Tjemig wat een badmutsquote:Op maandag 21 mei 2007 01:50 schreef Day het volgende:
[..]
En dat denk ik: waarom heb je nou de hele dag ruzie met 'm gemaakt, als je 's avonds toch weer als een mak schaapje naast 'm kruipt?![]()
Schat, aan een relatie moet gewerkt worden, zeker wanneer een partner dominant is zoals ...quote:Op maandag 21 mei 2007 01:50 schreef Day het volgende:
[..]
En dat denk ik: waarom heb je nou de hele dag ruzie met 'm gemaakt, als je 's avonds toch weer als een mak schaapje naast 'm kruipt?![]()
Ik kijk niet, het staat slechts aan op de achtergrond.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:49 schreef farceman het volgende:
APK stel je ff voor dat Huub er niet was geweest ............
waar had je dan naar gekeken de afgelopen 2 uur?!!!
Eerlijk antwoord graag
De rest slaap al tijden ....
ach ja, ze weten nu toch wat ze aan elkaar hebben.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:49 schreef Soury het volgende:
Gaan ze gezellig samen naar bed, wat een sukkels![]()
Ja maar...hij heeft d'r toch niet gedwongen?quote:Op maandag 21 mei 2007 01:57 schreef Soury het volgende:
Huub heeft zijn doel weer bereikt. Lieke in bed wat een lul![]()
Zou haast zeggen van wel, beetje misselijk om iemand zo te bespelenquote:Op maandag 21 mei 2007 01:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ja maar...hij heeft d'r toch niet gedwongen?
precies, ze maakt het hem juist heel makkelijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ja maar...hij heeft d'r toch niet gedwongen?
Ik zou eerder zeggen dat die lelijke schele geit de touwtjes in handen heeft.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:00 schreef Soury het volgende:
Zou haast zeggen van wel, beetje misselijk om iemand zo te bespelen
Neuh, hij heeft geen enkele moeite gedaan haar te bespelen. Ze werd zelf weer lief door naar het telefoongesprek met Hedda te vragen en hem toen te troosten.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou haast zeggen van wel, beetje misselijk om iemand zo te bespelen
Lijkt mij andersom.. Maar ja ben maar een vrouwquote:Op maandag 21 mei 2007 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat die lelijke schele geit de touwtjes in handen heeft.
Het toont maar weer eens aan dat vrouwen de ondergang van elke man kunnen bewerkstelligen.![]()
Ze zorgt er inderdaad voor dat hij het grootste deel van de dag met haar bezig is.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat die lelijke schele geit de touwtjes in handen heeft.Het toont maar weer eens aan dat vrouwen de ondergang van elke man kunnen bewerkstelligen.![]()
Voor dat gedrocht in de villa kwam was hij altijd inventief bezig met zijn spel, nu moet hij constant verantwoording afleggen mbt elke scheet die hij laat.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:02 schreef Soury het volgende:
Lijkt mij andersom.. Maar ja ben maar een vrouw![]()
Ach ik ken dat. Ben zelf zo vaak door vrouwen met rot smoesjes het bed in geluld, enkel en alleen vanwege mijn goddelijk lijf.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:05 schreef Day het volgende:
En door deze gesprekken tuint Lieke erin.![]()
Niet doorhebbende dat Huub alles zegt voor sex.
Die troela Lieke heeft volgens mij toch wel gevoelens voor Huub, wederzijds geloof ik er geen barst van.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, hij heeft geen enkele moeite gedaan haar te bespelen. Ze werd zelf weer lief door naar het telefoongesprek met Hedda te vragen en hem toen te troosten.
He he ...quote:Op maandag 21 mei 2007 02:05 schreef Day het volgende:
En door deze gesprekken tuint Lieke erin.![]()
Niet doorhebbende dat Huub alles zegt voor sex.
Oh Kom op zeg! Hoeveel seinen moet ze nog hebben?quote:Op maandag 21 mei 2007 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Die troela Lieke heeft volgens mij toch wel gevoelens voor Huub, wederzijds geloof ik er geen barst van.
Dacht dat ze sterker zou zijn, maar zij ziet en hoort niet de dingen die er op de streams zijn te zien.
Heb gewoon medelijden met haar. Net zoals ieder mens heeft ze een hart. En liefde doet rare dingen![]()
Shit ik word emotioneel
quote:Op maandag 21 mei 2007 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Die troela Lieke heeft volgens mij toch wel gevoelens voor Huub, wederzijds geloof ik er geen barst van.
Dacht dat ze sterker zou zijn, maar zij ziet en hoort niet de dingen die er op de streams zijn te zien.
Heb gewoon medelijden met haar. Net zoals ieder mens heeft ze een hart. En liefde doet rare dingen![]()
Shit ik word emotioneel
Eén kijker die geraakt wordt door deze ontwikkelingen, hulde redactie!quote:Op maandag 21 mei 2007 02:07 schreef Soury het volgende:
Shit ik word emotioneel
quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 02:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Ach ik ken dat. Ben zelf zo vaak door vrouwen met rot smoesjes het bed in geluld, enkel en alleen vanwege mijn goddelijk lijf.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |