Trusten Eendtquote:Op maandag 21 mei 2007 01:51 schreef PC eend het volgende:
Ook geen vollers meer![]()
En het was nog wel zo gezellig![]()
Dan ga ik ook maar![]()
Ik zit geloof ik tervergeefs te wachten op een debatquote:
Dus jij denkt mooie kans om dat te verstoren?quote:
Waarover in godsnaam!?quote:Op maandag 21 mei 2007 02:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit geloof ik tervergeefs te wachten op een debat![]()
Over de vergrijzing en anale seksquote:
Tuurlijk, we kunnen natuurlijk niet hebben dat iedereen maar een beetje in z'n bed gaat liggen (en wat dan ook doen wat jullie in je bed doen)quote:Op maandag 21 mei 2007 02:08 schreef PC eend het volgende:
Dus jij denkt mooie kans om dat te verstoren?![]()
Neuken.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tuurlijk, we kunnen natuurlijk niet hebben dat iedereen maar een beetje in z'n bed gaat liggen (en wat dan ook doen wat jullie in je bed doen)
Nou en?quote:Op maandag 21 mei 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
Als mensen minder aan anale seks hadden gedaan, was er geen vergrijzing geweest. Dus ik ben tegen.
Dan kan jij mooi vast even warmlopen en de catwalk testenquote:Op maandag 21 mei 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tuurlijk, we kunnen natuurlijk niet hebben dat iedereen maar een beetje in z'n bed gaat liggen (en wat dan ook doen wat jullie in je bed doen)
Je kan ook gewoon vragen of je mee mag doen hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
Als mensen minder aan anale seks hadden gedaan, was er geen vergrijzing geweest. Dus ik ben tegen.
quote:Op maandag 21 mei 2007 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon vragen of je mee mag doen hoor![]()
Ik maak gewoon gebruik van mijn rechtenquote:Op maandag 21 mei 2007 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Dappere Disana...
Leaupt zeau een topique binnen waar Eendt und Ian posten![]()
En er dwars door heen zaken zeker. Die dingen zijn niet gemaakt om een jong paard overheen te laten lopenquote:Op maandag 21 mei 2007 02:16 schreef PC eend het volgende:
Dan jij mooi vast even warmlopen en de catwalk testen![]()
Mietje!quote:Op maandag 21 mei 2007 02:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik maak gewoon gebruik van mijn rechten![]()
Je staat de WC te schrobbenquote:Op maandag 21 mei 2007 02:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik maak gewoon gebruik van mijn rechten![]()
Smoesjesquote:Op maandag 21 mei 2007 02:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
En er dwars door heen zaken zeker. Die dingen zijn niet gemaakt om een jong paard overheen te laten lopen![]()
Ik zat te wachten op een debat op de streamsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |