misselijke mensen.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:07 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Kom er nou uit, je weet wat we moeten doen aan de ontbijttafel.
Zoals ik het begreep uit deze COS is het een grap van Jaap.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:12 schreef Kinga het volgende:
Hebben Melisa en Huub gezoend?! Of is dat een grapje?
Grap om te kijken hoe snel de rest van de miljonairs weer boven zouden komen, en ze trapten er allemaal in.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:12 schreef Kinga het volgende:
Hebben Melisa en Huub gezoend?! Of is dat een grapje?
En van Meilssa en Huub zelf.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep uit deze COS is het een grap van Jaap.
Dat zijn kindjes van God weet je nog, die worden beschermd door boven achter.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:17 schreef rooie3 het volgende:
Vind het nu wel een beetje raar worden allemaal.
Alle ballen op Lieke mag wel,zelfs het personeel mag mee doen.
Maar zo gauw Brian of natasia worden gepakt ,word er ingegrepen.
Lieke zielig? Kom nou, let zo even goed op, ze trekt haar smoel echt wel open. Staat immers in het script.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:18 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Lieke echt zielig. Respect dat ze het nog uit houdt daar.
Lieke maakt het zichzelf ook wel erg moeilijk, ze komt de villa in en kiest meteen opzichtig partij voor Huub (Eric) en valt op een overdreven manier Palma elke keer weer aan. Allemaal misschien wel begrijpelijk en waarschijnlijk voor zichzelf uit tactisch oogpunt, maar ze maakt zichzelf er wel erg kwetsbaar door.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:17 schreef rooie3 het volgende:
Vind het nu wel een beetje raar worden allemaal.
Alle ballen op Lieke mag wel,zelfs het personeel mag mee doen.
Maar zo gauw Brian of natasia worden gepakt ,word er ingegrepen.
Ik vind Lieke niet zielig, maar ik vind het niet normaal dat het personeel mag meegaan in de spelletjes van de bewoners. Zou eens andersom moeten zijn als er iets met Brian of natas isquote:Op maandag 21 mei 2007 09:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke zielig? Kom nou, let zo even goed op, ze trekt haar smoel echt wel open. Staat immers in het script.
Terwijl Lieke ook instak bij Huub met: ik ga nergens voor kiezen voorlopig, bewijs je maar! adt deed het ook niet echt goed bij Huub want juist Huub wil dat nieuwelingen meteen 'positie innemen'.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:20 schreef Meganog het volgende:
[..]
Lieke maakt het zichzelf ook wel erg moeilijk, ze komt de villa in en kiest meteen opzichtig partij voor Huub (Eric) en valt op een overdreven manier Palma elke keer weer aan. Allemaal misschien wel begrijpelijk en waarschijnlijk voor zichzelf uit tactisch oogpunt, maar ze maakt zichzelf er wel erg kwetsbaar door.
Dat klopt, ze maakt het zichzelf ook moeilijk. Maar je ziet hier duidelijk dat het personeel een kant kiest en dat ze zelfs mee gaan doen. Dat vind ik niet kunnen. Ze moeten gewoon hun werk doen en zich voor de rest nergens mee bemoeien.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:20 schreef Meganog het volgende:
[..]
Lieke maakt het zichzelf ook wel erg moeilijk, ze komt de villa in en kiest meteen opzichtig partij voor Huub (Eric) en valt op een overdreven manier Palma elke keer weer aan. Allemaal misschien wel begrijpelijk en waarschijnlijk voor zichzelf uit tactisch oogpunt, maar ze maakt zichzelf er wel erg kwetsbaar door.
Dat vind ik dus ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind Lieke niet zielig, maar ik vind het niet normaal dat het personeel mag meegaan in de spelletjes van de bewoners. Zou eens andersom moeten zijn als er iets met Brian of natas is
Ook zwak van Huub dat ie dat soort grappen uithaalt met Lieke. Als ik Lieke was had ik de eerste de beste kans met Brian gegrepenquote:Op maandag 21 mei 2007 09:28 schreef schatje het volgende:
Lieke ging op een gegeven moment naar bed. Huub en Melissa waren aan het kletsen in de woonkamer. Toen zei de butler wedden dat Lieke binnen 10 minuten naar boven komt voor een drankje om ons te controleren. Ze lagen al eerder beneden te kletsen en toen kwam ze ook controleren. Toen zeiden ze tegen Jaap ga naar beneden en zeg dat we aan het zoenen zijn. Lieke ging vervolgens eerst afluisteren, werd betrapt en ging boven verhaal halen.
Het vervelende is dat AL het personeel dezelfde kant moet kiezen.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:26 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat klopt, ze maakt het zichzelf ook moeilijk. Maar je ziet hier duidelijk dat het personeel een kant kiest en dat ze zelfs mee gaan doen. Dat vind ik niet kunnen. Ze moeten gewoon hun werk doen en zich voor de rest nergens mee bemoeien.
DBO hebben toch echt hun best gedaanquote:
Misschien omdat ze ondanks hoe ze verder zijn, tegen het personeel heel normaal en respectvol doen?quote:Op maandag 21 mei 2007 09:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook.
Snap ook niet waarom er nooit eens personeel tegen Brian of Natasia is.
Zo komen die twee wel heel makkelijk naar het einde.
Meilssa heeft Huub duidelijk gemaakt dat die kans groot is. De avond ervoor zei ze nog tegen Brian dat ie met Lieke naar bed moest gaan.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ik Lieke was had ik de eerste de beste kans met Brian gegrepen![]()
Dus jij hebt Natasja nooit te keer tegen HET horen gaan?quote:Op maandag 21 mei 2007 09:31 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Misschien omdat ze ondanks hoe ze verder zijn, tegen het personeel heel normaal en respectvol doen?
Jawel... maar zo is Natasia, dat is voor haar al respectvol!quote:Op maandag 21 mei 2007 09:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus jij hebt Natasja nooit te keer tegen HET horen gaan?
Die heeft gezegd dat ie Lieke niet moet vertrouwen. Dat had me toch een langdradig gesprek als gevolg.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:33 schreef rooie3 het volgende:
De enigste die daar gisteren zijn best heeft gedaan is Sjoerd geweest.
Japio heeft heel wat goede informatie gehad.
Beetje dom dat Ben dat niet heeft gedaan bij Huub.
Ze krijgen tegenwoorden veel te veel informatie. Huub heeft daar Ben niet eens voor nodig denk ik.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:33 schreef rooie3 het volgende:
De enigste die daar gisteren zijn best heeft gedaan is Sjoerd geweest.
Japio heeft heel wat goede informatie gehad.
Beetje dom dat Ben dat niet heeft gedaan bij Huub.
Dat gerucht werd de COS ingeslingerd door Suikeroom.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:34 schreef schatje het volgende:
Eric schijnt gisteren drugs te hebben gebruikt.
Dat vermoeden had ik al en niet alleen gisteren en ik denk dat Huub dat ook wel heeft gebruikt in de villa, al was dat niet gisteren. En dan bedoel ik geen jointje.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:34 schreef schatje het volgende:
Speed & xtc valt in ieder geval al af danquote:Op maandag 21 mei 2007 09:34 schreef schatje het volgende:
Zou mij niks vebazen, die kop van hem gisteravond.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:34 schreef schatje het volgende:
Eensch, maar de FEBO doet ook regelmatig een duit in het zakje. Remember Bart?quote:Op maandag 21 mei 2007 09:35 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ze krijgen tegenwoorden veel te veel informatie. Huub heeft daar Ben niet eens voor nodig denk ik.
Het wordt tijd dat ze eens een keer een maand helemaal afgezonderd leven zonder butlers, trainers en weet ik veel wat nog meer.
Brian zei dat Eric's vrienden het e.e.a. hadden meegenomen wat door de Febo in beslag werd genomen. Alleen niet alles.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gerucht werd de COS ingeslingerd door Suikeroom.
Verbaast me niks, wat trailer trash, die vrienden van wifebeater.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian zei dat zijn vrienden het e.e.a. hadden meegenomen wat door de Febo in beslag werd genomen. Alleen niet alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |