Hoe vaak loopt Brian niet in z'n blote bast. Dat mag kennelijk wel ..... Hoe kinderachtig van de regiequote:Op maandag 21 mei 2007 01:03 schreef Day het volgende:
Zelf de redactie is het zat.
Lieke en Huub moeten zich aankleden of pitten.
Ik ga met je meequote:Op maandag 21 mei 2007 01:05 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nou dan ga ik me ook maar omkleden en naar bed!![]()
truste!
Trustequote:Op maandag 21 mei 2007 01:05 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nou dan ga ik me ook maar omkleden en naar bed!![]()
truste!
Lieke liep in een badjas, gok dat dat het grootste probleem is..quote:Op maandag 21 mei 2007 01:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoe vaak loopt Brian niet in z'n blote bast. Dat mag kennelijk wel ..... Hoe kinderachtig van de regie
Wat dat betreft kan Huubje zeiken als een wijfquote:Op maandag 21 mei 2007 01:02 schreef Varen het volgende:
Huub is verdrietig, Lieke troost hem.
Huub, die kutvrouwen altijd.
De relatie met Hedda is stuk gelopen omdat Huub inDGK wou.
Soms twijfelt hij of dit alles het wel waard is.
Dat slaat echt nergens op.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bij de redactie ook stagieres ? Huub en Lieke moeten zich aankleden .........
Vast wel. Die denken dat dit uitzendwaardig zou kunnen zijn. Bovendien beroven ze ons een uur te vroeg van binnen-beelden.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bij de redactie ook stagieres ? Huub en Lieke moeten zich aankleden .........
Jij bent helderziend!quote:Op maandag 21 mei 2007 01:06 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke wilde een uur geleden al slapen. Wat doe je daar dan nog !
Die heeft "broodjes"quote:Op maandag 21 mei 2007 01:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoe vaak loopt Brian niet in z'n blote bast. Dat mag kennelijk wel ..... Hoe kinderachtig van de regie
quote:Op maandag 21 mei 2007 01:07 schreef Desii het volgende:
Belachelijk die redactie..... behalve aankleden moeten ze rechtop gaan zitten.
Dat is toch niet fucking paranormaal. Ik wil terrorquote:
Huub laat een spoor van vernieling achter zich! Jij bent een van de slachtoffers...quote:Op maandag 21 mei 2007 01:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die gaat net zo gekwetst worden inderdaad. Huub maakt alleen maar slachtoffers.
Als hij niet snel zijn houding verandert op korte termijn 2!quote:Op maandag 21 mei 2007 01:18 schreef Day het volgende:
Tja Huub, er is dus 1 vrouw die niet klakkeloos doet wat jij wilt.
Typisch mannen ,wat ze niet kunnen krijgen willen ze nou juist hebbenquote:Op maandag 21 mei 2007 01:18 schreef Day het volgende:
Tja Huub, er is dus 1 vrouw die niet klakkeloos doet wat jij wilt.
Na de beelden van vanmiddag....bisexueel?quote:Op maandag 21 mei 2007 01:20 schreef Day het volgende:
Wat heeft Lieke Huub in vertrouwen verteld?
Ik ookquote:Op maandag 21 mei 2007 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
In opdracht van de stagiares hebben ze weer kleren aan om 01:20u
[afbeelding]
Wat een onzin. (stelletje marionetten)
Ik trek ze uit, en geen snackbar die me tegenhoudt.
Welterusten
![]()
klopt voor geen meter.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:54 schreef Tissik het volgende:
Lieke: Je weet net zo goed als ik dat ik jou ook niet vertrouw, en dan ga je dit soort dingen doen?
Nou Liek, wat een geweldige basis voor een relatie, allebei geen vertrouwen in elkaar!
Wake up and smell the coffee!
Welke beelden? Vertel?!quote:
Wie heeft er met Melissa gezoend?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:56 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Lieke voelt dat.. Ze voelt alles zo goed.. Altijd, met Amanda zoenen, met Melissa zoenen, ze voelt het allemaal...
Lieve lieke, huub speelt een spelletje met je....
Plakkerig met die vriendin op een manier die ik een beetje te plakkerig vond.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:23 schreef Day het volgende:
[..]
Welke beelden? Vertel?!
Ik was op zoek naar een nieuwe keuken.
Ach ja... zo hoorde ik ooit eens de mop over een zwerver die een uitermate goed geklede dame vroeg of ze voor ¤ 500.000 bereid was sex met hem te hebben, dat was ze, daarna vroeg hij of ze het ook voor ¤ 50 zou doen, waarop de dame antwoordde "natuurlijk niet, wat denkt u wel niet dat ik ben?!"quote:Op maandag 21 mei 2007 01:23 schreef miesy het volgende:
[..]
klopt voor geen meter.
ze vertrouwd hem niet maar toch houd ze hem vast.
hij speelt spelletjes en toont weinig respect, en nog steeds doet ze haar best.
terwijl ze overduidelijk veel trots heeft. past gewoon niet in het plaatje.
als ze dit uiteindelijk ook pikt dan is het voor mij wel duidelijk waar ze al deze
moeite voor doet...een kans op ongeveer 2 miljoen.![]()
tis ook niet erg, was te voorspelle.
Dat doet Amanda ook al, maar dan met Brian...quote:Op maandag 21 mei 2007 01:25 schreef Day het volgende:
Lieke verwart het neuken met Huub voor liefde.
Jij gelukkig niet. Dat maakt jou zo'n fijne vent.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:10 schreef demins het volgende:
[..]
Huub laat een spoor van vernieling achter zich! Jij bent een van de slachtoffers...
Van Huub's kant is er niets idd. Je merkt aan alles dat Lieke wel echt heel erg veel voor hem voelt.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:25 schreef Day het volgende:
Lieke verwart het neuken met Huub met liefde.
Pas maar op, ander gooi ik jou ook in de vijverquote:Op maandag 21 mei 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
![]()
[[url=http://aycu22.webshots.com/image/17421/2000140592663884002_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Dat is toch niet 'in vertrouwen vertellen'? Dat hebben we zelf kunnen zien.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Plakkerig met die vriendin op een manier die ik een beetje te plakkerig vond.
Misschien alleen typische vrouwenvriendschap, don't know.
dus dat!quote:Op maandag 21 mei 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja... zo hoorde ik ooit eens de mop over een zwerver die een uitermate goed geklede dame vroeg of ze voor ¤ 500.000 bereid was sex met hem te hebben, dat was ze, waarop hij vroeg of ze het ook voor ¤ 50 zou doen, waarna de dame antwoordde "natuurlijk niet, wat denkt u wel niet dat ik ben?!"
Waarop de zwerver zei: Dat hadden we al vastgesteld, we zijn het alleen nog niet eens over de prijs.
Ik gok erop dat haar wereld is ingestort toen Huub zei dat Lieke niet zijn droomvrouw is....quote:Op maandag 21 mei 2007 01:25 schreef Day het volgende:
Lieke verwart het neuken met Huub met liefde.
Het zou kunnen zijn dat Lieke eerder duidelijk heeft verteld dat ze bi is?quote:Op maandag 21 mei 2007 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is toch niet 'in vertrouwen vertellen'? Dat hebben we zelf kunnen zien.
En nee, ik ben gek op mijn vriendinnen, maar er zijn grenzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |