quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:18 schreef mariskasl het volgende:
beau
Ik vond jongensnamen juist veel moeilijkerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:18 schreef S_oepstengel het volgende:
Ids is ook wel leuk he.. ik heb heel wat nieuwe namen om voor te stellen aan vriendlief![]()
Waarom zijn meisjesnamen nou zo moeilijk? Ik wil niet te ouderwets, maar ook niet van die onuitspreekbare namen en niet te truttig en ook nog eens niet te sletterig![]()
En ik moet bij Ids denken aan IT's: every day low pricing high servicequote:
Da's BCC.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
En ik moet bij Ids denken aan IT's: every day low pricing high service
![]()
Ligt er maar helemaal aan wat je ervan maakt he?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:26 schreef S_oepstengel het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van een roepnaam die ontstaan is uit een menging van de eerste naam en tweede naam?![]()
Voor m'n zwangerschap dacht ik trouwens dat ik wel 100 leuke meisjesnamen wist.. nu weet ik ineens niets meer..![]()
Het lijkt mij in ieder geval handig dat de beginletter van de roepnaam overeen komt met de beginletter van één van beide namen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:26 schreef S_oepstengel het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van een roepnaam die ontstaan is uit een menging van de eerste naam en tweede naam?![]()
Voor m'n zwangerschap dacht ik trouwens dat ik wel 100 leuke meisjesnamen wist.. nu weet ik ineens niets meer..![]()
Ach dat is ook zo. Ik ben de hele dag al van de kaart.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:22 schreef Vivi het volgende:
Snoop, bijna al die namen heb ik al gepost in het vorige topic
Femke uiteraardquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:33 schreef S_oepstengel het volgende:
Bij ons zou de eerste letter van de roepnaam en de eerste letter van de eerste naam overeen komen ja dus dan ontstaat er in iedergeval niet veel verwarring![]()
Wat zijn jullie favoriete meisjesnamen?![]()
Lis Maequote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:33 schreef S_oepstengel het volgende:
Wat zijn jullie favoriete meisjesnamen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |