Japio was wel weer tha man vandaag.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:19 schreef FdW het volgende:
Japio is wel vrolijk sinds die intieme verkenningen onder het berenvel.
Alles beter dan dit getrut.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat jij naar het klapperend dekbed van Brian gaat kijken ......
meisjes plagen zoentjes vragen?quote:Op maandag 21 mei 2007 02:18 schreef Day het volgende:
Note voor mezelf uit Lieke's liefdeslessen: als een man mij overdag op allerlei manieren beledigd, maar 's avonds bij mij in bed kruipt en allerlei lieve dingen zegt, terwijl hij mijn borst streelt, houdt hij echt van mij.
Zou het aan de naam liggen? Lieke <=> Lieskequote:Op maandag 21 mei 2007 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Doet 'ie al vijf weken.
En morgenavond nog heftiger.
Ik weet niet wat het is op maandagavond met scanman, maar dan gaat hij vaak echt los.![]()
Letter L waarschijnlijk : Lieske > Lesley > Liekequote:Op maandag 21 mei 2007 02:24 schreef Day het volgende:
[..]
Zou het aan de naam liggen? Lieke <=> Lieske
Ja, maar Lesley was én echt én een mooie, leuke meid én ze zeikte niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Letter L waarschijnlijk : Lieske > Lesley > Lieke
Tis beurtquote:Op maandag 21 mei 2007 02:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar Lesley was én echt én een mooie, leuke meid én ze zeikte niet.
(En nu hou ik op met Scan plagen)
Die kneuzen van de redactie zorgen er ook nog voor dat de klok daar 5 minuten voorloopt zodat ze eerder klaar zijn.quote:
Dus zelfs de tijd is gescriptquote:Op maandag 21 mei 2007 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Die kneuzen van de redactie zorgen er ook nog voor dat de klok daar 5 minuten voorloopt zodat ze eerder klaar zijn.
8 ) 7 inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2007 01:50 schreef Day het volgende:
[..]
En dat denk ik: waarom heb je nou de hele dag ruzie met 'm gemaakt, als je 's avonds toch weer als een mak schaapje naast 'm kruipt?![]()
Wie?quote:Op maandag 21 mei 2007 08:42 schreef Knut_je het volgende:
Palma komt binnen: wel een leuk weekend gehad of strontverkouden thuis gelegen.
[afbeelding]
Natas: Luister, luister: Melissa heeft met Huub lopen zoenen gisteravond.
Ik heb jullie nodig om te zeggen: Huub, heb jij met Melissa gezoend ??
[afbeelding]
Als wij HET zeggen dan weet je dondersgoed wie we bedoelen dus we IK ga er gewoon mee door.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:52 schreef Peter6000 het volgende:
Stoppen jullie nou eens met dat HET.![]()
Ik heb het geluid zelf na 2 seconden toch maar weer uitgezet, maar dat geHET vind ik erg Beequeenerig hinderderlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |