Zeg euh, ik blijf niet aan de gangquote:Op maandag 21 mei 2007 00:43 schreef puntoortje het volgende:
nog ff 1 in deze en nu ben ik echt naar bed![]()
Er ging een hele nieuwe wereld voor me 'open'quote:Op maandag 21 mei 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Blijf dan ook weg uit KPD... je weet dat dat teveel voor je is
Nee.... ik ben 40 er is geen missverkiezing die ik nog kan winnen als ik van een paar lagen kleding ontdaan wordquote:Op maandag 21 mei 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeg Leannekke wiens echte naam ik nogsteeds niet weet,
Doe jij mee met de MissVerkiezing?
*hint: ik ben wreed partijdig![]()
Boeiend, ik stem toch wel voorquote:Op maandag 21 mei 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee.... ik ben 40 er is geen missverkiezing die ik nog kan winnen als ik van een paar lagen kleding ontdaan word
Ik wou het net al zeggen: ik zit niet in de jury, maar vond het toch een beetje lulligquote:Op maandag 21 mei 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee.... ik ben 40 er is geen missverkiezing die ik nog kan winnen als ik van een paar lagen kleding ontdaan word
Als je wel in de jury zou zitten zou je je waarschijnlijk toch nog wel een beetje voor lul voelen zitten..quote:Op maandag 21 mei 2007 00:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wou het net al zeggen: ik zit niet in de jury, maar vond het toch een beetje lullig![]()
Dan had ik jou voor lul (letterlijk) gezet, ik zit niet voor niks in een jury hequote:Op maandag 21 mei 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je wel in de jury zou zitten zou je je waarschijnlijk toch nog wel een beetje voor lul voelen zitten..
Letterlijk![]()
Ah gossie, wat schattig... zo'n klein eendelulletjequote:Op maandag 21 mei 2007 00:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan had ik jou voor lul gezet, ik zit niet voor niks in een jury he![]()
Zuigen kreng, of ik maak je laatstequote:Op maandag 21 mei 2007 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah gossie, wat schattig... zo'n klein eendelulletje
Idd nog minder dan Jaapquote:Op maandag 21 mei 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat moet ik me indenken qua dikte?? Een milkshake rietje?
quote:Op maandag 21 mei 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een flink klitje dus....... laat maar dan![]()
Waarom wil je dan niet even aan mijn klitje zuigen?quote:
Ik zuig geen klitjes... per definitie nietquote:Op maandag 21 mei 2007 01:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom wil je dan niet even aan mijn klitje zuigen?![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zuig geen klitjes... per definitie niet![]()
Jammerquote:Op maandag 21 mei 2007 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zuig geen klitjes... per definitie niet![]()
Waar zoek je mee?quote:Op maandag 21 mei 2007 01:40 schreef PC eend het volgende:
Waarom kan ik de laatste sopranos nog niet vinden
volgens mij is hij er gewoon nog niet, staat zelfs niet op Nforce.quote:
Nu al!?quote:Op maandag 21 mei 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
Heren... ik vind het wel weer leuk geweest.
Truste![]()
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
Heren... ik vind het wel weer leuk geweest.
Truste![]()
![]()
Doe haar de groetenquote:Op maandag 21 mei 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu al!?
Ik ga wel met mijn kloon spelen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |