Ach, flikker op huillie.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jij Heintje zingt: Maaaaaaamaaaa....
Ga 's vliegenquote:Op maandag 21 mei 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jij Heintje zingt: Maaaaaaamaaaa....
Het is een complot, dat kan ik je zo wel vertellenquote:Op maandag 21 mei 2007 02:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En dat door de persoon die mij zowel banned, alsmede unbanned heeft.
NB mag weerquote:Op maandag 21 mei 2007 02:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dirkh?
Ach, schijt.
Ik kom toch niet meer in ONZ behalve een paar slowchats, toffe slowchats.
Jij?quote:Op maandag 21 mei 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Who's afraid of the big bad wolf, the big bad wolf, the big bad wolf...
Serieus?quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
When the going gets tough, the tough get going...
Die kutmongolen moeten lekker treintjes gaan koppen.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Serieus?
Das dan wel weer tof, naast het de laatste paar keer echt kut was, kut mensen die mij zien, en ze lezen bagger, en vervolgens gaan ze enkel posts met "iwhgui23riwrew"
Volkomen mee eens.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die kutmongolen moeten lekker treintjes gaan koppen.
Kwaliteitsbagger![]()
Begin er maar wel mee, ik wil er wel een ban om verwedden dat Ian_nick je toch te slim af zal zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Met jou? Oneerlijke strijd, zo'n makkie dat ik er niet eens aan begin![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Met jou? Oneerlijke strijd, zo'n makkie dat ik er niet eens aan begin![]()
Ze is al een paar keer begonnenquote:Op maandag 21 mei 2007 02:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Begin er maar wel mee, ik wil er wel een ban om verwedden dat Ian_nick je toch te slim af zal zijn.
Ik kan altijd zien als jij weer een goed gesprek met je mama gehad hebtquote:Op maandag 21 mei 2007 03:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze is al een paar keer begonnen![]()
Was voor haar niet zo'n succes![]()
Dat krijg je met users die al tijden geregistreerd staan en niet weten wat ONZ is![]()
![]()
![]()
Alsof ik die ooit spreekquote:Op maandag 21 mei 2007 03:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan altijd zien als jij weer een goed gesprek met je mama gehad hebt![]()
Mensen met een ondertitel uit TRU (Ja, of een term uit enterprise) neem ik sowieso niet erg snel serieus.quote:Op maandag 21 mei 2007 03:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze is al een paar keer begonnen![]()
Was voor haar niet zo'n succes![]()
Dat krijg je met users die al tijden geregistreerd staan en niet weten wat ONZ is![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 03:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mensen met een ondertitel uit TRU (Ja, of een term uit enterprise) neem ik sowieso niet erg snel serieus.
Je bent zelf dik!quote:Op maandag 21 mei 2007 03:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan altijd zien als jij weer een goed gesprek met je mama gehad hebt![]()
Je tweede mama. En je zou zo graag willen dat ik je derde ben maar je weet niet hoe je het aan moet pakkenquote:Op maandag 21 mei 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof ik die ooit spreek![]()
Is het verborgen leed?
Mogen je kleinkinderen je niet zien?
quote:Op maandag 21 mei 2007 03:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je bent zelf dik!
Edit: Oh, verkeerd gelezen, anyway, its true.
Als jij mijn moeder zou zijn zou ik mezelf door bushokjes tiefen als tijdsverdrijfquote:Op maandag 21 mei 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Je tweede mama. En je zou zo graag willen dat ik je derde ben maar je weet niet hoe je het aan moet pakken![]()
Als jij mijn zoon zou zijn, zou ik je naar een assertiviteitscursus sturen.quote:Op maandag 21 mei 2007 03:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als jij mijn moeder zou zijn zou ik mezelf door bushokjes tiefen als tijdsverdrijf![]()
Alsof ik naar jou zou luisterenquote:Op maandag 21 mei 2007 03:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jij mijn zoon zou zijn, zou ik je naar een assertiviteitscursus sturen.
Wat zou hij met 3 mama's moeten?quote:Op maandag 21 mei 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Je tweede mama. En je zou zo graag willen dat ik je derde ben maar je weet niet hoe je het aan moet pakken![]()
Ik luister niet naar je hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Je luistert maar al te graag naar me... alleen mag het niet he![]()
Klopt, omgangs verbod, en jij hoort op deze tijd helemaal niet te kunnen internetten.quote:Op maandag 21 mei 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Je luistert maar al te graag naar me... alleen mag het niet he![]()
Dat zeikwijf kan nooit een kerel zijnquote:
Hoezo?quote:Op maandag 21 mei 2007 03:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij mag alleen 's nachts naar me luisteren... en dan maar hopen dat het niet nagelezen wordt![]()
IK ben veul leukerquote:Op maandag 21 mei 2007 03:13 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Eindelijk! En ik dacht dat jij me lief vond?![]()
Eendelijk watquote:Op maandag 21 mei 2007 03:13 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Eindelijk! En ik dacht dat jij me lief vond?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |