ja, eerlijk gezegt, ik snap die steen niet, totdat ik dat hartje zagquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik lees Meki topics nooit helemaal.![]()
Dat maakt de "Kanker, Wilders" versie aannemelijker.
Bronquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, eerlijk gezegt, ik snap die steen niet, totdat ik dat hartje zagtoen wist ik dat het fake was
wacht ff, een foto kan niet dienen als bronquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:33 schreef M42 het volgende:
[..]
Bron(en nee kom niet met die foto aanzetten, dat is geen bron)
wie is 'jullie'quote:(even op dezelfde trieste manier zoals jullie altijd doen)
ik snap wel waarom die user zo reageert, jij vindt het nodig om een hem/ haar uit te schelden. dat is toch zwak in een discussie?..quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
goed punt, ga nu maar weer in de zandbak spelen
* donald_dick mompelt iets over bal en kaatsenquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:22 schreef Prego het volgende:
[..]
ik snap wel waarom die user zo reageert, jij vindt het nodig om een hem/ haar uit te schelden. dat is toch zwak in een discussie?..
Welnee, dat gezin heeft gewoon zelf die steen door de ruit laten gooien, er zat namelijk toch al een fikse barst in.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:06 schreef Zero2Nine het volgende:
Waren het misschien Marokkaanse Wilders fans die door andere Marokkanen zijn bedreigd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |