Popples, waarom ben jij zo tegen vernoemen?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:27 schreef Popples het volgende:
faja laat je kind nooit vernoemen. wij hebben het gelukkig niet gedaan anders had ik daar gegarandeerd spijt van gehad.
maar nathan klinkt wel mooi bij de andere 2 kids.jullie zullen toch samen moeten beslissen.
![]()
Ik kom dus van het kamp maar mijn ouders zijn juist tegen vernoemen omdat je in sommige gevallen je kind er niet blijer op maakt qua naam. En daarbij mijn kinderen hebben 3 opa's en 4 oma's en dan moet ik daar uit gaan kiezen. Ik hou het wel bij een naam door ons uitgezocht en Nathan vindt ik gewoon super mooi.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:58 schreef Popples het volgende:
cattie ik ben er niet op tegen ofzo. maar mijn opa had de wens dat de kleine naar hem vernoemd zou worden. terwijl ik altijd gezegd heb dat ik dat nooit zou doen want je stoot dan ook andere mensen voor hun kop. mijn meisje heeft bijv. 3 opa's en 3 oma's en ik heb een hele grote familie. dus daar stoot je altijd wel iemand voor zijn kop.
dus wij hebben haar niet vernoemd. wij heben het wel overwogen maar gelukkig niet gedaan anders had ik er spijt van gehad dat is wat ik nu zeker van ben.
ik weet bijv. dat er op het kamp heel veel word vernoemd, dat gebeurt bij mijn familie(zigeuners) ook steeds en dan echt de vreselijkste namen.
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:33 schreef livelink het volgende:
Weet de peetoom ook al dat hij peetoom wordt?
In jouw geval kan in ieder geval niemand zich achtergesteld voelen. Dat is wel handig.
Een Fok!(st)er?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:00 schreef Brighteyes het volgende:
Als wij een meisje krijgen wordt ze met haar 2e naam ook vernoemd, maar niet naar familie, maar naar iemand die voor ons speciaal is.
(Nee, geen popster of filmster.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |