingen die er op de streams zijn te zien.
Heb gewoon medelijden met haar. Net zoals ieder mens heeft ze een hart. En liefde doet rare dingen![]()
Shit ik word emotioneel
Waneer was jij hier danquote:Op maandag 21 mei 2007 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Die kijkt toch niet meer sinds Lesley ontslagen is?
Ik zeg niks, anders heb ik het weer gedaan!quote:Op maandag 21 mei 2007 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 mei 2007 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Nu krijg ik de lading. Dankquote:Op maandag 21 mei 2007 02:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zeg niks, anders heb ik het weer gedaan!![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 02:16 schreef APK het volgende:
Gadverdamme, ik vind dit echt ranzig.
Ik zie liever geile anale beukseks van Brian en Amanda dan dit Albert Heijn-getrut van Huub en Lieke.![]()
quote:
Je wilt toch niet zeggen dat jij naar het klapperend dekbed van Brian gaat kijken ......quote:Op maandag 21 mei 2007 02:16 schreef APK het volgende:
Gadverdamme, ik vind dit echt ranzig.
Ik zie liever geile anale beukseks van Brian en Amanda dan dit Albert Heijn-getrut van Huub en Lieke.![]()
Geen bikini lijn?quote:Op maandag 21 mei 2007 02:19 schreef FdW het volgende:
Japio is wel vrolijk sinds die intieme verkenningen onder het berenvel.
Doet 'ie al vijf weken.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:18 schreef Soury het volgende:
Scan heeft de hele avond een Lieke pleidooi gehouden
Didgo deed dat beter, gewoon 4 x per dag rampestampen.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:18 schreef Day het volgende:
Note voor mezelf uit Lieke's liefdeslessen: als een man mij overdag op allerlei manieren beledigd, maar 's avonds bij mij in bed kruipt en allerlei lieve dingen zegt, terwijl hij mijn borst streelt, houdt hij echt van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |