Euh...quote:Op maandag 21 mei 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
Krijgen we dan ook een man of the SC verkiezing... Inclusief naakt
Wat?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:09 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nou, ik ga in ieder geval niet naakt, maar er zijn genoeg op Fok! die daar geen problemen mee hebben![]()
.
Hè, Ian?
Wie zegt datquote:Op maandag 21 mei 2007 00:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik doe meteen maar afstand an de troon want ik verlies dan toch
Watje...quote:Op maandag 21 mei 2007 00:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh...![]()
Dat voorstel nemen we even mee naar "achter"![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie zegt dat
Van wie kan jij nou verliezen
nou .... JIJ!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef PC eend het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tijd worden voor een miss SC verkiezing, incl. nudisten ronde en zo![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
Krijgen we dan ook een man of the SC verkiezing... Inclusief naakt
Eendt en ik zijn veel te lelijk om naakt te publicerenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Watje...
Miss verkiezingen worden vaak uitgemaakt voor veeparades/veekeuringen. Wil je is echt vee laten opdraven durven jullie niet e![]()
.... dat ik in de naaktronde 0 komma 0 aan punten zal krijgen... nou dan heb ik al verloren neem ik aanquote:
Wie zegt nou dat we jullie naakt willen zien... Je weet toch dat het alleen om gert gaat draaien hequote:Op maandag 21 mei 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Eendt en ik zijn veel te lelijk om naakt te publiceren![]()
Ik was eerder met mijn voorstel, natuurlijk zullen we erna jullie voorbeeld volgen, daar heb je toch wel vertrouwen inquote:Op maandag 21 mei 2007 00:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Watje...
Miss verkiezingen worden vaak uitgemaakt voor veeparades/veekeuringen. Wil je is echt vee laten opdraven durven jullie niet e![]()
In dat geval vind ik het een prima ideequote:Op maandag 21 mei 2007 00:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wie zegt nou dat we jullie naakt willen zien... Je weet toch dat het alleen om gert gaat draaien he![]()
Ja euh daar kan ik ongezien natuurlijk niet over oordelen, heb je msn?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.... dat ik in de naaktronde 0 komma 0 aan punten zal krijgen... nou dan heb ik al verloren neem ik aan![]()
Oh, kut...quote:Op maandag 21 mei 2007 00:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik was eerder met mijn voorstel, natuurlijk zullen we erna jullie voorbeeld volgen, daar heb je toch wel vertrouwen in![]()
Nou, ik ook, dus dan hangt het van andere kwaliteiten afquote:Op maandag 21 mei 2007 00:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.... dat ik in de naaktronde 0 komma 0 aan punten zal krijgen... nou dan heb ik al verloren neem ik aan![]()
Talitha doet ook mee zo te zienquote:
das zeker net zoiets als "oldbies"quote:Op maandag 21 mei 2007 00:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja euh daar kan ik ongezien natuurlijk niet over oordelen, heb je msn?![]()
Ruilen voor een hamster Eendt...quote:Op maandag 21 mei 2007 00:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja euh daar kan ik ongezien natuurlijk niet over oordelen, heb je msn?![]()
Had ik al gezegd dat ik in de jury zitquote:Op maandag 21 mei 2007 00:20 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nou, ik ook, dus dan hangt het van andere kwaliteiten af.
50/50 doen?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:20 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nou, ik ook, dus dan hangt het van andere kwaliteiten af.
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik in de jury zit![]()
Ga je niet mee doen voor de poedelprijs?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
In dat geval vind ik het een prima idee![]()
Alleen is het niet echt een verkiezing als alleen Gert mee doet![]()
Wat is het?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ga je niet mee doen voor de poedelprijs?
Joh! Is het al zo laat? Bedtijd voor mij.quote:
Kom je vandaag weer eerst drie keer terug?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Joh! Is het al zo laat? Bedtijd voor mij.![]()
Trusten Fokkertjes.![]()
![]()
quote:
slaap lekker :quote:Op maandag 21 mei 2007 00:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Trusten Fokkertjes.![]()
![]()
Truste minzaam vollertjequote:Op maandag 21 mei 2007 00:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Trusten Fokkertjes.![]()
![]()
Neeh natuurlijk niet...quote:
Shit, natuurlijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh natuurlijk niet...
Een poedel dat je dat niet wist zeg
Had ik al gezegd dat ik in de jury zitquote:
ja net 1 keer te vaakquote:Op maandag 21 mei 2007 00:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik in de jury zit![]()
CHECK ... ja die heb ikquote:
Ongezien kan ik daar moeilijk over oordelenquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ongezien kan ik daar moeilijk over oordelen![]()
Trustequote:Op maandag 21 mei 2007 00:38 schreef puntoortje het volgende:oortjes duikt d'r bedje maar eens in .....
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:32 schreef PC eend het volgende:
Dat was tegen de kloon van ian, dat neemt niemand serieus![]()
Trustie oortiequote:Op maandag 21 mei 2007 00:38 schreef puntoortje het volgende:oortjes duikt d'r bedje maar eens in .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |