quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:18 schreef mariskasl het volgende:
beau
Ik vond jongensnamen juist veel moeilijkerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:18 schreef S_oepstengel het volgende:
Ids is ook wel leuk he.. ik heb heel wat nieuwe namen om voor te stellen aan vriendlief![]()
Waarom zijn meisjesnamen nou zo moeilijk? Ik wil niet te ouderwets, maar ook niet van die onuitspreekbare namen en niet te truttig en ook nog eens niet te sletterig![]()
En ik moet bij Ids denken aan IT's: every day low pricing high servicequote:
Da's BCC.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
En ik moet bij Ids denken aan IT's: every day low pricing high service
![]()
Ligt er maar helemaal aan wat je ervan maakt he?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:26 schreef S_oepstengel het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van een roepnaam die ontstaan is uit een menging van de eerste naam en tweede naam?![]()
Voor m'n zwangerschap dacht ik trouwens dat ik wel 100 leuke meisjesnamen wist.. nu weet ik ineens niets meer..![]()
Het lijkt mij in ieder geval handig dat de beginletter van de roepnaam overeen komt met de beginletter van één van beide namen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:26 schreef S_oepstengel het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van een roepnaam die ontstaan is uit een menging van de eerste naam en tweede naam?![]()
Voor m'n zwangerschap dacht ik trouwens dat ik wel 100 leuke meisjesnamen wist.. nu weet ik ineens niets meer..![]()
Ach dat is ook zo. Ik ben de hele dag al van de kaart.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:22 schreef Vivi het volgende:
Snoop, bijna al die namen heb ik al gepost in het vorige topic
Femke uiteraardquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:33 schreef S_oepstengel het volgende:
Bij ons zou de eerste letter van de roepnaam en de eerste letter van de eerste naam overeen komen ja dus dan ontstaat er in iedergeval niet veel verwarring![]()
Wat zijn jullie favoriete meisjesnamen?![]()
Lis Maequote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:33 schreef S_oepstengel het volgende:
Die van mijn eigen dochter.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:33 schreef S_oepstengel het volgende:
sterrequote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:33 schreef S_oepstengel het volgende:
Ja, zoals in Jimmy Page (gitarist Led Zeppelin)quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:45 schreef pinquit het volgende:
oh! ik wist niet dat myhron ook nog Page heette. als in peetsj? of?
Idas (Midas zonder Mquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:22 schreef S_oepstengel het volgende:
Over de jongensnaam (namen) zijn we het al bijna eens, behalve de tweede naam die we dus met een i willen laten beginnen..![]()
Ja, dat ligt aan de naam hequote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:26 schreef S_oepstengel het volgende:
Ja kijk, en hierbij moet ik dus weer denken aan Sensi barquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, dat ligt aan de naam he
Een kennisje van mij heeft haar zoontje Sensi genoemd...zij heet Hillie en haar vriend heet Seddo. Sensi dus.
Wij heten Micha en Tessel, dat zou dan dus Michel ofzow wordenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, dat ligt aan de naam he
Een kennisje van mij heeft haar zoontje Sensi genoemd...zij heet Hillie en haar vriend heet Seddo. Sensi dus.
Carmenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:33 schreef S_oepstengel het volgende:
Ik vind het wel leuk, de betekenis van het woord is ook mooiquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:58 schreef S_oepstengel het volgende:
Getsie.. Sensi..![]()
Ik wil zo graag weten wat iedereen van onze jongens(roep)naam vind, maar ik wil het hier ook weer niet zeggen omdat de verrassing er dan af is..![]()
Nr 1 van de meest afschuwelijke meidennamen imo..zo sloom! Al ken ik een erg leuke Miekequote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:02 schreef Walrik het volgende:
Wist dat ik iets vergat
Mieke
vind ik ook erg euk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |