Ze zijn nog wel behoorlijk in de ontkenning hequote:
Stiekem willen debatteren met de jonkies hier, omdat je tegen meer niet opgewassen bentquote:Op maandag 21 mei 2007 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op een debat op de streams![]()
Een debat met jouw beginnen
Ik ben niet gek![]()
![]()
Het heeft vast iets met dooie eenden te maken vemoed ikquote:Op maandag 21 mei 2007 02:32 schreef Disana het volgende:
Waarom hebben dierenambulances overigens allemaal zo'n beroerde vering?
Je bent zelf een jaar of 50?quote:Op maandag 21 mei 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Stiekem willen debatteren met de jonkies hier, omdat je tegen meer niet opgewassen bent![]()
Dat bonkt zo lekker.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het heeft vast iets met dooie eenden te maken vemoed ik
Het is een kwestie van aantrekken en afstoten, het is net een schoolpleinquote:Op maandag 21 mei 2007 02:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze zijn nog wel behoorlijk in de ontkenning he![]()
Ik haat mensen van boven de 84,5quote:Op maandag 21 mei 2007 02:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo niet? Geen leeftijdsdiscrimatie hee.
Wist niet dat je zo goedkoop wasquote:
Heb ik heul niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Behalve als ze je oudoom zijn zonder kinderen en veel geld hebben.
quote:Op maandag 21 mei 2007 02:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En pretentieuse pauperposts doen als Leandra eenmaal weg is de streams niks meer zijn![]()
Is zij ook al bang voor leandraquote:Op maandag 21 mei 2007 02:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En pretentieuse pauperposts doen als Leandra eenmaal weg is![]()
Disana staat erom bekend zich in te houden als Leandra online isquote:Op maandag 21 mei 2007 02:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is zij ook al bang voor leandra
Ik moet toch eens beter opletten, die leandra heeft allerlei verborgen talenten![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Disana staat erom bekend zich in te houden als Leandra online is![]()
Ik zeg leandra voor modquote:Op maandag 21 mei 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Disana staat erom bekend zich in te houden als Leandra online is![]()
Ga een beetje om je eigen grappen lachenquote:
Nu stoppen, hoor! Wat voor bewijs moet je nog!?quote:Op maandag 21 mei 2007 02:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga een beetje om je eigen grappen lachen![]()
![]()
Eendt, hou je snavelquote:Op maandag 21 mei 2007 02:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga een beetje om je eigen grappen lachen![]()
![]()
Joh, die mannen hier weten zelf niet wat ze willenquote:Op maandag 21 mei 2007 02:48 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nu stoppen, hoor! Wat voor bewijs moet je nog!?![]()
Ik weet precies wat ik wilquote:Op maandag 21 mei 2007 02:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh, die mannen hier weten zelf niet wat ze willen![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 02:48 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nu stoppen, hoor! Wat voor bewijs moet je nog!?![]()
Vraagje tussendoor, hoeveel mensen hebben jou al aangesproken op het feit dat je nick heel erg op die ene nickname lijkt van de jongen met wat viezigheid op zijn bovenlip?quote:Op maandag 21 mei 2007 02:44 schreef Soury het volgende:
Oh gut het is maandag, vandaar
Dan heb je de TT niet begrepenquote:Op maandag 21 mei 2007 02:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh, die mannen hier weten zelf niet wat ze willen![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 02:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vraagje tussendoor, hoeveel mensen hebben jou al aangesproken op het feit dat je nick heel erg op die ene nickname lijkt van de jongen met wat viezigheid op zijn bovenlip?
Euh, ik wil ook wel zo een caviaquote:
En dat door de persoon die mij zowel banned, alsmede unbanned heeft.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je wb topic zat wel lekker snel dicht![]()
Die nieuwe mod op ONZ is strengquote:Op maandag 21 mei 2007 02:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En dat door de persoon die mij zowel banned, alsmede unbanned heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |