Het gaat om een vernoeming, maar de namen zelf, Petrus, Cornelis en Reindert, vind ik te ouderwets. Iets wat daarvan afgeleid is dus. Qua roepnamen heb ik al waslijsten!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:22 schreef S_oepstengel het volgende:
Hmm da's lastig.. want ik weet niet in welke stijl je een naam zoekt Cattie?
Whehehhehquote:Op maandag 23 juli 2007 20:24 schreef hummus het volgende:
KickDan denk ik aan die verschrikkelijke man, Kick van der Veer, die altijd in z'n programma's over cabaret gaat uitleggen "waarom een bepaalde cabaretier nou zo grappig is, vind u ook niet, mensen? Grappig hè, ja, haha, echt, en weet je waarom? Nou, dit grapje gaat zo-en-zo, en daarom is dat grappig. Ha."
[afbeelding]
En dat terwijl ik het een hele stoere naam vind, maar ik krijg die boskabouter hierboven er niet bij uit m'n hoofd .
ik zoek een naam dat bij Renske past en hoeft geen friese naam of op ke te eindigen.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef S_oepstengel het volgende:
Dat is zeker waar Popples.
Wat voor soort naam zoek je? Ik wil wel mee helpen denken, misschien zit er voor mij dan ook wat bij![]()
Niels is ook een afgeleiden van Cornelisquote:Op maandag 23 juli 2007 21:35 schreef poemojn het volgende:
Cornelis -> Cor, Kees, Cees, Arco, Cor-Jan, Corian, Cornee(l), Cornel, Corniels, Cors, Cos, Kick, Nelis.
En die zich er prima van bewust is dat haar nick ook die betekenis heeft, het qua klank echter een hele mooie naam vind, maar de naam door die betekenis echter nooit aan een kindje zou geven en dus de naam als username heeft gekozen.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:59 schreef bixister het volgende:
neee, geen joni doen hoor! da's zielig! want dat is (zij het anders gespeld geloof ik) een vrij wijdverbreide naam voor het vrouwelijke geslachtsorgaan. google maar es op yoni. (vandaar dat ik de user yoni hier de eerste tijd niet zo serieus nam).
Mwah ach... ik heb zo van die momenten af en toe dat ik dat best wel vind hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:55 schreef bixister het volgende:
ah gelukkig, dus 't is niet omdat je jezelf een kutwijf vindt.![]()
![]()
'Zee' heeft nog wel iets, net als 'Lentje'.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:20 schreef Vivi het volgende:
Ik hoorde van een tweeling: "Zee" en "Bries". Weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden.
lemeguess? Valentijn?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb er nu 1 naam doorheen![]()
Alleen de kans dat het m ook wordt is zo goed als nihil. T geldt alleen als het op een speciale dag geboren wordt.
quote:
Zo had ik bij de eerste zwangerschap de naam Yael. Dat betekend steenbok. Ik was toen in januari uitgeteld dus vond ik dat heel leuk. Maar als kindje in andere maand geboren zou worden zou ik dat niet zo snel doen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb er nu 1 naam doorheen![]()
Alleen de kans dat het m ook wordt is zo goed als nihil. T geldt alleen als het op een speciale dag geboren wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |